Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
20.01.2021, 09:40

Domovina získala svetovú cenu za obalový dizajn

Medzinárodnú porotu opäť zaujalo dielo slovenského dizajnéra Petra Gašparíka.

Domovina získala svetovú cenu za obalový dizajn
Zdroj: DOMOVINA

Prácu reklamnej agentúry DADS advertising ocenili aj tento rok na svetovej súťaži WorldStar Global Packaging Awards. Ide už o ich druhé ocenenie za prácu pre klienta St. Nicolaus. Tentoraz „tatkovia“ zabodovali dizajnovým minipackom - degustačným trojbalením destilátu Domovina.  Prémiový rad alkoholických drinkov uviedol slovenský výrobca na trh v lete 2019.

„Mám rád výzvy, takže pri zadaní vymyslieť inovatívny obal, ktorý bude nielen pútavý, ale aj technicky dokonalý, som sa takpovediac našiel“, hovorí k začiatkom práce na projekte artdirector Peter Gašparík. Dizajn degustačného trojbalenia nadviazal na predchádzajúci darčekový obal s odkrytým hrdlom veľkej fľaše Domoviny.

„Bolo to niekoľko dní vyrezávania makiet, ale stálo to za to,“ dopĺňa Peter Gašparík. Detailná práca tak priniesla pre agentúru hodnotný výsledok, obalového oscara. „Domovina je dizajnový brand tradičného slovenského destilátu, ktorý si zaslúži špeciálne riešenia a som rád, že sme aj tento rok získali najvyššie možné ocenenie pre obaly vo svete“, dodáva Tomáš Trstenský, Group brand manažér St.Nicolaus.

Zdroj: DOMOVINA

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.