Tradičný novoročný príhovor hlavy štátu odvysielala RTVS 1. januára o 13:00. Prejav prezidentky Zuzany Čaputovej k obrazovkám Jednotky prilákal v premiére 666-tisíc divákov s trhovým podielom 34,3 percenta v širšej cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov. V repríze o 20:20 si ho pozrelo ďalších 205-tisíc divákov.
Z večerného programu televízií uprednostnili diváci na Nový rok slovenskú premiéra českej rozprávky Zakliate pierko, ktorú uviedla televízia Markíza. Najnovšiu rozprávku režiséra Zdeňka Trošku si v prvý večer nového roka pozrelo celkovo 605-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V strategickej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Dosiahla sledovanosť 11,5 percenta a trhový podiel 24,6 percenta.
Televízia Joj odvysielala Vládkyňu zla 2, ktorú si pozrelo 424-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 to znamenalo sledovanosť 10,6 percenta a podiel na trhu 23 percent. Majstra Kata na Jednotke sledovalo len 127-tisíc divákov.
Počas víkendu si z večerných programov najviac divákov vybralo rovnako filmovú ponuku Markízy. V sobotu 2. januára si pripísala komédia Dovolenka za trest rating 9,8 percenta a trhový podiel 23 percent v cieľovej skupine 12-54. Konkurenčný film Alvin a Chipmunkovia: Čiperná jazda na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine dosiahol podiel na trhu 7,5 percenta. S kultovým filmom Vykúpenie z väznice Shawshank však zabodovala Jednotka. Sledovalo ju 400-tisíc divákov.
Markíze patrilo večerné víťazstvo v tejto cieľovej skupine aj v nedeľu. Komédia Stážista zaznamenala sledovanosť 8,2 percenta a podiel na trhu pod 20 percentami. Premiéra Captain America: Občianska vojna si na TV Joj pripísala sledovanosť 7,7 percenta a podiel 18,9 percenta.
Dvojka sa v nedeľu 3. januára tešila vysokej sledovanosti vďaka športovým prenosom Svetového pohára v zjazdovom lyžovaní žien v Záhrebe, kde Petra Vlhová obhájila svoj titul snehovej kráľovnej. Prvé kolo si pozrelo 420-tisíc divákov a druhé kolo si nenechalo ujsť až 607-tisíc divákov.
Vysokú sledovanosť mali na Nový rok a počas víkendu aj hlavné spravodajské relácie komerčných televízií. Najviac divákov mali nedeľné Televízne noviny a Počasie Markízy, zhodne so 751-tisíc divákmi. V cieľovej skupine 12-54 to znamenalo sledovanosť nad 14 percentami a podiel na trhu viac ako 30 percent. Obidve spravodajské relácie sú tak zatiaľ najsledovanejšími programami nového roka v oboch hlavných cieľových skupinách.
Najsledovanejším vydaním hlavnej spravodajskej relácie TV Joj boli Noviny odvysielané v piatok 1. januára, ktoré boli pre Jojku tiež najsledovanejším programom uplynulého týždňa. Pozrelo si ich 727-tisíc divákov.