„Pri uvedení tejto prémiovej značky alkoholu sme sa rozhodli vsadiť na metaforické zobrazenie Slovenska cez proces nalievania a vychutnávania si drinku. Keď napríklad hovoríme o slovenských vodopádoch, vo vizuáloch zobrazujeme, ako sa do pohára leje Domovina. Som veľmi rád, že sa klient rozhodol ísť do takéhoto konceptu, ktorý, podľa mňa, pôsobí veľmi elegantne a prémiovo,“ hovorí o kreatíve kampane Marek Didák, creative director z Hype.
Brandovým claimom „Kamkoľvek sa vyberieš, vezmi si so sebou aj kúsok domoviny“ chce značka v barovom prostredí výrazne zarezonovať.
Úspechu na barovej scéne pomohli aj signature drinky pomenované podľa slovenských literárnych diel, ktoré vytvoril barman Tomáš Gyén.
Obalový dizajn a koncept zrealizovala reklamná agentúra DADS advertising. Autorom dizajnu a konceptu je Art Director DADS advertising Peter Gašparík. Na jej realizácii sa podieľali aj akademický maliar Rudolf Cigánik a fotografie sú dielom Tomáša Hulíka, slovenského prírodovedca, dokumentaristu a fotografa.
Nová značka DOMOVINA má 150- ročnú tradíciu liehovarníctva. Videospot je z dielne produkčnej spoločnosti Playground 13.
Vizitka kampane:
Klient: St. Nicolaus
Agentúra: Hype
Creative director: Marek Didák
Client service director: Peter Šándor
Strategy & creative team leader: Lívia Brtáňová
Copywriter: Peter Puterka, Lívia Brtáňová
Art director: Patrik Pavlis
Produkcia: Playground 13