Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
15.10.2020, 13:35

Extrémne premeny si držia divákov, Televízne noviny opäť programom dňa

Podvečerní Oteckovia predstihli všetky večerné programy konkurencie.

Extrémne premeny si držia divákov, Televízne noviny opäť programom dňa
Zdroj: TV Markíza

Záujem divákov o informácie v čase šíriacej sa pandémie koronavírusu pokračoval aj v stredu 14. októbra. Suverénne najsledovanejším programom dňa sa stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny televízie Markíza.

Súhrn najdôležitejších informácií dňa si nenechalo ujsť až 647-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahli Televízne noviny vysokú sledovanosť 11,4 percenta a trhový podiel 32,6 percenta.

Nadštandardnú sledovanosť mali tiež popoludňajšie Prvé Televízne noviny Markízy, ktoré sledovalo 447-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 7 percent a trhový podiel 31,8 percenta.

Viac o sledovanosti hlavných spravodajských relácií televízií si môžete prečítať aj v tomto článku:

​Extrémne premeny si držia divákov

Víťazom večera sa stala reality šou Extrémne premeny, ktorá ustála aj silnú futbalovú konkurenciu. Príbeh extrémne obézneho Juraja, ktorý však svoju premenu pod vedením trénera Maroša Molnára nedokázal dotiahnuť do konca, prilákal k obrazovkám Markízy 429-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je aktuálne druhý najlepší výsledok v rámci tejto sezóny. Maximom je zatiaľ 445-tisíc divákov v predchádzajúcej epizóde.

​V cieľovej skupine 12-54 dorovnala včerajšia siedma premiérová epizóda Extrémnych premien svoj rekordný rating 8,9 percenta v rámci aktuálnej 3. série a zaznamenala trhový podiel 24,3 percenta.

Jednotka RTVS odvysielala zápas Slovensko - Izrael v rámci futbalovej Ligy národov 2020 s dosiahnutými podielmi na trhu 15,8 a 18,5 percenta v jednotlivých polčasoch. Seriály Prázdniny a Delukse zaznamenali na TV Joj trhové podiely 16,4 a 8,9 percenta.

Podvečernému vysielaniu naďalej kraľujú Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol sledovanosť 7,8 percenta a trhový podiel 28,6 percenta, pričom v rebríčku sledovanosti predstihli aj všetky večerné programy konkurencie. Ďalšie príbehy štvorice televíznych oteckov si pozrelo 411-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.