StoryEditor

St. Nicolaus novou kampaňou pripomína krásy Domoviny

06.05.2019, 11:11
Autor:
TSTS
O spot a launch produktu sa postaral Hype. Obalový dizajn je z dielne DADS advertising.

„Pri uvedení tejto prémiovej značky alkoholu sme sa rozhodli vsadiť na metaforické zobrazenie Slovenska cez proces nalievania a vychutnávania si drinku. Keď napríklad hovoríme o slovenských vodopádoch, vo vizuáloch zobrazujeme, ako sa do pohára leje Domovina. Som veľmi rád, že sa klient rozhodol ísť do takéhoto konceptu, ktorý, podľa mňa, pôsobí veľmi elegantne a prémiovo,“ hovorí o kreatíve kampane Marek Didák, creative director z Hype.

Brandovým claimom „Kamkoľvek sa vyberieš, vezmi si so sebou aj kúsok domoviny“ chce značka v barovom prostredí výrazne zarezonovať. 

Úspechu na barovej scéne pomohli aj signature drinky pomenované podľa slovenských literárnych diel, ktoré vytvoril barman Tomáš Gyén.

Obalový dizajn a koncept zrealizovala reklamná agentúra DADS advertising. Autorom dizajnu a konceptu je Art Director DADS advertising Peter Gašparík. Na jej realizácii sa podieľali aj akademický maliar Rudolf Cigánik a fotografie sú dielom Tomáša Hulíka, slovenského prírodovedca, dokumentaristu a fotografa.

DADS Advertising

Nová značka DOMOVINA má 150- ročnú tradíciu liehovarníctva. Videospot je z dielne produkčnej spoločnosti Playground 13.

Vizitka kampane:
Klient: St. Nicolaus
Agentúra: Hype
Creative director: Marek Didák
Client service director: Peter Šándor
Strategy & creative team leader: Lívia Brtáňová
Copywriter: Peter Puterka, Lívia Brtáňová
Art director: Patrik Pavlis
Produkcia: Playground 13

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. október 2024 00:07