Zimná zasnežená krajina a otec na prechádzke so zvedavou dcérkou. Tak vyzerá nový spot v rámci náborovej kampane pre Prvú stavebnú sporiteľňu z dielne Respect APP.
Kampaňové video sa odohráva v krásnej prírode zimných Donovalov. Malé dievčatko je na prechádzke so svojím otcom a kráti si čas hádaním, čo jej otec vlastne robí. Po tom, čo sa jej napriek nápovedám nepodarí odhaliť charakter jeho práce, otec ukáže na dom, ktorý by tu bez neho nestál.
„Týmto spôsobom sme chceli apelovať na hrdosť, ktorú môže práca obchodného zástupcu pre PSS vyvolať. V reálnom svete je vidieť jej výsledky, ktorými sa dá pochváliť,“ hovorí Kamil Timura, riaditeľ odbytu PSS.
Radosť zo svojej práce túži mať asi každý. Pri takomto druhu práce teší aj to, že pomáha ľuďom budovať teplo ich domova. Okrem toho prináša množstvo ďalších výhod.
„Zo spotu je cítiť najmä ľudskosť, hádankovú hru sme postavili na detskej naivite. Napriek zimnej vizualite aj po pozretí spotu ostáva hrejivý pocit.“ vysvetľuje Peter Michalka, ktorý kreatívne túto kampaň viedol. „S režisérom Martinom Kazimírom sa nám rýchlo podarilo naladiť sa na spoločnú vlnu a vznikol tak veľkolepý spot s množstvom dronových záberov, ktorý si dokázal uchovať intímnu atmosféru.“
Online spot je zverejnený od polovice januára. Druhá časť kampane, zameraná na benefity práce pre PSS, bude spustená na online portáloch a sociálnych sieťach.
VIZITKA KAMPANE:
Agentúra: Respect APP
Creative Director: Peter Michalka
Copywriter: Peter Michalka, Mirka Straková
Stratégia: Yolka Udičová
Account Manager: Zuzana Marečková
Produkcia: Hitchhiker Films
Režisér: Martin Kazimír