StoryEditor

Kampaň No nekúp to! podporili známe osobnosti

04.06.2019, 11:17
Autor:
pzpz
Upozorňujú na uvážlivé nakupovanie a využívanie plastov.

Platforma mimovládnych rozvojových organizácií spustila kampaň No nekúp to! zameranú na uvážlivé nakupovanie, rozumné využívanie plastov a uprednostňovanie Fair Trade výrobkov.

Úlohy ambasádorov sa zhostili známe slovenské tváre Veronika Cifrová Ostrihoňová, Celeste Buckingham a Števo Martinovič. Moderátorom každého zo série spotov je humorista Stano Staška.

Maroš Kemény, managing director ČOSI: „Aj keď robíte spoločensky vážnu tému, nemusí to byť vždy o "ufňukanom marketingu” plnom patetickej emócie. Koncept kampane sme naopak postavili na vtipnom preexponovaní toho najprimitívnejšieho reklamného formátu - Teleshoppingu. Práve ten je typický ponukou zbytočných a kvázivýhodných produktov, pri ktorých si mnohí pomyslia “No nekúp to!” Našou odpoveďou je rovnako znejúca výzva na zodpovedné a uvedomelé spotrebiteľské správanie - No nekúp to!”

Myšlienku šíria traja ambasádori, z toho každý s inou témou:

Celeste Buckingham si vyskúša mesiac piť kávu a kupovať výrobky, za ktoré boli farmári spravodlivo odmenení.

Veronika Cifrová Ostrihoňová bude mesiac nosiť a kombinovať iba 12 kúskov oblečenia a dokáže tak, že aj s málom sa dá byť chic.

Števo Martinovič sa na mesiac pokúsi vzdať všetkých zbytočných plastov.

Do kampane sa zapájajú firmy, mimovládne organizácie, mestá, jednotlivci, štátny sektor, podporili ju aj influenceri, ktorí sa sami na svojich sociálnych sieťach budú snažiť ísť príkladom.

Vizitka kampane:
Agentúra: ČOSI
Strategy Director: Maroš Kemény
Creative Director: Juraj Kusý 
Ideamaker & Copywriter: Braňo Dudáš
Art Director: Tibor Lehrer
Account manager: Simona Žiaková
Produkcia: Nefkus

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 03:46