Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
23.07.2020, 15:15

Tri škrečky vo farebných ponožkách ovládli televíziu aj online

Na stratégiu značky, nápad a tvorbu kampane sme sa opýtali Richarda Marečka, Head of Brand Strategy značky.

Tri škrečky vo farebných ponožkách ovládli televíziu aj online
Zdroj: Dedoles

Slovenská značka Dedoles sa dostala do širšieho povedomia minulý rok v septembri, keď nasadila do televízie svoju prvú reklamu. Hlavnou myšlienkou kampane módneho e-shopu bolo naučiť ľudí rešpektu a zodpovednosti k sebe samým a k prírode. Značka tak chcela upozorniť na fakt, že textilný priemysel je pre životné prostredie najviac znečisťujúce odvetvie. Dej reklamy v hlavnej úlohe s mladými ľuďmi sa v nadväznosti na hlavnú ideu komunikácie odohrával v prírode, z ktorej postupne prechádza do mestského prostredia. Kreatívny koncept kampane mala v tom čase pod palcom agentúra Work&Hugs.

Upratovanie stratégie
Ako vysvetľuje Richard Mareček, Head of Brand Strategy značky, v decembri minulého roka si Dedoles upratal stratégiu a vo firme sa začali sústreďovať na „Dedoles ako značku oblečenia s veselým farebným dizajnom“. „Príroda zostáva jej súčasťou, ale nebudeme ju zdôrazňovať v reklame, len na úrovni CSR projektov,“ uvádza Mareček a dodáva: „Hlavným dôvodom zmeny konceptu bolo rozšírenie cieľovej skupiny. Aj keď naše produkty spĺňajú štandard Oeko-Tex, sú sweatshop free, používame aj recyklované materiály, vysá

Nedozvedeli ste sa všetko?

Tento článok je exkluzívnym obsahom Hospodárskych novín. Pokiaľ chcete získať neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu hnonline.sk, predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.