Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
16.09.2019, 17:10

Slováci majú radi šou. Talent, Tvoja tvár a Milujem Slovensko pritiahli cez víkend najviac divákov

Česko Slovensko má talent a Tvoja tvár znie povedome sú najsledovanejšími nespravodajskými programami víkendu v oboch cieľových skupinách divákov.

Slováci majú radi šou. Talent, Tvoja tvár a Milujem Slovensko pritiahli cez víkend najviac divákov
Zdroj: Tvoja tvár znie povedome, Česko Slovensko má talent, Milujem Slovensko; koláž Stratégie

Z víkendovej ponuky zábavných šou, ktoré divákom ponúkajú slovenské televízie, si najviac divákov pozrelo sobotňajší Česko Slovensko má talent na Joj, nasledovala nedeľňajšia Tvoja tvár na Markíze a trojkou je piatkové Milujem Slovensko na Jednotke.

Česko Slovensko má talent bola v sobotu 14. septembra najsledovanejším nespravodajským programom dňa v oboch cieľových skupinách. Pozrelo si ju 467-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo pre televíziu znamenalo v tejto cieľovej skupine sledovanosť rovných 10 percent s trhovým podielom 24,7 percenta. Film Cudzinec na Markíze skončil v tejto cieľovej skupine s podielom pod 17 percentami.

Voči minulému týždňu však zaznamenal Talent mierny pokles divákov, v sledovanosti to bolo o 1,1 percentuálneho bodu a v podieloch o necelý bod. Pri obrazovkách bolo o 49-tisíc divákov menej.

​Rovnako v nedeľu diváci uprednostnili zábavnú šou pred filmovou premiérou konkurencie a Tvoja tvár znie povedome sa stala najsledovanejším programom dňa v oboch cieľových skupinách. Druhé kolo premien si celkovo pozrelo 412-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V tejto cieľovej skupine si pripísala Markíza 8,8 percentnú sledovanosť a podiel 23,3 percenta.

Rovnako ako Talent si aj Tvoja tvár pripísala pokles voči predchádzajúcemu týždňu, kedy ju sledovalo 450-tisíc divákov a dosiahla podiel rovných 26 percent v tejto cieľovej skupine.

V piatok zabodovalo premiéra novej série Milujem Slovensko, ktorá dosiahla v skupine divákov starších ako 12 rokov 8,4 percentnú sledovanosť a podiel 21,3 percenta. Zábavno-súťažnú šou s moderátorom Martinom Nikodýmom a kapitánskou dvojicou Adela Vinczeová a Daniel Dangl sledovalo 390-tisíc divákov.

Duel v reality šou Farma si na Markíze pripísal podiel necelých 20 percent v tejto cieľovej skupine. Zabodoval však v obchodnej skupine mladších divákov 12-54 rokov, kde bol s ratingom 6,2 percenta a trhovým podielom 20,6 percenta najsledovanejším nespravodajským programom dňa. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.