Odľahčený formát otázok pre talenty z našej brandže už poznáte. Možno však nepoznáte Matúša Hlibokého, copywritera z TRIADu, ktorý sa podujal na ich zodpovedanie.
"Dva roky pracujem v Triade ako copywriter v tíme Madmeni. S kolegami riešime značky O2, VÚB, TatraTea a Hodinu deťom. Predtým som 3 roky pracoval v agentúre digitask," opisuje stručne svoje pôsobenie v agentúre Matúš Hliboký, ktorý je spoluautorom viacerých oceňovaných kampaní pre už spomenuté spoločnosti.
Na čom aktuálne pracujete?
Momentálne máme rozrobené veľmi pekné projekty pre O2 a VÚB.
Pre akého klienta na domácom trhu by ste raz chceli robiť ? A prečo?
Vždy som chcel robiť pre O2. A to sa mi podarilo. Ale z iných značiek je to jednoznačne Podravka. Vegeta je obeťou dnešnej eko-bio-raw doby. Ale povedzme si úprimne, je niečo lepšie ako nedeľný slepačí vývar so štipkou Podravky? Nie!
Na kreatíve akej svetovej značky by ste sa chceli podieľať, kebyže dostanete možnosť ľubovoľne si vybrať?
Chcel by som robiť pre veľa značiek ako Burger King, Apple, Ikea, Old Spice ale momentálne mám pocit, že najviac by ma mohla baviť práca pre značku Hornbach. Ich aktuálne reklamy sú skvelé.
Hovoria vám ľudia, že ich na vás niečo prekvapuje?
Väčšinou si myslia, že mám viac rokov.
Keby ste sa mohli stať odborníkom na niečo cez noc, čo by to bolo?
Naučil by som sa hrať na všetky hudobné nástroje. Vedieť hrať na gitaru, klavír, čokoľvek mi príde ako veľká frajerina.
Ak by ste mali vybrať tri prídavné mená, aby ste sa opísali, ktoré by to boli?
Neustále pospevujúci. Pracovitý. Občas vtipný.
Čo najlepšie sa vám podarilo v roku 2018?
Absolutka a Tváre slobody. A potom aj veľa menších projektov, ktoré síce nie sú tak veľké ale urobili mi radosť.
Na čo ste pyšný?
Na frajerku. A potom na ľudí u nás v práci, lebo sú neskutoční makači.
Akú radu dáte vášmu ja, ako nováčikovi v brandži?
Je to iba reklama. Tak sa bav.