V Monday Lovers je zakódované to, čo robíme a ako robíme, hovorí Peter Šurín, stratég agentúry, ktorá sa po novom už nevolá Elite Solutions ale Elite/Monday Lovers. Minulý rok bol pre agentúru celkom prelomový. Na prekvapenie celého trhu uspeli v tendri na ATL kampane pre značku Orange. Aj o tom Peter Šurín hovoril pre Stratégie.
Z Elite Solutions sa minulý rok stala Elite / Monday Lovers, prečo ste sa premenovali?
V prvom rade poviem, že sme Elite v názve chceli zachovať. Aj napriek tomu, že Elite, ktorú sme založili pred nejakými dvanástimi, trinástimi rokmi, odkedy existuje agentúra, vznikla úplne z iných dôvodov. Nechceli sme pôsobiť ako softvérová firma, čomu sme sa vtedy venovali, preto sme zvolili niečo univerzálnejšie. V posledných rokoch sme sa stali známi pre Elite, Solutions o nás nič nevypovedalo. Zároveň sme v agentúre všetci už niekoľko rokov na mikinách nosili náš akoby claim Monday Lovers. Uvedomili sme si, že my nemusíme hľadať náhradu za Solutions, my ju máme. V Monday Lovers je zakódované to, čo robíme a ako robíme.
Agentúry si zvyknú odvodzovať názvy podľa toho, na čo sa špecializujú. Vôbec ste neuvažovali o nejakom názve, ktorý by vás odlišoval od konkurencie?
Hovorím to už dlhšie, ale my už dávno nie sme iba digitálna agentúra. Môžeme si povedať, že sme fullservisová agentúra, ktorá vie urobiť kampaň tak v digitáli, ako aj naprieč inými offlinovými médiami. Samozrejme, možno nevieme úplne zabezpečiť nákup médií alebo v digitáli sa interne nešpecializujeme na výkonnostné kampane. Preto sme to nechceli pozicionovať či špecifikovať v názve. To, čo chceme povedať, je, že sme agentúra, s ktorou by ste jednoducho chceli pracovať. Nám sa v podstate s týmto názvom aj dobre pracuje – Monda...
Zostáva vám 85% na dočítanie.