Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.12.2019, 15:21

Gorilie mláďa či zhúlený Miško. Fico si zahral vo videu, prihovára sa škôlkárom

Kampaňové video Smeru získalo za tri hodiny vyše 100-tisíc pozretí a takmer tisíc komentárov.

Šéf Smeru Robert Fico na svojej facebookovej stránke uverejnil kampaňové video, v ktorom sa prihovára deťom v škôlke a oslovuje ich menami politikov.

"Mirko Beblavý, všetci vieme, že si gorilie mláďa,“ hovorí chlapcovi napodobňujúcemu opicu.

Miško Truban, to ako vyzeráš? To sa nehanbíš prísť takto ráno do škôlky zhúlený?“ Pýta sa expremiér ďalšieho maloletého herca, ktorý napodobňuje zhúleného politika v ruke s imitáciou marihuanovej cigarety (džointa).

Jasné, Igorko Matovič, už zase klameš...“ pokračuje Fico v prirovnávaní detí k politikom.

Video získalo za tri hodiny vyše 100-tisíc pozretí a takmer tisíc komentárov. Prekvapujúce je množstvo tých, ktoré predvolebné video chvália a označujú za pravdivé či trefné. 

Zdroj: Facebook
Zdroj: Facebook
Zdroj: Facebook

V prípade tohto videa nejde o reklamu. Video je podľa vyjadrenia analytika Mediálneho inštitútu Radoslava Kutaša v súlade s etickými pravidlami politickej kampane. 

"Video len potvrdzuje vymedzenie sa pána poslanca voči jeho politickým konkurentom. Podľa mňa môže na jeho voličov fungovať, myslím si však, že nových voličov týmto nezíska. V každom prípade sa zaradil do kategórie "zbytočnej kreativity", ktorá je teraz, zdá sa, veľmi obľúbená u politikov na Slovensku," hodnotí video Róbert Slovák, zakladateľ agentúry Róbert Slovák a jeho priatelia. 

K videu sa na Facebooku vyjadrilo aj Zomri.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.