Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
20.09.2019, 08:00

Lenka Vidiečanová: K online marketingu som sa dostala náhodou. Študovala som divadelnú produkciu

Predstavuje Talenty z brandže.

Lenka Vidiečanová: K online marketingu som sa dostala náhodou. Študovala som divadelnú produkciu
Zdroj: archív

Rubrika Talentov dnes patrí Lenke Vidiečanovej, Performance specialist z agentúry Digiline.

„Vyštudovala som VŠMU, čiže moja práca performance špecialistu je, mierne povedané, odklonenie od predmetu štúdia,“ uvádza Lenka na úvod. Po škole pracovala v televízii ako asistent produkcie a následne prešla viacerými pozíciami až sa našla pred tromi rokmi v online marketingu v agentúre Digiline. Momentálne pracuje na  výkonnostných kampaniach pre klientov ako Kia alebo Kaufland.

Na čom aktuálne pracujete?

Momentálne začína viacero kampaní mojich klientov, takže nasadzovačky do systémov. A keďže sa pomaly zvianočnieva, tak sa venujem plánovaniu a príprave vianočných kampaní.

Pre akého klienta na domácom trhu by ste raz chceli robiť? A prečo?

Hneď prvý mi napadol festival Pohoda, ktorý je moja srdcovka, čiže áno. Pohoda. Mám rada ich komunikáciu a podľa mňa je úžasné, akú základňu si dokázali vybudovať na Slovensku.

Na kreatíve/marketingu akej svetovej značky by ste sa chceli podieľať, keby ste dostali možnosť ľubovoľne si vybrať?

Určite Curaprox. Okrem toho, že ich kefky sú pekné a fičím si na nich už nejaké obdobie, páči sa mi aj spôsob ich komunikácie a ako sa vyvíjajú ako brand aj produktovo. A myslia aj ekologicky, pracujú na tom, aby kefky boli rozložiteľné, za čo majú u mňa ďalšie veľké plus. Takáto spolupráca by mi bola veľmi blízka.

Hovoria vám ľudia, že ich na vás niečo prekvapuje?

Vo svete online marketingu ľudí často prekvapuje, že som vyštudovala VŠMU. Študovala som odbor divadelná produkcia a k online marketingu som sa dostala náhodou. Zapáčil sa mi a sme svoji dodnes :)

Keby ste sa mohli stať odborníkom na niečo cez noc, čo by to bolo?

Určite by som chcela jedného dňa vedieť programovať. Je to pridaná hodnota v rámci mojej práce a okrem toho nikdy nevieš, kedy si budeš potrebovať vyrobiť stránku :). Minulý rok som aj začala s kurzom, ale nedokončila som ho, takže keby sa to dalo urýchliť a naučiť cez noc, dosť by ma to potešilo.

Ak by ste mali vybrať tri prídavné mená, aby ste sa opísali, ktoré by to boli?

Spoľahlivá, svojhlavá, cieľavedomá.

Čo najlepšie sa vám podarilo v roku 2018?

Rok 2018 bol pre mňa náročnejší v rámci objemu práce a vyťaženosti. Popritom sme plánovali svadbu, takže som rada, že som to ustála a ako tak si udržala aj balans medzi súkromným životom a prácou.

Na čo ste pyšný?

Na seba. Za posledný rok som sa toho veľa naučila a stále ma neopúšťa chuť napredovať. Pracovne som samozrejme pyšná na nás ako Digiline, napríklad v roku 2018 sme vyhrali Digital Pie za prekročenie KPI´s pre klienta Orange, teraz sme zase získali shortlist Flema Media Awards 2019 v kategórii Najlepšie využitie dát. Súkromne na môjho manžela, ktorý so mnou ustál minulý rok naozaj bravúrne.

Akú radu dáte vášmu ja, ako nováčikovi v brandži?

Nasávať čo najviac vedomostí. Chodiť na všetky možné kurzy a školenia, ktoré sú k dispozícii, naháňať novinky – pretože čo je viac ako vedieť :) a nebáť sa povedať svoj názor.

Aké knihy máte momentálne rozčítané?

Odbornú knihu, ak sa to tak dá nazvať, mám momentálne rozčítanú „Coder Dojo (Vytvárajte kódy)“, kde je na jednej strane spísaný postup ako vytvárať stránky, na druhej strane – vytvárate ich ako ninja... perfektné.

Ako oddychovku som teraz začala čítať „O nezvyčajných ľuďoch a písacích strojoch“ – je to knižný debut Toma Hanksa, ktorý je pre mňa strašný sympaťák ako herec a už začína byť aj ako spisovateľ.  

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.