Tender prebiehal v spolupráci s mediálnou agentúrou Digiline, s ktorou TRIAD Bratislava vytvoril spoločnú víťaznú stratégiu.
„Značku Budvar sledujem dlhodobo – nielen kvôli profesionálnemu záujmu, ale je to jediné pivo, ktoré pijem. Väčšiu radosť teda nemôžem mať,“ hovorí Juraj Stehlík, Associate Creative Director v TRIADe.
„Vo svete existuje nespočetné množstvo ležiakov a prístupov k ich výrobe. Ten český je však jedinečný. Sme hrdí na to, že náš Budweiser Budvar Original šíri dobré meno českého piva po celom svete. Hľadali sme partnera, ktorý porozumie našej DNA a dokáže ju pretaviť do relevantnej komunikácie. O to viac nás teší, že sme našli partnera z nášho regiónu, ktorý nielen chápe české pivo, ale presvedčil nás aj svojím strategickým a kreatívnym prístupom. Veríme, že spoločne posunieme Budvar opäť o krok ďalej,“ hovorí Veronika Stratílková, Brand Manager pre exportné trhy.
Z nadviazania spolupráce sa teší aj Katka Poláková, COO agentúry TRIAD: „Budvar je výnimočná autentická značka s jasným charakterom a históriou. O to viac nás teší, že sme ich presvedčili práve my. Od prvého momentu sme cítili, že si ľudsky aj hodnotovo rozumieme. Táto chémia je pre nás vždy rozhodujúca.”
TRIAD tak opäť potvrdzuje svoju schopnosť presadiť sa v silnej konkurencii aj na medzinárodných trhoch, v minulosti si pripísal spoluprácu za hranicami Slovenska so značkami Slido, Booking.com, UNIQA, Sygic či Eyerim.