archív
StoryEditor

Matúš Hliboký: Je to iba reklama. Tak sa bav

12.07.2019, 08:30
Predstavujeme Talenty z brandže.

Odľahčený formát otázok pre talenty z našej brandže už poznáte. Možno však nepoznáte Matúša Hlibokého, copywritera z TRIADu, ktorý sa podujal na ich zodpovedanie.

"Dva roky pracujem v Triade ako copywriter v tíme Madmeni. S kolegami riešime značky O2, VÚB, TatraTea a Hodinu deťom. Predtým som 3 roky pracoval v agentúre digitask," opisuje stručne svoje pôsobenie v agentúre Matúš Hliboký, ktorý je spoluautorom viacerých oceňovaných kampaní pre už spomenuté spoločnosti. 

Na čom aktuálne pracujete?

Momentálne máme rozrobené veľmi pekné projekty pre O2 a VÚB.

Pre akého klienta na domácom trhu by ste raz chceli robiť ? A prečo?

Vždy som chcel robiť pre O2. A to sa mi podarilo. Ale z iných značiek je to jednoznačne Podravka. Vegeta je obeťou dnešnej eko-bio-raw doby. Ale povedzme si úprimne, je niečo lepšie ako nedeľný slepačí vývar so štipkou Podravky? Nie!

Na kreatíve akej svetovej značky by ste sa chceli podieľať, kebyže dostanete možnosť ľubovoľne si vybrať?

Chcel by som robiť pre veľa značiek ako Burger King, Apple, Ikea, Old Spice ale momentálne mám pocit, že najviac by ma mohla baviť práca pre značku Hornbach. Ich aktuálne reklamy sú skvelé.

Hovoria vám ľudia, že ich na vás niečo prekvapuje?

Väčšinou si myslia, že mám viac rokov.

Keby ste sa mohli stať odborníkom na niečo cez noc, čo by to bolo?

Naučil by som sa hrať na všetky hudobné nástroje. Vedieť hrať na gitaru, klavír, čokoľvek mi príde ako veľká frajerina.

Ak by ste mali vybrať tri prídavné mená, aby ste sa opísali, ktoré by to boli?

Neustále pospevujúci. Pracovitý. Občas vtipný.

Čo najlepšie sa vám podarilo v roku 2018?

Absolutka a Tváre slobody. A potom aj veľa menších projektov, ktoré síce nie sú tak veľké ale urobili mi radosť.

Na čo ste pyšný?

Na frajerku. A potom na ľudí u nás v práci, lebo sú neskutoční makači. 

Akú radu dáte vášmu ja, ako nováčikovi v brandži?

Je to iba reklama. Tak sa bav.  

01 - Modified: 2019-05-17 09:24:18 - Feat.: 0 - Title: Soňa Princová: Je pre mňa výzva postupne preberať zodpovednosť za chod firmy 02 - Modified: 2019-06-07 07:11:34 - Feat.: 0 - Title: Adam Marčan: Bavia ma reklamy, ktoré sa neprispôsobujú trendom z Cannes a pracujú s lokálnym insightom 03 - Modified: 2019-06-14 08:29:26 - Feat.: 0 - Title: Milan Malý: Polovica úspechu je vždy o odvahe klienta 04 - Modified: 2019-06-21 08:02:32 - Feat.: 0 - Title: Tomáš Slobodník: Máme k dispozícii veľmi mocné nástroje, tak to robme zodpovedne 05 - Modified: 2019-06-28 11:59:33 - Feat.: 0 - Title: Dano Vachuna: Vždy ma lákala kampaň na alkohol. Vidím tam obrovský priestor čo všetko sa dá urobiť 06 - Modified: 2019-07-07 15:11:28 - Feat.: 0 - Title: Soňa Podstupková: Kvalita prichádza z kvantity, treba to jednoducho vysedieť
01 - Modified: 2023-06-07 12:31:20 - Feat.: - Title: Róbert Slimák: Vytáča ma názor, že vkus esteticky netrénovaného človeka je rovnako hodnotný, ako vkus trénovaného 02 - Modified: 2023-05-31 08:24:21 - Feat.: - Title: Dominik Kožuch: Baví ma obyčajné nápady pretaviť do zaujímavých projektov 03 - Modified: 2023-05-24 06:04:39 - Feat.: - Title: Peter Danada: Môj stand up na Effie bol pamätný. Na vystupovaní musím ešte popracovať 04 - Modified: 2019-12-16 12:24:32 - Feat.: - Title: Marián Hlinka: Dlhodobý workoholizmus a veľký focus na prácu človeka tak trochu otupuje 05 - Modified: 2019-12-16 12:04:07 - Feat.: - Title: Lenka Slovák Bónová: Motivácia rastie s väčšou zodpovednosťou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. jún 2023 05:10