Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.03.2019, 14:05

Dvaja na jedného s Hamšíkom neprekonalo Cibulkovú

Na Jednotke bodovala posledná predvolebná diskusia s päticou najrelevantnejších prezidentských kandidátov.

Dvaja na jedného s Hamšíkom neprekonalo Cibulkovú
Zdroj: TV Markíza

Televízia Markíza v stredu 13. marca uviedla prvú epizódu zo zábavnej relácie Dvaja na jedného, ktorú si už otestovala pred rokom v pilotnej časti s Dominikou Cibulkovou. Novinka so známou tenistkou divákov zaujala a pilotná epizóda sa stala najsledovanejším programom dňa v cieľovej skupine mladších divákov 12-54 rokov. Pripísala si 11,9 percentnú sledovanosť a trhový podiel 30,5 percenta.

Včerajšie pokračovanie show s futbalistom Marekom Hamšíkom zaznamenalo o 3,7 bodu nižšiu sledovanosť, čo však stačilo na to, aby sa relácia v čase svojho vysielania stala najsledovanejšou v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov. V tejto cieľovej skupine si pripísalo 8,2 percentnú sledovanosť s podielom 23,9 percenta. V širšej cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov si Dvaja na jedného pripísalo 9 percentnú sledovanosť a podiel necelých 21 percent.

V tejto cieľovej skupine zaznamenala viac posledná diskusia s prezidentskými kandidátmi - Zuzanou Čaputovou, Marošom Šefčovičom, Štefanom Harabinom, Marianom Kotlebom a Bélom Bugárom, ktorú v hlavnom vysielacom čase uviedla Jednotka. Pri obrazovkách bolo 10,2 percenta divákov starších než 12 rokov a Jednotka dosiahla podiel 21,7 percenta. V mladšej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov to bolo 5,9 percenta divákov s trhovým podielom 16 percent.

Romantický seriál Som mama 2, ktorý uvádzala JOJka, dosiahol v cieľovej skupine 12-54 sledovanosť 5,4 percenta a trhový podiel 14 percent.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa stali už tradične Oteckovia, ktorých sledovanosť v cieľovej skupine 12-54 vystúpila až na 11,9 percenta pri podiele 41 percent. V tejto cieľovej skupine sa stali aj celkovo najsledovanejším programom dňa a prekonali aj hlavné spravodajské relácie.

V širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov boli Oteckovia rovnako najsledovanejším nespravodajským programom dňa so sledovanosťou 12,3 percenta s podielom 32,3 percenta. V tejto cieľovej skupine však najvyššiu sledovanosť dosiahli hlavné spravodajské relácie Markízy - Počasie a Televízne noviny. Ich sledovanosť prekročila 13 percent a podiel sa hýbal okolo 29 percent.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.