Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.10.2020, 11:40

RTVS odštartovala športovo-zábavné utorky. Premiéru mali Tak určite a Boris & Brambor

Nové zábavné formáty si svojich divákov ešte len budú musieť nájsť.

RTVS odštartovala športovo-zábavné utorky. Premiéru mali Tak určite a Boris & Brambor
Zdroj: RTVS / Tak určite

Utorky na obrazovkách Jednotky RTVS patria od 6. októbra novým športovo-zábavným formátom. Večery otvára kvíz Tak určite s Marcelom Forgáčom, Jánom Lašákom a Radoslavom Rančíkom, po jeho skočení dostáva priestor talkšou hokejistov Borisa Valábika a Mariána Gáboríka s názvom Boris & Brambor. Premiéry oboch nových formátov zatiaľ nemali vysokú sledovanosť, hoci dosiahli staničný priemer. Svojich divákov si však ešte budú musieť nájsť.

Športovo-zábavný kvíz Tak určite je slovenskou adaptáciou britského formátu A Question of Sport. Moderátorom je Marcel Forgáč a kapitánmi dvoch súťažných tímov sú bývalý brankár hokejových majstrov IIHF Ján Lašák a osemnásobný slovenský basketbalista roka Radoslav Rančík. Súťaž je zložená z troch kôl, dvoch vedomostných a jednej finálovej športovej výzvy pre kapitánov. 

Súťažné tímy sú zložené zo slovenských športovcov. V prvej epizóde súťažili v tíme Jána Lašáka biatlonistka Ivona Fialková a automobilový pretekár Maťo Homola. Posilami tímu Radoslava Rančíka boli biatlonistka Paulína Fialková a hokejista Tomáš Tatar. Prvú premiérovú epizóde Tak určite si pozrelo 213-tisíc divákov starších ako 12 rokov a Jednotka mala v čase vysielania trhový podiel 9,9 percenta.

Zdroj: RTVS

Tak určite dopĺňa v utorkové večery televízna podoba úspešného podcastu Boris & Brambor bývalých hokejistov Borisa Valábika a Mariána Gáboríka, alias Brambora. Do svojej talkshow si pozývajú jedného hosťa, ktorý čelí ich otázkam na telo zo zákulisia športu či šoubiznisu. Prvým hosťom bol hokejista Ľubomír Višňovský, pri obrazovkách bolo 159-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Jednotka mala v čase vysielania trhový podiel 8,2 percenta.

Zdroj: RTVS

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.