Televízie majú za sebou silný týždeň. Po úspechu počas pracovných dní prekonávali svoje sezónne rekordy aj víkendové formáty.
V piatok sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách reality šou Farma, ktorá zaznamenala rekordnú sledovanosť.
V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov si pripísala doposiaľ najvyšší rating 7,7 percenta od štartu aktuálnej 12. série a trhový podiel 22,4 percenta. Duel o zotrvanie na statku si pozrelo 419-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež rekordný výsledok od štartu aktuálneho ročníka Farmy. Medzitýždenne tak Duelu pribudlo 41-tisíc divákov.
Jednotka RTVS s Milujem Slovensko tentokrát mierne zaostala, keď si ju pozrelo 401-tisíc divákov. Svojich divákov si však drží, týždeň predtým si zábavnú šou pozrelo 409-tisíc divákov.
V sobotu bol vo vedení v obidvoch cieľových skupinách nový seriál Uhorčík. Druhej časti nového seriálu síce klesla sledovanosť z 9,1 na 7,8 percenta v cieľovej skupine 12-54, prvenstvo si však obhájil. Celkovo si seriál pozrelo 386-tisíc divákov, prvá epizóda mala 461-tisíc divákov.
Uhorčíkovi úspešne konkurovala Jednotka RTVS so Záhadami tela, ktoré mali o pár tisíc divákov menej. Sledovalo ich 381-tisíc divákov, medzitýždenne im však pribudlo až 126-tisíc divákov. Darilo aj sa nasledujúcej novinke Pumpa. Druhú časť si pozrelo 344-tisíc divákov, čo je o 46-divákov viac, ako mala prvá časť.
V nedeľu prebrala taktovku televízia Markíza, ktorá si pripísala ďalší sezónny rekord. Vo večerných Televíznych novinách uviedla ďalší mimoriadny rozhovor s premiérom Matovičom o najnovších opatreniach vlády. Hlavná spravodajská relácia Markízy sa stala doposiaľ najsledovanejším programom tejto televíznej sezóny v rámci ponuky všetkých slovenských staníc, a to v oboch hlavných cieľových skupinách.
V obchodnej cieľovej skupine 12-54 dosiahli Televízne noviny vysokú sledovanosť 13,6 percenta a trhový podiel 33,5 percenta. Pri obrazovkách bolo rekordných 725-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Sledovanosť kulminovala v čase rozhovoru moderátorky Zlatice Švajdovej Puškárovej s predsedom vlády, kedy sledovalo Markízu až 873-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Rekordy prekonávala aj zábavná šou 2 na 1, ktorá sa stala víťazom večera v oboch hlavných cieľových skupinách aj v silnej futbalovej konkurencii. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala šou v rámci aktuálnej série najvyšší rating 9,9 percenta a druhý najlepší trhový podiel 25,7 percenta.
Konkurenčný film Dievča v pavúčej sieti zaznamenal na TV Joj v tejto cieľovej skupine trhový podiel 16 percent a zápas Škótsko - Slovensko v rámci futbalovej Ligy národov 2020 na Jednotke RTVS podiely na trhu 17 a 17,5 percenta po polčasoch.
Premiérová epizóda šou s na 1 s lídrom Desmodu Máriom "Kulym" Kollárom pritiahla k obrazovkám v rámci aktuálnej série taktiež rekordných 493-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Medzitýždenne tak šou získala ďalších 12-tisíc divákov. Futbal si na Jednotke pozrelo 349-tisíc divákov.
Vysokú sledovanosť mali aj nedeľné politické diskusie. O 5 minút 12 s ministrom financií Eduardom Hegerom a predsedom Smeru-SD Robert Fico sledovalo 546-tisíc divákov. Na telo televízie Markíza prinieslo duel medzi podpredsedom parlamentu Jurajom Šeligom a exministerkou vnútra Denisou Sakovou. Sledovalo ho 451-tisíc divákov starších ako 12 rokov.