Blíži sa 54. ročník prestížnej športovej a pre niektorých aj reklamnej udalosti, ktorú športoví fanúšikovia a nadšenci pre reklamu nepochybne sledujú.
Medzi najprestížnejšie značky, ktoré za 30 sekundový reklamný priestor neváhajú zaplatiť viac ako 5 miliónov amerických dolárov, sa na Super Bowl 2020 pridá Facebook.
Stallone prezradil plány Facebooku keď na svojom Instagrame uverejnil video z natáčania. Keďže nespomenul značky, nebolo jasné, pre koho reklamu nakrúca.
Back in Philadelphia right now on this 33° freezing morning. We are doing something that is going to be VERY special and you’ll be seeing it soon, so hang in there and go for it!!! #KeepPunching pic.twitter.com/xokvSaYVFx
— Sylvester Stallone (@TheSlyStallone) December 16, 2019
Na Twitteri niekoľko dní na to, poďakoval Facebooku za spoluprácu.
It was fantastic working with @chrisrock. We got along great. Admire his wit... @Facebook did a great job producing, and it is going to be amazingly entertaining at #SuperBowlLIV. pic.twitter.com/F7iN2lgIdp
— Sylvester Stallone (@TheSlyStallone) December 18, 2019
Reklama bude súčasťou marketingovej kampane „Viac spolu“, ktorá propaguje najmä Facebook skupiny. Sociálnu sieť predstavuje ako súkromný priestor, kde si používatelia nájdu množstvo priateľov prostredníctvom záujmov a spoločných aktivít.