Programy televízie Markíza od začiatku októbra kontinuálne zvyšujú svoju sledovanosť a prepisujú svoje jesenné rekordy. Tento týždeň pokorili pol miliónovú hranicu počtu divákov Sestričky, ktoré zároveň prekonali aj 10 percentnú sledovanosť. Rekordnú desiatku si pripísal aj seriál Pán profesor.
Sestričky s 550-tisíc divákmi
Sestričky tento týždeň opäť prekonávali rekordy a stali sa v oboch hlavných cieľových skupinách suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Ďalšie osudy štvorice zdravotných sestier a ich pacientov si v utorok 13. októbra nenechalo ujsť až 556-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je rekord aktuálnej série a dokonca druhý najlepší výsledok od štartu seriálu v septembri 2018. Medzitýždenne si Sestričky polepšili o 65-tisíc divákov.
V obchodnej cieľovej skupine mladších, 12-54 ročných divákov, dosiahla siedma premiérová epizóda v rámci aktuálnej sezóny rekordnú sledovanosť 10,2 percenta a rovnako aj najvyšší trhový podiel 27,8 percenta. Konkurenčné programy výrazne zaostali, seriál Nový život zaznamenal na Joj trhový podiel 11,7 percenta, zábavné formáty Tak určite a Boris & Brambor si na Jednotke RTVS pripísali podiely na trhu 8,1 a 6,1 percenta.
Pán profesor na desiatke
Seriál Pán profesor si na obrazovkách televízie Markíza získava čoraz viac divákov. V aktuálnej jesennej sezóne si pripísal rekordnú sledovanosť a prvýkrát dosiahol 10 percentný rating. Zároveň sa stal v pondelok 12. októbra v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa.
Siedmu premiérová epizóda s názvom Zákon príťažlivosti si pozrelo rekordných 449-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, medzitýždenne si tak Pán profesor polepšil o ďalších 57-tisíc divákov.
V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov zaznamenala táto epizóda doposiaľ druhú najvyššiu a v rámci epizód odvysielaných túto jeseň rekordnú sledovanosť 10 percent, a rovnako aj vôbec najvyšší trhový podiel 27,9 percenta od jarného štartu seriálu.
Pondelkové premiérové Inkognito trpí neprítomnosťou divákov v štúdiu, čo sa prejavuje na jeho nižšej sledovanosti. Poslednú časť si pozrelo 379-tisíc divákov nad 12 rokov, v cieľovej skupine 12-54 to znamenalo podiel na trhu 14,1 percenta.
Oteckovia porážajú hlavný večerný program
Svoje výkony zvyšujú aj podvečerní Oteckovia, ktorí v rebríčkoch sledovanosti prekonávajú aj prime-time programy konkurencie.
V pondelok 12. októbra si pripísali sledovanosť 7,4 percenta a trhový podiel 27,8 percenta v cieľovej skupine 12-54, sledovalo ich 381-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
V utorok 13. októbra dosiahli Oteckovia v rámci aktuálnej série rekordnú sledovanosť 8,3 percenta a vysoký trhový podiel 31,1 percenta. Pri obrazovkách Markízy bolo 432-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež sezónny rekord.