Medzinárodný súťaž Golden Drum, ktorá sa každoročne koná v slovinskom Portoroži, zverejnila shortlisty.
Najviac shortlistov - tri, získala v Portoroži agentúra Oliver Agency. V kategórii Craft: Best Storytelling a Craft: Best Use of Music zaujala krátkym filmom The Gift.
A ďalší kandidát na kov z dielne Oliver Agency je film pre neziskovú organizáciu Post Bellum. Práca zabojuje v kategórii Film: Social good.
Kampaň Slovensko žije všetkými farbami od TRIADu zabojuje v dvoch kategóriách Genius Loci / Local spirit a Digital & mobile: Streaming/downloadable creative content and podcasts.
Pre klienta Absolut vybojoval TRIAD na európskej súťaži EuroEffie tento rok striebro v kategórii Positive change - Brands For Good.
Rovnako dva shortlisty za práce Mama a Otec pre Slovenský zväz ľadového hokeja má agentúra Wiktor Leo Burnett. Reklamné spoty si zmerajú sily v kategórii Film: Health, beauty, sport & fashion.
Shortlisty z Golden Drum a Young Drummers Competition putujú aj do agentúry MUW Saatchi & Saatchi. Agentúra pre klienta ČSOB vytvorila SmartFolder. Porotu zaujal v kategórii Design: Packaging design.
Zoznam všetkých shortlistov si môžete pozrieť na webovej stránke súťaže.
26. ročník medzinárodnej reklamnej súťaže je venovaný kreativite v reklame, ktorá iniciuje zmeny, heslom je Creativity 4 Change. “Uvedomujeme si, aké dôležité je myslieť globálne, ale aj to, aké dôležité je konať lokálne, tam, kde sa všetky zmeny skutočne začínajú. Kreatívny priemysel sa rozvinul a stal sa oveľa viac ako len strojom generujúcim predaj,“ dodávajú usporiadatelia Golden Drum.
V jedenásť člennej porote reklamných expertov z celého sveta má zastúpenie aj Slovensko. Najlepšie práce bude s kolegami z celého sveta vyberať Michal Belej, Associate Creative Director v Istropolitana Ogilvy.
Správu budeme aktualizovať.