Blíži sa 54. ročník prestížnej športovej udalosti, ktorá rok čo rok láme rekordy v sledovanosti i hodnote reklamného priestoru. Organizátori finálového zápasu play-off severoamerickej NFL (National Football League), známeho najmä pod názvom Super Bowl, sľubujú sledovanosť vyše 100 miliónov ľudí. Športová, divácka a reklamná šou sa odohrá 2. februára na štadióne Hard Rock Stadium v Miami na Floride. Hviezdami večera budú okrem športovcov aj svetoznáme speváčky Jennifer Lopez a Shakira. A samozrejme záujemcov čaká opäť festival svetových značiek, ktoré chcú takto zabojovať o svojho zákazníka.
V prestížnej spoločnosti sa rok čo rok snažia upútať v rámci reklamných blokov aj marketingoví giganti, ktorí neváhajú za 30 sekundový spot zaplatiť vyše 5 miliónov dolárov. Televízna spoločnosť Fox, ktorá vlastní vysielacie práva, v pondelok 25. novembra ohlásila, že reklamný priestor je pre nadchádzajúci event vypredaný.
Spomedzi reklamných partnerov sa v elitnej spoločnosti predstaví po prvý raz v histórii aj brand Porsche. Po Hyundai a Kia pôjde o tretieho automobilového giganta, ktorý potvrdil tohtoročnú účasť v reklamnom priestore podujatia.
Porsche má skvelý dôvod aj príležitosť. Na trh totiž uvádza svoje prvé plne elektrické vozidlo Taycan, ktorého cena sa v úvode predaja odhaduje na 154 000 dolárov. Volkswagen Group, pod ktorú Porsche patrí, sa naposledy objavila na Super Bowl v roku 2014 so značkou Audi.
A takto vyzeral Super Bowl v tomto roku: