Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
18.10.2019, 10:36

Golden Drum zverejnil shortlisty. O kovy zabojujú štyri slovenské agentúry

Víťazi budú vyhlásení na slávnostnom galavečere 18. októbra.

Golden Drum zverejnil shortlisty. O kovy zabojujú štyri slovenské agentúry
Zdroj: Youtube

Medzinárodný súťaž Golden Drum, ktorá sa každoročne koná v slovinskom Portoroži, zverejnila shortlisty.

Najviac shortlistov - tri, získala v Portoroži agentúra Oliver Agency. V kategórii Craft: Best StorytellingCraft: Best Use of Music zaujala krátkym filmom The Gift.

​A ďalší kandidát na kov z dielne Oliver Agency je film pre neziskovú organizáciu Post Bellum. Práca zabojuje v kategórii Film: Social good.

Kampaň Slovensko žije všetkými farbami od TRIADu zabojuje v dvoch kategóriách Genius Loci / Local spirit a Digital & mobile: Streaming/downloadable creative content and podcasts.

Zdroj: Absolut

​Pre klienta Absolut vybojoval TRIAD na európskej súťaži EuroEffie tento rok striebro v kategórii Positive change - Brands For Good.

Rovnako dva shortlisty za práce Mama a Otec pre Slovenský zväz ľadového hokeja má agentúra Wiktor Leo Burnett. Reklamné spoty si zmerajú sily v kategórii Film: Health, beauty, sport & fashion.

Shortlisty z Golden Drum a Young Drummers Competition putujú aj do agentúry MUW Saatchi & Saatchi. Agentúra pre klienta ČSOB vytvorila SmartFolder. Porotu zaujal v kategórii Design: Packaging design

​Zoznam všetkých shortlistov si môžete pozrieť na webovej stránke súťaže.

26. ročník medzinárodnej reklamnej súťaže je venovaný  kreativite v reklame, ktorá iniciuje zmeny, heslom je Creativity 4 Change. “Uvedomujeme si, aké dôležité je myslieť globálne, ale aj to, aké dôležité je konať lokálne, tam, kde sa všetky zmeny skutočne začínajú. Kreatívny priemysel sa rozvinul a stal sa oveľa viac ako len strojom generujúcim predaj,“ dodávajú usporiadatelia Golden Drum.

V jedenásť člennej porote reklamných expertov z celého sveta má zastúpenie aj Slovensko. Najlepšie práce bude s kolegami z celého sveta vyberať Michal Belej, Associate Creative Director v Istropolitana Ogilvy.

Správu budeme aktualizovať.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.