Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
12.01.2021, 15:30

Oteckovia sa vrátili ako líder. Seriálový hit bol najsledovanejším nespravodajským programom dňa

Prvú novoročnú epizódu si pozrelo celkovo 488-tisíc divákov.

Oteckovia sa vrátili ako líder. Seriálový hit bol najsledovanejším nespravodajským programom dňa
Zdroj: TV Markíza / Oteckovia

Po niekoľkotýždňovej zimnej prestávke sa na obrazovky televízie Markíza vrátil podvečerný seriálový hit Oteckovia. Prvú novoročnú epizódu si pozrelo celkovo 488-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Premiéra novej série Oteckov sa stala v pondelok 11. januára lídrom trhu a v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Pripísala si vysokú sledovanosť 9,3 percenta, rovnako ako trhový podiel 27,8 percenta. Nová reality šou Bez servítky, ktorú uvádza od začiatku roka televízia Joj, zaznamenala v tejto cieľovej skupine podiel na trhu 12,9 percenta. 

Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa v pondelok stali Televízne noviny Markízy. V cieľovej skupine 12-54 dosiahli sledovanosť 12,2 percenta a nadpriemerný trhový podiel 30,9 percenta. Súhrn najdôležitejší udalostí dňa z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 676-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhé miesto v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadila nasledujúca relácia Počasie so sledovanosťou 11,4 percenta a trhovým podielom 27,9 percenta v cieľovej skupine 12-54. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze pozrelo 644-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.