Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
18.09.2019, 11:50

Trhlina vs. Sestričky: Trhlina si pripísala víťazstvo, Sestričky však divákov nestratili

Kinohit tohto roka pritiahol divákov aj k televíznym obrazovkám.

Trhlina vs. Sestričky: Trhlina si pripísala víťazstvo, Sestričky však divákov nestratili
Zdroj: D.N.A. production

Mysteriózny thriller Trhlina po úspechu v kinách priniesla televízia Joj na obrazovky ako dvojdielnu minisériu. Prvú časť odvysielala v utorok 17. septembra, druhá časť dostane priestor o týždeň neskôr. 

Televízna premiéra Trhliny sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa, pri obrazovkách Jojky bolo 425-tisíc ľudí, čo pre televíziu znamenalo 9,1 percentnú sledovanosť a trhový podiel 21,2 percenta v cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov.

Sestričky však silnú konkurenciu ustáli a v porovnaní s minulým týždňom nestratili divákov. Pozrelo si ich 401 tisíc divákov a ich sledovanosť v tejto cieľovej skupine bola 8,6 percenta s podielom 19,4 percenta. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahli trhový podiel 22,6 percenta, Trhlina si pripísala 25,4 percenta.

Celkovo najsledovanejším programom dňa bolo Najlepšie počasie na Jojke nasledované Novinami TV JOJ a Počasím na Markíze.

Predlohou Trhliny bola rovnomenná kniha Jozefa Kariku, ktorá rozpráva strhujúci príbeh o o nevysvetliteľnom miznutí ľudí v pohorí Tribeč. Televízna a filmová podoba bestselleru vznikla v spoločnosť DNA Production producenta Rasťa Šestáka a režiséra Petra Bebjaka, v ktorého réžii aktuálne vzniká výpravný seriál Slovania, ktorý Joj uvedie budúci rok.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.