Sestričky naberajú divákov a vo svoje šiestej premiérovej epizóde zaznamenali doposiaľ najlepšie výsledky sledovanosti v rámci aktuálnej tretej série. Seriál z nemocničného prostredia sa v utorok 6. októbra stal v oboch hlavných cieľových skupinách jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Ďalšie osudy štvorice zdravotných sestier a ich pacientov si nenechalo ujsť celkovo 491-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je najvyšší počet od začiatku aktuálnej série a medzitýždenný nárast o 26-tisíc divákov. Rekordom v doterajšej histórii seriálu je 565-tisíc divákov pri predposlednej epizóde druhej série.
V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahli Sestričky v rámci aktuálnej sezóny rekordnú sledovanosť 8,9 percenta a rovnako aj najvyšší trhový podiel 25,3 percenta. Prekonali tak o 0,3 percentuálneho bodu svoj rekord z predchádzajúceho týždňa.
Konkurenčné relácie Noviny špeciál – Koronavírus a seriál Nový život dosiahli na TV Joj v tejto cieľovej skupiny trhové podiely 8,3 a 10 percent, nové zábavné formáty Tak určite a Boris & Brambor zaznamenali na Jednotke RTVS podiely na trhu 10,7 a 8,5 percenta.
Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala trhový podiel 23,7 percenta, rovnako ako podvečerní Oteckovia s podielom na trhu 31,3 percenta. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj si v tejto cieľovej skupine pripísala trhový podiel 11,3 percenta.
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie televízie Markíza, ktorú si pozrelo 614-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V cieľovej skupine 12-54 to znamenalo sledovanosť 8,9 percenta a trhový podiel 28,5 percenta.