Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.01.2020, 08:00

Za reklamu na Super Bowl si zaplatili Trump aj Bloomberg

Za 10 miliónov dolárov si kúpili minútový reklamný priestor.

Za reklamu na Super Bowl si zaplatili  Trump aj Bloomberg
Zdroj: NYT

Prestížna športovo-reklamná udalosť, ktorou je Super Bowl sa tento rok odohrá 2. februára na štadióne Hard Rock Stadium v Miami na Floride. Ako už býva zvykom, sily si zmerajú hráči severoamerickej NFL, ale aj značky, ktoré do reklamného priestoru počas vysielania zápasu investujú nemalé peniaze.

Nedávno sme informovali o tom, že do reklamy na Super Bowl zainvestoval aj Mark Zuckerberg, zakladateľ spoločnosti Facebook. Tá stavila na známe osobnosti a tak si v minútovom spote zahrajú Sylvester Stallone a Chris Rock.

30 sekundový reklamný priestor stojí 5 miliónov amerických dolárov. Vysoká suma však neodradila ani kandidátov na amerického prezidenta. Voľby sú totiž naplánované na 3. novembra 2020 a záujemcovia o post prezidenta ako súčasť kampane využijú aj priestor na reklamu počas finálového zápasu populárneho NFL.

Za 10 miliónov amerických dolárov si minútový reklamný priestor zabezpečil Donald Trump, ktorý sa predstavím reklamy počas Super Bowl pochválil krátko na to, ako tak urobil jeho volebný súper- miliardár a bývalý starosta New Yorku Michael R. Bloomberg. Mediálny magnát pri ohlásení svojej kandidatúry na prezidenta vyhlásil, že Američania nemôžu dovoliť, aby bol na čele krajiny ďalšie štyri roky republikán Donald Trump.

Obidvaja tak v reklamných breakoch Super Bowl predstavia svoju reklamu a zabojujú tak o priazeň svojich potenciálnych voličov. Bloombergov hovorca Michael Frazier pre The New York Times uviedol, že cieľom reklamy je „dostať sa Trumpovi pod kožu“.

Už 2. februára uvidíme, čo si pre divákov pripravili.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.