Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
08.07.2021, 16:30

Nájdi sa. Orange sa našiel v novom komunikačnom koncepte

Kreatívne riešenie kampane zastrešila agentúra Elite Monday Lovers a produkciu zastrešili Hitchhiker Films.

Nájdi sa. Orange sa našiel v novom komunikačnom koncepte
Zdroj: Youtube

Spolu s letnou kampaňou, ktorej hlavným motívom je Cesta hrdinov SNP a najlepšia mobilná sieť na Slovensku, spúšťa Orange aj nový komunikačný koncept „Nájdi sa”.

„Dnes je taká doba, že človek stále niečo hľadá a väčšinou to aj nájde. Na internete. Avšak môže sa stať, že hľadá sám seba a to už je ťažší oriešok. Ale môže to byť aj zábava. Skúšať nové veci, testovať a pomaly prichádzať na to, čo nás baví. A zrazu príde niečo, v čom sa nájdeme, čo zmení náš život. Možno sa nájdeme vo varení, možno v cyklistike, možno v chovaní psa. A možno sa nájdeme v prekonávaní samého seba, napríklad počas náročnej turistickej Cesty hrdinov SNP,“ vysvetľuje Peter Michalka, Creative director z agentúry Elite Monday Lovers a dodáva: „na to, aby sme našli samých seba, sa potrebujeme pozrieť do svojho vnútra. Jednou z príležitostí na to je absolvovanie Cesty hrdinov SNP, najdlhšej turistickej trasy naprieč Slovenskom, ktorej dokončenie je na wish liste mnohých ľudí. No a naprieč Slovenskom je Orange rovnako najlepšou mobilnou sieťou.“

„Hlavným posolstvom letnej kampane Orangeu je prínos najlepšej mobilnej siete na Slovensku pre zákazníka. To, že Orange má najlepšiu sieť na Slovensku nám potvrdili viaceré nezávislé merania, teraz to chceme aj ukázať v rôznych životných situáciách, v aktuálnej kampani na legendárnej Ceste hrdinov SNP. Kvalita siete sa dá pekne demonštrovať, keď chodíte kade tade po mestách, horách, lesoch naprieč celým Slovenskom a mobilná sieť stále dobre funguje a vy sa na ňu môžete spoľahnúť. Naprieč celým Slovenskom,“ vyjadril sa Martin Hromkovič, riaditeľ úseku marketingu pre rezidenčných zákazníkov a značky Orangeu.

„Chodenie, objavovanie, bolesť, voda, blato, kliešte, otlaky, stratenie sa a nájdenie sa. To všetko sa dá nájsť v tejto kampani. Pretože nech už máte na cestách akýkoľvek problém, väčšinu z nich dokážete vyriešiť vďaka najlepšej mobilnej sieti od Orangeu. A aby to nebolo celé príliš patetické, všetko to trefne a vtipne komentuje nová postava komunikácie Orange – Glosátor,“ dodáva Peter Michalka.

Kreatívne riešenie kampane zastrešila agentúra Elite Monday Lovers a produkciu zastrešili Hitchhiker Films. Réžiu má na svedomí Paulína Mačáková a novým Glosátorom Orange sa stal Štefan Martinovič.

Zdroj: Orange

​Vizitka kampane Najlepšia sieť:

Klient: Orange Slovensko / Jana Danihelová, Hana Čupilová
Reklamná agentúra: Elite / Monday Lovers
Creative director: Peter Michalka
Strategy director: Peter Šurín
Art director: Kamil Krajňák
Copywriter: Slavomír Artim
Account director: Marián Hlinka
Account manager: Roman Breja
Mediálna agentúra: Mediacom
Digitálna agentúra: Elite / Monday Lovers, s.r.o.
Použité médiá: TV + 360 media mix
Termín nasadenia: 8.7.2021
Cieľová skupina: Mass market
Produkcia televízneho spotu: Hitchhiker Films
Réžia: Paulína Mačáková
Názov pesničky použitej v spote: Swim
Autor hudby: Low light
Zvukový majster: Vladimir Bajnoci

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.