Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
03.08.2021, 11:50

Inšpirácie z Cannes: Mladých treba počúvať, odkazuje značka Burberry

Námet spotu inšpiroval film Singin' in the Rain.

Inšpirácie z Cannes: Mladých treba počúvať, odkazuje značka Burberry
Zdroj: Stratégie

Módnej značke Burberry sa vo vianočnom spote podarilo prepojiť svoju históriu, pandemický rok aj nádejnú mládež. Reklama nás prenáša do ulíc pochmúrneho Londýna. Občerstvenia sú poväčšine zatvorené, terasy prázdne. Protagonisti to však vyvažujú štýlovým nepremokavým oblečením a chuťou do života.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 71% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.