Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
16.08.2019, 08:00

Martin Kukoľ: Pripravme veľký manuál o social media komunikácii pre celú štátnu správu

Predstavujeme Talenty z brandže.

Martin Kukoľ: Pripravme veľký manuál o social media komunikácii pre celú štátnu správu
Zdroj: SOCIALISTS

V rubrike talentov tentokrát odpovedá Martin Kukoľ, ktorý vedie digitálnu agentúru Socialists. Agentúra sa špecializuje na sociálne siete a pracuje pre klientov ako Poštová banka, Zlatý Bažant, ŠKODA Auto Slovensko, Rajo a ďalšie. Začínal ako hudobný redaktor a podieľal sa na projektoch ako Hudba mesta, portál shiz.sk a Grape festival. Neskôr sa cez manažovanie a booking slovenských kapiel (Walter Schnitzelsson, Vec, Billy Barman) dostal k online marketingu.

Martin prišiel do agentúry Socialists v januári 2017 ako Social Media Manager, neskôr postúpil do pozície Head of Social Strategy. Okrem iného sa podieľal na prácach ako Hry do auta alebo “Golonkovi sa nechce trepať do Košic” pre Škoda Auto Slovensko. Za obe práce získala agentúra viacero cien na súťažiach Zlatý klinec, Flema Media Awards, či Digital Pie. Po polročnom pôsobení mimo agentúry sa od júna vrátil na staronové pôsobisko na Leškovej, tentokrát na pozíciu Chief of Socialists.

Na čom aktuálne pracujete?

Na sebe a na agentúre. Som v novej pozícii a postupne musím absorbovať veľa nových úloh a procesov. Preto som veľmi rád, že sme našej Socialists rakete nastavili správny smer a sformovala sa u nás skvelá posádka, ktorá ťahá za jedno lano.

Pre akého klienta na domácom trhu by ste raz chceli robiť ? A prečo?

Mám taký nápad - pripraviť veľký manuál o social media komunikácii pre celú štátnu správu.

Na kreatíve akej svetovej značky by ste sa chceli podieľať, kebyže dostanete možnosť ľubovoľne si vybrať?

Jednoznačne TaylorMade. Hneď na druhom mieste je PGA Tour a na treťom European Tour. Som golfový fanatik a tieto značky majú úžasnú social media komunikáciu. Chcel by som byť pri tom, keď sa to tvorí a prispieť pár nápadmi.

Hovoria vám ľudia, že ich na vás niečo prekvapuje?

Práve tá záľuba v golfe - bohužiaľ to veľa ľudí stereotypne vidí ako dôchodcovskú zábavku. Ale nie je to tak!

Plus to, že v bežnej reči nemám východniarsky prízvuk, aj keď som srdcom hrdý východniar. Zaťahujem iba keď som nahnevaný, alebo keď ma niečo silno zaujme. Vtedy začnem hovoriť so zápalom a prepínam na det východniarčinu.

Keby ste sa mohli stať odborníkom na niečo cez noc, čo by to bolo?

Psychológia.

Ak by ste mali vybrať tri prídavné mená, aby ste sa opísali, ktoré by to boli?

Cieľavedomý, snaživý, taký.

Čo najlepšie sa vám podarilo v roku 2018?

Pracovne: S kampaňami pre ŠKODA Auto Slovensko sme vyhrali ocenenia Digital Pie, Zlatý klinec a Flema. Do štvorlístka nám chýbal len Prokop, ale tam sme ostali iba na shortlistovom štvrtom mieste.

Osobne: S mojou Katkou sme si kúpili prvý byt, prečítal som v ňom veľa obohacujúcich kníh, bol som na krásnych dovolenkách a výletoch, videl veľa nových miest, jedol zaujímavé jedlá a užíval som si život mladého Európana.

Bonus: Založil som si foodblog https://www.instagram.com/salamova_pizza/, ktorý postupne mapuje bratislavské donáškové pizzérie. Každý, kto už zažil donáškové sklamanie zo zlej salámky a eidamiku, to určite ocení.

Na čo ste pyšný?

Na svojich rodičov.

Akú radu dáte vášmu ja, ako nováčikovi v brandži?

Menej hovor, viac počúvaj.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.