TV Markíza
StoryEditor

Dvaja na jedného s Hamšíkom neprekonalo Cibulkovú

14.03.2019, 13:05
Autor:
hrnhrn
Na Jednotke bodovala posledná predvolebná diskusia s päticou najrelevantnejších prezidentských kandidátov.

Televízia Markíza v stredu 13. marca uviedla prvú epizódu zo zábavnej relácie Dvaja na jedného, ktorú si už otestovala pred rokom v pilotnej časti s Dominikou Cibulkovou. Novinka so známou tenistkou divákov zaujala a pilotná epizóda sa stala najsledovanejším programom dňa v cieľovej skupine mladších divákov 12-54 rokov. Pripísala si 11,9 percentnú sledovanosť a trhový podiel 30,5 percenta.

Včerajšie pokračovanie show s futbalistom Marekom Hamšíkom zaznamenalo o 3,7 bodu nižšiu sledovanosť, čo však stačilo na to, aby sa relácia v čase svojho vysielania stala najsledovanejšou v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov. V tejto cieľovej skupine si pripísalo 8,2 percentnú sledovanosť s podielom 23,9 percenta. V širšej cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov si Dvaja na jedného pripísalo 9 percentnú sledovanosť a podiel necelých 21 percent.

V tejto cieľovej skupine zaznamenala viac posledná diskusia s prezidentskými kandidátmi - Zuzanou Čaputovou, Marošom Šefčovičom, Štefanom Harabinom, Marianom Kotlebom a Bélom Bugárom, ktorú v hlavnom vysielacom čase uviedla Jednotka. Pri obrazovkách bolo 10,2 percenta divákov starších než 12 rokov a Jednotka dosiahla podiel 21,7 percenta. V mladšej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov to bolo 5,9 percenta divákov s trhovým podielom 16 percent.

Romantický seriál Som mama 2, ktorý uvádzala JOJka, dosiahol v cieľovej skupine 12-54 sledovanosť 5,4 percenta a trhový podiel 14 percent.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa stali už tradične Oteckovia, ktorých sledovanosť v cieľovej skupine 12-54 vystúpila až na 11,9 percenta pri podiele 41 percent. V tejto cieľovej skupine sa stali aj celkovo najsledovanejším programom dňa a prekonali aj hlavné spravodajské relácie.

V širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov boli Oteckovia rovnako najsledovanejším nespravodajským programom dňa so sledovanosťou 12,3 percenta s podielom 32,3 percenta. V tejto cieľovej skupine však najvyššiu sledovanosť dosiahli hlavné spravodajské relácie Markízy - Počasie a Televízne noviny. Ich sledovanosť prekročila 13 percent a podiel sa hýbal okolo 29 percent.

01 - Modified: 2019-03-14 11:00:14 - Feat.: 0 - Title: Markíza uvedie volebnú noc. Po uzatvorení volebných miestností prinesie výsledky exkluzívneho prieskumu 02 - Modified: 2019-03-11 11:11:23 - Feat.: 0 - Title: Debata prezidentských kandidátov na čele nedeľného rebríčka sledovanosti 03 - Modified: 2019-03-07 09:14:13 - Feat.: 0 - Title: Chart Show sa rozlúčilo ako líder, o týždeň ho vystrieda novinka Dvaja na jedného
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 13:36