Nový prémiový rad alkoholických drinkov Domovina, ktorý slovenský výrobca St. Nicolaus uviedol na trh počas leta, pokračuje v zbieraní ocenení, a to najmä vďaka svojej etikete. V októbri etiketa Domovina - borovička totiž bodovala v českej súťaži Obal roku 2019 v kategórii Nápoje a začiatkom decembra ocenili dielo slovenského dizajnéra Petra Gašparíka z DADS Advertising cenou WorldStar 2020 aj na celosvetovej WorldStar Packaging Awards v kategórii Beverages.
Porotu zaujala technologicky náročná výroba etikety, nakoľko ide o vrstvenie troch materiálov na seba, čo vytvára obojstranne potlačenú samolepiacu etiketu. Pozoruhodná na etikete je aj jej rubová strana, na ktorej sú zobrazené motívy slovenskej krajiny, pričom sú ľahko viditeľné cez číry nápoj. Lícovej strane dominuje prirodzená štruktúra materiálu v súhre s jemným motívom borievky, hlavným motívom nápoja.
Ocenenia budú organizátori odovzdávať v máji v nemeckom Düsseldorfe. Na tohtoročnom udeľovaní cien, ktoré sa uskutočnilo v Prahe, ocenili viac ako 200 obalov z 27 krajín sveta.