Najsledovanejším večerným programom z ponuky slovenských televízií bolo v stredu 6. marca Chart Show na Markíze, ktoré si pripísalo 8 percentnú sledovanosť a podiel 25,4 percenta. Osem častí hudobnej show, ktoré televízia odvysielala v tomto roku, si pripísalo priemernú 8 percentnú sledovanosť a podiel 24,5 percenta.
Najnižšiu sledovanosť na úrovni 6,8 percenta pri podiele 21,1 percenta si pripísala epizóda zo 6. februára, o týždeň neskôr, 13. februára, si zase Chart Show pripísala svoj najvyšší výkon v tomto roku - 8,8 percentnú sledovanosť s podielom 26,2 percenta.
Hudobnú show od budúceho týždňa nahradí novinka Dvaja na jedného s moderátorskou dvojicou Adela Vinczeová a Dano Dangl.
Som mama na JOJ si pripísala 6,2 percentnú sledovanosť a podiel 17,3 percenta, nasledujúci Reštart skončil s podielom pod 10 percentami v cieľovej skupine 12-54.
Najsledovanejším nespravodajským programom dňa boli opäť Oteckovia, ktorí v stredu dosiahli takmer 10 percentnú sledovanosť a podiel 38,5 percenta. Prekonali ich len hlavné spravodajské relácie Markízy.
Väčší divácky záujem o dokumenty o Najväčších Slovákoch nevzbudil ani náš najznámejší športovec Peter Sagan, ktorého RTVS predstavila ako tretieho z desiatky top osobností ankety Najväčší Slovák. Dokument s diskusiou zaznamenal v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov trhový podiel necelých 5 percent, čo je podobný výkon ako pri prvých dvoch dokumentoch o Jánošikovi a Štúrovi. Budúci týždeň bude patriť Andrejovi Hlinkovi, jeho obhajcom bude Ján Čarnogurský.