Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
26.10.2020, 13:50

Nový divácky hit: Pumpa láme rekordy a poráža aj programy konkurencie

RTVS si svojím novým seriálom získala divákov.

Nový divácky hit: Pumpa láme rekordy a poráža aj programy konkurencie
Zdroj: RTVS

Jednotka RTVS uviedla na konci septembra novinku Pumpa. Komediálny seriál v hlavných úlohách s Danom Heribanom a Michalom Kubovčíkom zaradila na sobotné večery po Záhadách tela. Jeho sledovanosť rapídne stúpa, poslednú epizódu si už pozrelo takmer 440-tisíc divákov.

Televízna seriálová novinka prináša v necelej polhodine humorno-satirický pohľad na aktuálne udalosti týždňa, ktoré komentujú dvaja dlhoroční kamaráti – zamestnanec na pumpe Mišo a taxikár Dano. Obidvaja sú obyčajní chlapi v stredných rokoch a každý z nich „všade bol, všetko videl a každého pozná" a jeho názor je ten najlepší. Pravidelne sa stretávajú na pumpe v čase, keď sa jednému "šichta" končí a druhému začína.

Na pumpu zavítajú v jednotlivých epizódach aj politici alebo známe osobnosti, v posledných epizódach boli napríklad Vladimír Krčméry, minister obrany Jaroslav Naď či predsedníčka strany Progesívne Slovensko Irena Bihariová.

​​Diváci pribúdajú v desaťtisícoch

Už prvá epizóda mala nadštandardnú sledovanosť, keď si ju pozrelo viac ako 240-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V nasledujúcej epizóde ich už bolo o 50-tisíc viac a o týždeň neskôr o ďalších takmer 50-tisíc viac. Doposiaľ poslednú časť, odvysielanú v sobotu 24. októbra, si pozrelo až 438-tisíc divákov, čo je o 90-tisíc viac ako týždeň predtým.

Pumpa tak v počte divákov prekonala napríklad Záhady tela vysielané pred ňou alebo piatkové Milujem Slovensko, ale tiež formáty komerčných televízií ako Extrémne premeny, Hornú Dolnú, Uhorčíka či Prázdniny. 

Na porovnanie, najsledovanejšie nepravodajské programy mali pri posledných epizódach takéto počty divákov:  Sestričky (550-tisíc ), 2 na 1 (486-tisíc) a Pán profesor (460-tisíc).

„Tento seriál by mal byť malým milým pozastavením sa, oddýchnutím si od každodenného zhonu a zároveň vtipným zhrnutím uplynulého týždňa,“ hovorí producent a režisér seriálu Peter Begányi (Jenny, Naši, Semafor, 1890). Pod scenárom je podpísaný Tomáš Jančo (Horná Dolná či Autoškola), na tvorbe participujú aj obaja herci.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.