V jarnej kampani sa na svoje bývanie rodinka Lišiakov už nemohla pozerať, a tak si radšej doma zhasla alebo dala rovno pásku cez oči. Teraz sa trable v domácnosti presunuli do iných, „menších“ rozmerov. Tentokrát kampaň vychádza z insightu mladých rodín, ktorým do domácnosti pribudli deti. Náhle stiesnené priestory môžu vyriešiť rekonštrukciou alebo novým bývaním.
V malom bytíku môžu diváci vidieť dve malé, spiace líštičky. Na ich príchod však domov nebol tak celkom pripravený.
Zatiaľ, čo sa mama Líška pozerá na potomkov čisto s materinskou láskou, otec to berie skôr z tej praktickej stránky. Ak im budú rásť pred očami, aj ich bývanie bude musieť podrásť. S výhodným úverom od PSS si budú môcť užiť pohodlné bývanie všetci členovia rodiny.
Jesenná kampaň sa objaví vo viacerých médiách. Okrem televízie bude spot nasadený aj v kinách a na YouTube.
Líštičky sa zmestili aj do OOH komunikácií a jedna z nich prehovorí aj v rádiu.
Komunikácia na Instagrame a Facebooku bude pokračovať s novými dielmi komiksov Domáce Lišiactva.
Vizitka kampane:
Agentúra: Respect APP
Creative Director: Peter Michalka
Art Director: Zuzana Guothová, Barbara Kršková
Copywriter: Mirka Straková
Stratégia: Yolka Udičová
Account Director: Zuzana Marečková
Account Manager: Michaela Martonová
Réžia: Dano Dekan