TRIAD sa stáva kreatívnou agentúrou pre značku Budvar.
StoryEditor

TRIAD Bratislava získal Budvar. Slovenská agentúra uspela v medzinárodnom tendri

31.03.2025, 09:28
Autor:
redred
  • Kreatívna agentúra TRIAD Bratislava sa stáva kreatívnou agentúrou pre značku Budvar na európskych trhoch. V tendri bola jediným zástupcom zo Slovenska.
  • Kreatívna agentúra uspela v medzinárodnom tendri a stáva sa kreatívnou agentúrou pre značku Budvar na európskych trhoch.
  • V tendri, ktorý sa týkal kampane pre UK, bol TRIAD jediným zástupcom zo Slovenska. Ostatné agentúry boli z Veľkej Británie a USA.

Tender prebiehal v spolupráci s mediálnou agentúrou Digiline, s ktorou TRIAD Bratislava vytvoril spoločnú víťaznú stratégiu.

„Značku Budvar sledujem dlhodobo – nielen kvôli profesionálnemu záujmu, ale je to jediné pivo, ktoré pijem. Väčšiu radosť teda nemôžem mať,“ hovorí Juraj Stehlík, Associate Creative Director v TRIADe.

image

Kreatívna agentúra TRIAD stáva sa kreatívnou agentúrou pre značku Budvar na európskych trhoch

„Vo svete existuje nespočetné množstvo ležiakov a prístupov k ich výrobe. Ten český je však jedinečný. Sme hrdí na to, že náš Budweiser Budvar Original šíri dobré meno českého piva po celom svete. Hľadali sme partnera, ktorý porozumie našej DNA a dokáže ju pretaviť do relevantnej komunikácie. O to viac nás teší, že sme našli partnera z nášho regiónu, ktorý nielen chápe české pivo, ale presvedčil nás aj svojím strategickým a kreatívnym prístupom. Veríme, že spoločne posunieme Budvar opäť o krok ďalej,“ hovorí Veronika Stratílková, Brand Manager pre exportné trhy.

Z nadviazania spolupráce sa teší aj Katka Poláková, COO agentúry TRIAD: „Budvar je výnimočná autentická značka s jasným charakterom a históriou. O to viac nás teší, že sme ich presvedčili práve my. Od prvého momentu sme cítili, že si ľudsky aj hodnotovo rozumieme. Táto chémia je pre nás vždy rozhodujúca.”

TRIAD tak opäť potvrdzuje svoju schopnosť presadiť sa v silnej konkurencii aj na medzinárodných trhoch, v minulosti si pripísal spoluprácu za hranicami Slovenska so značkami Slido, Booking.com, UNIQA, Sygic či Eyerim.

image

TRIAD v spolupráci s mediálnou agentúrou Unimedia, vytvorili spoločnú stratégiu pre Budvar.

01 - Modified: 2025-03-28 07:51:39 - Feat.: 0 - Title: VÚB banka má novú reklamnú agentúru. V tendri uspeli MUW Saatchi & Saatchi 02 - Modified: 2025-03-19 10:18:15 - Feat.: 0 - Title: Bez silnej značky skončíte v cenovej vojne 03 - Modified: 2025-02-06 11:39:54 - Feat.: 0 - Title: Slovak Telekom a T-Mobile na posilnení zamestnávateľských značiek spolupracuje s Triad Prague
01 - Modified: 2025-04-29 07:05:56 - Feat.: - Title: Skvelá správa pre Triad a slovenskú reklamu. Creative Fast Aid má bronz zo súťaže WARC 02 - Modified: 2025-03-07 10:05:17 - Feat.: - Title: Tajný kód, ako vyhrať Young Lions neexistuje. Ale poznáme zopár ingrediencií, ktoré vám môžu pomôcť 03 - Modified: 2024-11-11 15:08:09 - Feat.: - Title: Teach Next spúšťa unikátnu kampaň. Ukáže ti tvoje budúce "ja" 04 - Modified: 2024-09-26 09:13:46 - Feat.: - Title: TikTok Ads sú tu! Pre väčšinu značiek to bude čoskoro povinná jazda 05 - Modified: 2024-09-23 14:35:29 - Feat.: - Title: TRIAD vyhral jeden z najdôležitejších tendrov roka
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. máj 2025 08:08