Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
23.07.2020, 15:15

Tri škrečky vo farebných ponožkách ovládli televíziu aj online

Na stratégiu značky, nápad a tvorbu kampane sme sa opýtali Richarda Marečka, Head of Brand Strategy značky.

Tri škrečky vo farebných ponožkách ovládli televíziu aj online
Zdroj: Dedoles

Slovenská značka Dedoles sa dostala do širšieho povedomia minulý rok v septembri, keď nasadila do televízie svoju prvú reklamu. Hlavnou myšlienkou kampane módneho e-shopu bolo naučiť ľudí rešpektu a zodpovednosti k sebe samým a k prírode. Značka tak chcela upozorniť na fakt, že textilný priemysel je pre životné prostredie najviac znečisťujúce odvetvie. Dej reklamy v hlavnej úlohe s mladými ľuďmi sa v nadväznosti na hlavnú ideu komunikácie odohrával v prírode, z ktorej postupne prechádza do mestského prostredia. Kreatívny koncept kampane mala v tom čase pod palcom agentúra Work&Hugs.

Upratovanie stratégie
Ako vysvetľuje Richard Mareček, Head of Brand Strategy značky, v decembri minulého roka si Dedoles upratal stratégiu a vo firme sa začali sústreďovať na „Dedoles ako značku oblečenia s veselým farebným dizajnom“. „Príroda zostáva jej súčasťou, ale nebudeme ju zdôrazňovať v reklame, len na úrovni CSR projektov,“ uvádza Mareček a dodáva: „Hlavným dôvodom zmeny konceptu bolo rozšírenie cieľovej skupiny. Aj keď naše produkty spĺňajú štandard Oeko-Tex, sú sweatshop free, používame aj recyklované materiály, vysá

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.