Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
29.05.2018, 13:40

Susedia dosiahli svoj najlepší výkon v máji. Pozrelo si ich takmer pol milióna divákov

Markíza má za sebou úspešný pondelok. Darilo sa aj Oteckom a Kuchyni.

Susedia dosiahli svoj najlepší výkon v máji. Pozrelo si ich takmer pol milióna divákov
Zdroj: TV Markíza

Legendárni Susedia kraľujú pondelkovému vysielaniu už od svojho návratu na obrazovky. Včerajšia epizóda prvýkrát v tomto mesiaci prekonala hranicu 10 percentnej sledovanosti. Doterajšie májové epizódy si pripísali "len" 8,4 percenta (7. mája), 9,5 percenta (14. mája) a 9,1 percenta (21. mája).

Včerajšej epizóde s názvom Oteckovia sa podarilo opäť prehupnúť cez 10 percentnú hranicu a pripísala si rating 10,4 percenta s podielom 31,6 percenta v strategickej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov. Pri obrazovkách Markízy bolo 491-tisíc divákov starších než 12 rokov.

Úspešné boli aj ďalšie dva pôvodné seriály Markízy, ktoré spolu so Susedmi obsadili tri najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti pondelkových programov a prekonali aj hlavné spravodajské relácie. 

Druhé miesto obsadil komediálny seriál Kuchyňa s ratingom rovných 8 percent a trhovým podielom nad 24 percentami v cieľovej skupine 12-54, trojkou boli Oteckovia so sledovanosťou 7,7 percenta a a vysokým trhovým podielom takmer 42 percent.

Podvečerný seriál Oteckovia si stále drží priazeň divákov. Ďalšie príbehy seriálových postáv si nenechalo ujsť 388-tisíc divákov, predposlednú epizódu Kuchyne si pozrelo 334-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Zdroj: TV Markíza

​S končiacou televíznou sezónou sa postupne uzatvárajú viaceré projekty televízií. Za sklom a Milenky už do svojho finále dospeli, rovnako ako siedma séria Hornej Dolnej, ktorú už vo štvrtok nahradí zábavná šou Dobre vedieť!.

Seriál Oteckovia bude na obrazovkách do štvrtka 7. júna, od piatka 8. júna obsadí podvečerný slot séria príbehov Rodinné prípady. V pondelok 4. júna skončí aj seriál Kuchyňa, od 11. júna tento vysielací čas obsadia filmy.     

 Oteckovia a Horná Dolná sa vrátia na obrazovky na jeseň, pokračovanie Kuchyne nemá Markíza na tento rok naplánované.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.