archív
StoryEditor

Dano Vachuna: Vždy ma lákala kampaň na alkohol. Vidím tam obrovský priestor čo všetko sa dá urobiť

28.06.2019, 07:00
Predstavujeme Talenty z brandže.

Predstavujeme Dana Vachunu, copywritera a ideamakera z THIS IS LOCCO. Dano predtým, ako začal pracovať v agentúre THIS IS LOCCO, pôsobil vo Wiktor Leo Burnett alebo dotcome. Na fulltime začal pracovať už počas štúdia na Kamaku. Momentálne pracuje na klientoch ako Hyundai, OMV, Liptov, NÚSCH alebo Siemens.

Bavia ma bláznivé reklamy, no vždy to musí fungovať. Veď o tom je reklama, aby predávala. Vždy ma bavilo učiť sa nové veci a vďaka tomu som si uchmatol u nás v agentúre napríklad aj moju druhú pozíciu - motion director. A keď raz vyhorím, chcem zostať v reklame, ale ako happiness manager,” hovorí na úvod.

Na čom aktuálne pracujete?

Máme rozrobené celkom pekné projekty pre OMV, Hyundai a dolaďujeme kampaň pre NÚSCH.

Pre akého klienta na domácom trhu by ste raz chceli robiť ? A prečo?

Nikdy som nerobil väčšie kampane na alkohol alebo pivo. Vždy ma to lákalo. A vidím tam ešte obrovský priestor, čo všetko sa dá na Slovensku urobiť. Ale konkrétnu značku nemám.

Na kreatíve akej svetovej značky by ste sa chceli podieľať, keby ste dostanete možnosť ľubovoľne si vybrať?

Jednoznačne Pepsi. Je to môj lovebrand. Vždy ma bavili ich reklamy viac ako tie od Coca-Cola. Ešte dávno predtým, ako som začal robiť v reklame, som vďaka spotu, kde si chlapec kupuje plechovky Coly, aby dočiahol na Pepsi, pochopil, že existuje niečo ako „twist“.

Hovoria vám ľudia, že ich na vás niečo prekvapuje?

Vždy ľudí prekvapím s tým, ako čierny dokáže byť môj humor.

Keby ste sa mohli stať odborníkom na niečo cez noc, čo by to bolo?

Oblaky. Vždy ma brutálne fascinovali a chcel som o nich vedieť čo najviac. Dokonca pri prihláškach na vysokú som hľadal, kde sa dá študovať nefológia.

Ak by ste mali vybrať tri prídavné mená, aby ste sa opísali, ktoré by to boli?

Vytrvalý, súťaživý a labužnícky.

Čo najlepšie sa vám podarilo v roku 2018?

Rozplakať klienta. Ale našťastie v dobrom. Keď sme prezentovali offline spot pre NÚSCH, klientkám od dojatia vybehli slzičky a vtedy som si povedal, že toto je ten pocit, pre ktorý to všetko robím. A samozrejme pre peniaze.

Na čo ste pyšný?

Bude to znieť pateticky, ale na ľudí okolo mňa. Je super vidieť, čo všetko dokážu.

Akú radu dáte vášmu ja, ako nováčikovi v brandži?

Naštuduj si aj psychológiu a zisti, ako ľudia rozmýšľajú.

Čo si podľa vás zaslúži reklamu?

Jednoznačne zdravý rozum. To si myslím, že na Slovensku potrebuje až propagandu.

01 - Modified: 2019-04-11 12:02:26 - Feat.: 0 - Title: Simona Šebestová: Rozšírená realita je v reklamnej sfére stále v plienkach. Spolu s virtuálnou realitou sú však budúcnosťou marketingu 02 - Modified: 2019-06-07 07:11:34 - Feat.: 0 - Title: Adam Marčan: Bavia ma reklamy, ktoré sa neprispôsobujú trendom z Cannes a pracujú s lokálnym insightom 03 - Modified: 2019-06-14 08:29:26 - Feat.: 0 - Title: Milan Malý: Polovica úspechu je vždy o odvahe klienta 04 - Modified: 2019-06-21 08:02:32 - Feat.: 0 - Title: Tomáš Slobodník: Máme k dispozícii veľmi mocné nástroje, tak to robme zodpovedne
01 - Modified: 2023-05-31 08:24:21 - Feat.: - Title: Dominik Kožuch: Baví ma obyčajné nápady pretaviť do zaujímavých projektov 02 - Modified: 2023-05-24 06:04:39 - Feat.: - Title: Peter Danada: Môj stand up na Effie bol pamätný. Na vystupovaní musím ešte popracovať 03 - Modified: 2019-12-16 12:24:32 - Feat.: - Title: Marián Hlinka: Dlhodobý workoholizmus a veľký focus na prácu človeka tak trochu otupuje 04 - Modified: 2019-12-16 12:04:07 - Feat.: - Title: Lenka Slovák Bónová: Motivácia rastie s väčšou zodpovednosťou 05 - Modified: 2019-12-13 07:13:52 - Feat.: - Title: Ľuboš Oláh: Chcel by som sa podieľať na marketingu Star Wars, Disney či Marvel
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. jún 2023 01:02