StoryEditor

Inšpirácie z Cannes: Visačka namiesto vstupenky. Diesel zvýšil svoj predaj organizovaním večierkov

28.07.2021, 14:00
Kampaň Enjoy Before Returning získala Titánového leva.

Kúpia si outfit, zažijú v ňom nezabudnuteľnú párty a na ďalší deň ho celý vrátia do obchodu. Aj také praktiky používajú niektorí zákazníci, keď chcú ušetriť. O tom, že predajne nie sú...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2021-07-14 19:09:29 - Feat.: 0 - Title: Cannes Lions 2021: Predstavujeme najkreatívnejšie reklamy sveta 02 - Modified: 2021-07-29 20:39:58 - Feat.: 0 - Title: Inšpirácie z Cannes: Tinder premenil rutinné swajpovanie na interaktívny príbeh 03 - Modified: 2021-07-27 08:08:32 - Feat.: 0 - Title: Inšpirácie z Cannes: Ako kozmetická značka vyzdvihla odvahu zdravotníkov 04 - Modified: 2021-07-19 08:26:05 - Feat.: 0 - Title: Inšpirácie z Cannes: Aj tampónovou knižkou sa dá zmeniť daňový zákon v krajine
01 - Modified: 2021-10-04 07:36:13 - Feat.: - Title: Vzniká nový masívny priemysel. Budúcnosť koncertov hľadajte vo Fortnite 02 - Modified: 2021-08-31 13:00:51 - Feat.: - Title: Inšpirácie z Cannes: Príbehy maternice majú potenciál prepísať učebnice 03 - Modified: 2021-08-31 10:59:20 - Feat.: - Title: Inšpirácie z Cannes: Žite naplno podľa svojich predstáv, odkazuje príbeh Francescy od Dieselu 04 - Modified: 2021-08-30 13:58:07 - Feat.: - Title: Inšpirácie z Cannes: Stroj od značky H&M vám zrecykluje oblečenie na počkanie 05 - Modified: 2021-08-26 18:38:39 - Feat.: - Title: Inšpirácie z Cannes: Heineken predstavil efektívnejšie využívanie outdoor reklamy
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. september 2022 12:59