Mysteriózny thriller Trhlina po úspechu v kinách priniesla televízia Joj na obrazovky ako dvojdielnu minisériu. Prvú časť odvysielala v utorok 17. septembra, druhá časť dostane priestor o týždeň neskôr.
Televízna premiéra Trhliny sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa, pri obrazovkách Jojky bolo 425-tisíc ľudí, čo pre televíziu znamenalo 9,1 percentnú sledovanosť a trhový podiel 21,2 percenta v cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov.
Sestričky však silnú konkurenciu ustáli a v porovnaní s minulým týždňom nestratili divákov. Pozrelo si ich 401 tisíc divákov a ich sledovanosť v tejto cieľovej skupine bola 8,6 percenta s podielom 19,4 percenta. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahli trhový podiel 22,6 percenta, Trhlina si pripísala 25,4 percenta.
Celkovo najsledovanejším programom dňa bolo Najlepšie počasie na Jojke nasledované Novinami TV JOJ a Počasím na Markíze.
Predlohou Trhliny bola rovnomenná kniha Jozefa Kariku, ktorá rozpráva strhujúci príbeh o o nevysvetliteľnom miznutí ľudí v pohorí Tribeč. Televízna a filmová podoba bestselleru vznikla v spoločnosť DNA Production producenta Rasťa Šestáka a režiséra Petra Bebjaka, v ktorého réžii aktuálne vzniká výpravný seriál Slovania, ktorý Joj uvedie budúci rok.