Slovenská značka Dedoles spustila novú kampaň. Hlavnej role v televíznom spote sa zhostili tri tancujúce škrečky.
Ako napísal Richard Mareček na svojom facebookovom profile, zadanie pre kreatívcov bolo vymyslieť koncept, ktorý bude veselý, so silným brandingom, výraznou prítomnosťou produktov a silnými jedinečnými znakmi.
Vizitka kampane:
Kreatíva: Radovan Andrej Grežo, Marian Kolev
Stratégia: Dedoles in-house
Produkcia spotu: ALIEN studio
Hudba: Fatmusic
Nový corp. design: Folk a Milk
Správu budeme aktualizovať.
Dedoles po novom spolupracuje s agentúrou Zenith, ktorá uspela vo výberovom konaní s cross-mediálnou stratégiou v mediálnom mixe značky.
„Podľa všetkého sme v Dedolese dosiahli strop možného zásahu, ktorý dokáže zabezpečiť online. Preto investujeme aj do ďalších mediatypov, hlavne do televízie. Od zmeny stratégie očakávame zvýšenie znalosti našej značky aj zvýšenie predaja. Okrem toho posilňujeme svoju prítomnosť v kamenných prevádzkach, takže zmena mediálnej stratégie je logická. Výber partnera pre optimalizáciu, plánovanie a nákup mediálneho priestoru sme dlho zvažovali a veríme, že kvality a odbornosť, ktoré agentúra Zenith predviedla počas výberového konania, budú dodané počas celej doby trvania našej spolupráce,“ vysvetlil Richard Mareček, Head of Brand Strategy značky Dedoles.
Dedoles nasadil kampaň prvýkrát do televízie v septembri minulého roka. Koncept kampane bol vtedy značne odlišný, hlavnou myšlienkou bolo naučiť ľudí rešpektu a zodpovednosti k sebe samým a k prírode. Dej spotu sa preto odohrával v prírode, z ktorej postupne prechádzal do mestského prostredia.