Titul ShopRoku udeľuje nákupný poradca Heureka.sk, o víťazoch rozhodli zákazníci a odborná porota. Najkvalitnejší e-shop z pohľadu hodnotenia spokojnosti zákazníkov je Notino.sk, najobľúbenejším zostal e-shop Lidlu. Špeciálnu Cenu Heureky získal slovenský portál DUBLEZ.sk, za ktorým stojí mladý tím ľudí milujúcich dizajn a prírodné materiály.
Ocenenia ShopRoku dnes slávnostne udelil portál Heureka.sk už po štrnástykrát. Ceny udeľuje v troch hlavných kategóriách – Cena kvality, Cena popularity a Cena Heureky. Cena kvality je ocenenie na základe hodnotení a recenzií všetkých zákazníkov, ktorí sa podelia o svoje skúsenosti s nákupom počas celého roka. Za uplynulý rok si ju odniesol po dvojročnej pauze už po šiestykrát známy internetový obchod Notino.sk. Cena popularity je samostatným hlasovaním fanúšikov jednotlivých e-shopov. Víťazom sa stal Lidl.sk, ktorý sa na prvom mieste umiestnil už tretíkrát v rade. „Výsledky Ceny kvality a Ceny popularity sa do značnej miere prekrývajú, čo svedčí, že najobľúbenejšie e-shopy sú tie, ktoré majú vysoké hodnotenie spokojnosti zákazníkmi,“ hovorí Tomáš Braverman, CEO Heureka Group a dodáva, “sme radi, že súťaž ShopRoku aktívne prispieva k rastu úrovne komunikácie e-shopov a spolu s našim unikátnym systémom hodnotenia Overené zákazníkmi im pomáha získavať cennú spätnú väzbu od nakupujúcich cez Heureku.” Špeciálnu kategóriu predstavuje Cena Heureky. O víťazovi rozhoduje odborná porota zložená z osobností slovenského a českého e-commerce. Porota berie do úvahy výnimočnosť e-shopu, príbeh, ktorý za ním stojí alebo sociálny presah. Tento rok bol za svoje pôsobenie odmenený e-shop DUBLEZ.sk, za ktorým je mladý tím ľudí milujúcich dizajn a prírodné materiály. Vyrábajú drevené bytové doplnky do domácnosti, svadobné dekorácie, ozdoby do tort či darčekové predmety, ktoré majú priniesť do ľudských obydlí krásu, potešenie a skrytú symboliku s príbehom.Detailné výsledky súťaže sú dostupné na stránkach súťaže www.shoproku.sk.