Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
28.05.2018, 15:10

Milenky dospeli do finále. Markíza zatiaľ ďalšiu sériu neplánuje

S končiacou jarnou sezónou postupne finišujú viaceré projekty televízií.

Milenky dospeli do finále. Markíza zatiaľ ďalšiu sériu neplánuje
Zdroj: TV Markíza

V piatok 25. mája sa uzavreli príbehy štyroch tridsiatničiek, ktoré si hľadali svoju vlastnú cestu za šťastím v živote. V réžii Jakuba Kronera (Lóve, LokalFilmis) sa v hlavných úlohách predstavili Táňa Pauhofová, Gabriela Marcinková, Zuzana Norisová a prvýkrát na Slovensku aj Antónia Lišková, ktorá pôsobí v Taliansku, kde je veľmi populárna. 

Televízia Markíza siahla po úspešnom britskom formáte Mistresses, ktorý adaptovala na slovenské pomery. Slovenská adaptácia s názvom Milenky odštartovala v piatok 2. marca. Markíza mala pripravené dve série po šesť častí, ktoré odvysielala za sebou bez prerušenia.

Zdroj: TV Markíza

​Štart seriálu bol nadpriemerný. Pri obrazovkách bolo 496-tisíc divákov starších než 12 rokov a televízia si pripísala vysokú sledovanosť 9,2 percenta pri podiele 24,2 percenta v obchodne dôležitej skupine divákov 12-54 rokov. Žiadnej ďalšej epizóde, ani v druhej sérii, sa už nepodarilo dosiahnuť tatýto výkon.

Celkovo si pozrelo každú epizódu v priemere 368-tisíc divákov nad 12 rokov a sledovanosť skončila na 7,5 percentnom ratingu a podiele necelých 22 percent v strategickej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov. Finále seriálu si pozrelo 308-tisíc divákov nad 12 rokov, pripísalo si sledovanosť 6,7 percenta a trhový podiel tesne nad 20 percentami.

S výkonmi seriálu Milenky sme spokojní, v posledných týždňoch išlo v cieľovej skupine 12-54 o stabilne najsledovanejší program piatkového večera,“ hodnotí seriál Lukáš Kočíšek, PR manažér TV Markíza. Hoci zo začiatku Milenky nedokázali konkurovať Prázdninám II na JOJ, po ich skončení sa už stali najsledovanejším programom v čase vysielania.

Zdroj: TV Markíza

„Od začiatku sme si boli vedomí, že ide o odvážnejší seriálový počin, ktorý je určený skôr pre špecifickejšieho diváka, o to viac nás potešili výsledky sledovanosti a mimoriadne pozitívna divácka odozva na kvalitu jeho spracovania,“ dodáva Kočíšek.

 Na otázku, či televízia zvažuje pokračovanie, uvádza, že vyrobili a odvysielali vopred naplánovaný počet epizód. Jasná odpoveď na pokračovanie seriálu s treťou sériou ešte neexistuje, necháva televízia túto otázku strategicky otvorenú.

​Markíza však plánuje pokračovať s podobným typom seriálov. „V budúcnosti sa diváci môžu tešiť na rovnako kvalitne spracované seriálové projekty s menším počtom epizód,“ uzatvára Kočíšek.

S končiacou jarnou sezónou sa postupne uzatvárajú viaceré projekty televízií. Za sklom na JOJ už do svojho finále dospelo, rovnako ako siedma séria Hornej Dolnej, ktorú už vo štvrtok nahradí zábavná šou Dobre vedieť!.

Vysielanie seriálu Oteckovia je naplánované do štvrtka 7. júna, od piatka 8. júna obsadí podvečerný slot séria príbehov Rodinné prípady. V pondelok 4. júna skončí aj seriál Kuchyňa, od 11. júna tento vysielací čas obsadia filmy.     

 Oteckovia a Horná Dolná sa vrátia na obrazovky na jeseň, pokračovanie Kuchyne nemá Markíza na tento rok naplánované.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.