Štofaník o produkcii STVR: Koprodukcia je pre nás prirodzená súčasť tvorivého procesu STVR nemá žiadnu exkluzívnu dohodu s vybranou skupinou produkčných spoločností. Transparentnosť výberu zabezpečuje Centrálny register námetov a Programová rada – tvrdí programový riaditeľ Slovenskej televízie Vincent Štofaník.
Obľúbení herci z Mamy na prenájom rozvíria už úvodom roka divoké vody Dunaja Počas úvodného týždňa si začiatkom januára budú môcť fanúšikovia seriálu Dunaj, k vašim službám vychutnať až tri epizódy – v pondelok, utorok a štvrtok. Do deja vstúpia nové výrazné postavy, ktoré stvárnia obľúbení herci Adam Bardy či Maroš Kramár.
Anketa Stratégií: Čo bude najdôležitejšie pre vývoj produkčnej brandže v ďalších rokoch? Ktoré faktory najviac ovplyvnia vývoj produkčnej branžde? Podľa názoru odborníkov bude okrem nových technológií a umelej inteligencie zohrávať úlohu aj ekonomický vývoj, preferencie divákov a globálne trendy.
Zoznámte sa s hrdinami seriálovej novinky Sľub, ktorá vás prenesie do 80. rokov TV Markíza predstavuje podrobnosti svojej náhrady za seriálový hit Mama na prenájom. V seriálových rodinách sa stretnú herecké hviezdy a mladé talenty. Niekedy úsmevné, inokedy vážnejšie príbehy plné emócií, humoru, lásky aj tajomstiev budú diváci môcť sledovať každý pracovný deň od 13. januára vždy o 17:55 hodine.
Každoročná dávka inšpirácie: Škandinávsky pozdrav dizajnérom v podobe jedinečného diára MUNKEN Papier nie je mŕtvy, a aj napriek digitalizácii takmer každého odvetvia, má toto tradičné médium neustále dostatok fanúšikov, ktorí oceňujú jeho pridanú hodnotu v podobe dizajnu, haptických vlastností, či technologického spracovania.
Na aké darčeky míňajú Slováci najčastejšie a v akej sume? Aj vďaka takýmto textom si môžete nastaviť efektívnu stratégiu. A prinášame vám päť strategických krokov novoročných výpredajov.
Médiá počúvajú na tému greenwashing Potvrdila to analýza spoločnosti Mediaboard, ktorú monitorovacia agentúra pripravila v spolupráci s GreenTalk a so Stratégiami. Slovenské médiá o klamlivej komunikácii informujú pomerne často. Jej zastúpenie v médiách z roka na rok rastie. Pátrali sme po dôvodoch a prinášame aj návod, ako sa greenwashingu vyhnúť.
Bez dobrého insightu by nevznikla nová kampaň pre Depaul Slovensko Nezisková organizácia Depaul Slovensko odštartovala novú kampaň z dielne beyond marketingovej agentúry 2CREATE. Kampaňový spot na pomoc ľuďom bez domova môžete vidieť na televíznych obrazovkách a online platformách.
EFFIE Awards Slovakia dosahuje nový rekord. Prihlásilo sa 47 prác Historicky najvyšší počet prihlásených prác bude hodnotiť najväčšia porota odborníkov. O bronzové, strieborné, zlaté a najcennejšiu GRAND PRIX si v roku 2024 zasúťaží 47 prác.
K vybraným predajcom NOTA BENE si teraz môžete aj prisadnúť Kampaň na podporu darcovstva vytvorila agentúra THIS IS LOCCO, spot režíroval Jakub Cheban v produkcii endrius.
Joj rozbehla silnú kampaň na rodinnú ságu Ranč. Tieto upútavky vás na seriál navnadia Príbeh o láske, sile a odvahe predstaví už 6. januára v prime time.
Silné emócie zostávajú. Pečie celé Slovensko nahradí seriál Dotyk života Režisérskej taktovky sa chopil Ján Sebechlebský, ktorý stojí aj za posledným seriálovým hitom Slovenskej televízie, historickou ságou Čas nádejí. Tento raz sa bude seriál odohrávať na pôrodnici. Hlavnú postavu - pôrodnú asistentku Evu si zahrala vyťažená herečka Jana Kolesárová.
Katarína Krnáčová: Vznik filmu je zložitý mechanizmus a stále dosť krehký Je skvelé, že na Slovensku rastie žánrovosť filmov. Vznikajú komédie, trilery, historické drámy či rozprávky. Práve táto diverzita žánrov, tém a formátov je znak toho, že slovenská audiovizuálna tvorba je vo veľmi dobrej kondícii a rastie každým rokom. Musíme si to preto chrániť a zdokonaľovať. Hovorí v rozhovore pre ...
Epica Awards 2024: Slovenské agentúry berú 4 bronzy Ďalšia medzinárodná súťaž kreativity a ďalšie úspechy našich kreatívcov.
Across Private Investments posilňuje. Novým členom predstavenstva je Marek Šupa Marek Šupa je odborník s bohatými skúsenosťami v oblasti financií, investovania, digitalizácie a riadenia. V Across Private Investments prebral zodpovednosť za stratégiu, značku a digitálnu transformáciu. Do spoločnosti okrem Mareka Šupu nastúpili aj ďalší experti z oblasti finančného riadenia, obchodu a správy private equity.
ChatGPT teraz užívateľom bezplatne ponúka aj funkciu internetového vyhľadávania Stáva sa tak priamou konkurenciou pre americkú internetovú spoločnosť Google.
Po úspešnej snímke Vlny, mieri do kín film Nerob vlny. Tento však rieši inú citlivú tému A to téma šikany na školách. Tá je bohužiaľ pomerne častá, veľa sa o nej hovorí a na túto tému vzniká veľa filmov. Do hľadáčika tvorcov sa väčšinou dostáva problematiku šikany medzi deťmi navzájom. 19. decembra nájdete v ponuke kín francúzsku snímku, ktorá poukáže na obrovský problém dnešnej doby - šikanu ...
Vianočná kampaň COOP Jednoty hlási, že so splnenými prianiami vám bude do spevu Najväčší slovenský predajca potravín si pre zákazníkov pripravil vianočnú súťaž, ktorá má naozaj neobvyklého ambasádora. Kampaň pripravila reklamná agentúra JANDL.
Soňa Lexmanová o spolupráci PR agentúr s neziskovkami: Nepomáhame pre ocenenia Managing Director SKPR Strategies a prezidentka Asociácie Public Relations SR Soňa Lexmanová hovorí o tom, prečo sú medzi ich klientmi aj neziskové organizácie a čo z toho PR agentúra má.
Zmena na čele Ringier Slovakia. František Novák je nový managing director, Václavík firmu opúšťa Od 1. januára 2025 prevezme František Novák vedenie spoločnosti Ringier Slovakia po Marekovi Václavíkovi.
Dramatický seriál Druhá šanca mieri do finále. V dvojporcii a s veľkým prekvapením Emotívny seriálová počin z lekárskeho prostredia, ktorý natočila TV Markíza podľa talianskej verzie, prinesie dnes špeciálnu vianočnú epizódu. Objaví sa v nej aj Emil Horváth.
Aj dobro niečo stojí. Ako tretí sektor komunikuje svoje poslanie? V portfóliách komunikačných agentúr sa zásadne vždy nájdu aj spolupráce s treťosektorovými organizáciami. Môže to byť dobré pre biznis, pre vlastné PR, dokonca sa originálna kreatíva môže uchytiť aj na komunikačných súťažiach, no odborníci sa zhodujú, že je to v prvom rade ich vlastný vklad do spoločenskej ...
Víkendové diskusie: Použijú na lekárov nátlak hrozbou väzenia a čo s rebelmi v koalícii? Minister zdravotníctva príde rokovať o napätej situácii v jeho rezorte až do dvoch víkendových politických relácií.
STVR bude naďalej riadiť Igor Slanina, poverenie má predĺžené do 31. marca Podpredseda Národnej rady, poverený riadením parlamentu Peter Žiga z Hlasu-SD predĺžil na základe zákona o STVR Slaninovi poverenie na pozíciu dočasne povereného štatutára STVR.
Dunaj naberá na extrémnej sile. Už aj Pečie celé Slovensko necháva ďaleko za sebou Koniec série a vypäté emócie pritiahli vo štvrtok 12. decembra ku dobovému seriálu TV Markíza rekordný počet divákov.
Biznismarketingová stratégia: Potrebujete ju aj vy? Biznismarketingová stratégia, marketingová stratégia alebo BMS. Termín, ktorý ste už určite počuli. V posledných rokoch sa s týmito slovami priam roztrhlo vrece. Čo však znamená, prečo to nie je len jedna stránka a prečo by mala byť pre váš biznis kľúčová?
Veľký úspech Respect APP a Úsmev ako dar. Z Effie Europe si odnášajú bronz Vo finále prestížnej súťaže efektivity bolo zo Slovenska 5 prác. V súťaži o kovy uspela len jedna.
JOJ pripravuje nový krimi seriál podľa kníh od Václava Neuera. Pracoval na ňom aj samotný spisovateľ? TV JOJ prinesie budúci rok nový krimi seriál na motívy úspešných kníh autora Václava Neuera. Tento bývalý policajný vyšetrovateľ sa po odchode z polície začal venovať písaniu kníh, ktoré sú inšpirované skutočnými krimi príbehmi, na ktorých sám pracoval. Neuer má už rozpísanú jedenástu knihu a predošlé sa stali ...
Nový bigboard Budišu upúta inšpiratívnou dynamikou Česko-slovenskou fúziou dizajnu vstúpil Budiš po 17 rokoch do novej fázy komunikácie a neprestáva prekvapovať.Inovatívnym a inšpiratívnym riešením bigboardu značka získala prvenstvo na slovenskom reklamnom trhu.
Peoplemetre oslavujú dvadsať rokov. Potvrdzujú, že Slováci sú stále televízny národ Vladimír Fatika, výkonný riaditeľ PMT a Andrej Vallo, managing director Kantar Slovakia hovoria o vývoji peoplemetrového vysielania.
Smutná vražda Wolfieho v Dunaji rozplakala Slovensko a lámala rekordy sledovanosti Vieme, čo sa odohrá ešte do konca ôsmej série, pričom tvorcovia Dunaja tvrdia, že na tie najsilnejšie emócie divákov ešte len čakajú. A zisťovali sme aj to, kedy sa vráti na obrazovky ďalšia séria.
Nadácia Slovenskej sporiteľne spúšťa kampaň s claimom „jednorodičia, ste naše jednotky“ Jednorodičovské rodiny patria medzi najohrozenejšie skupiny na Slovensku. Nadácia Slovenskej sporiteľne sa im rozhodla pomôcť v rámci grantu Budúcnosť pre rodiny, ku ktorému pripravila aj kampaň #som1. Tvárou online kampane je Lucia Janičová, ktorá ako prvá Slovenska vystúpila na najvyššiu horu sveta. Jedným z Luciiných ...
Na trh prichádza najsilnejší slovenský gin TOISON EXTRA STRONG Sila a história námorníctva. Novinka patrí do prestížnej kategórie navy strength ginov, ktoré sú inšpirované históriou námorníkov.
Až päť našich filmov už siahlo na miliónové tržby. Pokoria kiná návštevnosť pred pandémiou? Po covide sa pre finančnú, energetickú či inflačnú krízu vracala návštevnosť kín v rokoch 2020 až 2023 veľmi postupne a pomalším tempom. Rok 2024 by mohol návštevnosťou kín tento rok konečne atakovať aj predcovidový rok 2019. Medzi zahraničnými filmami ako Duna 2, či Gladiátor 2 sa darí vo veľkej miere aj slovenskej a ...
Adela a Dano si pre Moniku Hilmerovú v 2na1 pripravili vôbec najdrsnejšiu výzvu v histórii Moderátorské duo je známe tým, že svojich hostí zvykne „potrápiť“ poriadne nečakanými prekvapeniami a tak to bolo aj v prípade populárnej herečky.
ADMA si zvolila staronového prezidenta Rasťa Bahurinského Znovuzvoleným prezidentom Asociácie digitálnych marketingových agentúr na obdobie 2025 - 2027 sa stal Rasťo Bahurinský, CEO agentúry THIS IS LOCCO. Jednohlasne sa na tom zhodli zástupcovia 27 členských agentúr na decembrovom valnom zhromaždení ADMA.
Kiná preberajú úlohu spoločenských sál a kultúrnych domov Premietanie filmov je len časťou toho, čo sa odohráva v priestoroch moderných kín. Čoraz častejšie preberajú úlohu kultúrnych a spoločenských stánkov. Prečo sú práve kino multiplexy zaujímavou alternatívou pre organizovanie podujatí rôzneho druhu, nám prezradil Matúš Dičér, Event & Sales manager CINEMAX.
Robert Fico totálne pokoril rok 2024 vo vyhľadávaní na slovenskom Googli Okrem atentátu na premiéra, nás zaujímali aj prezidentské, európske a americké voľby, najväčší rockový koncert na Slovensku, ale aj Ruža pre nevestu či hladina Dunaja. Čo nás okrem tohto zaujímalo najviac vo vyhľadávaní tento rok?
Vytvoriť vizuálnu identitu Lúčnice bola čistá radosť Lúčnica oslávila 75 rokov. A k tejto príležitosti si podarovala novú vizuálnu identitu. Vznikla v spolupráci s agentúrou MADE BY VACULIK a odborná porota ju na Zlatom klinci ovenčila viacerými cenami. Najcennejšou je nepochybne ART PRIX. Ako táto identita vznikala a aké sú jej ambície? Rozprávali sme sa s tvorcami aj riaditeľom ...
Omnicom prevezme Interpublic. Vzniká tak najväčšia reklamná spoločnosť sveta Obchod bude stáť 13,25 miliardy dolárov.
Slovan uzavrie rok na európskej scéne proti Atléticu Madrid aj na Voyo maximum Liga majstrov pokračuje v utorok a v stredu zápasmi 6. kola hlavnej fázy. ŠK Slovan Bratislava ukončí mimoriadne úspešný rok na európskej scéne duelom na pôde Atlética Madrid. Predzápasové štúdio aj na Voyo maximum sa začína v stredu 11. decembra 2024 o 18:00 hodine.
Televízie ukončili až štyri projekty. Dva opúšťajú éter s nálepkou prepadáky Slovenské komerčné televízie sa pred nástupom sviatočného vysielania snažia dokončiť vysielania svojich jesenných formátov. Nie všetkým sa však darí tak, ako dúfali. Čo ukončené formáty nahradí?
Ďalšie dobré správy zo súťaže Eurobest Slovenské reklamné agentúry majú dva bronzy a jeden shortlist.
Tím novej agentúry roiblu sa rozrastá, ďalšie posily hlási aj agentúra Zenith Po augustových novinkách, kedy mediálna agentúra Zenith ohlásila vznik novej performance agentúry roiblu, ktorú prišiel viesť Vlado Cintula, hlásia v agentúre ďalšie posilnenie a to na viacerých frontoch.
Najúspešnejšie značky postujú na Instagrame každý deň Instagram sa mení. Stále je však platformou, na ktorej sa točí najviac spoluprác s influencermi. S Jánom Starečkom, managing directorom Data on Steroids hovoríme o tom, čo musia urobiť značky, aby boli na tejto sociálnej sieti úspešné.
Nová kampaň Hörmann predstavuje dvere ako dôležitú súčasť Vianoc Hörmann, nemecký výrobca interiérových, vchodových dverí a garážových brán, spustil svoju vianočnú reklamnú kampaň.
Bombic vs Denník N: Útok na slobodu slova alebo na sudkyňu, ktorá zakázala nazývať extrémistu extrémistom? "Mediálny útok na sudkyňu nezostane bez reakcie súdnej rady". Tá sa bude podľa predsedníčky Marcely Kosovej sporom medzi Bombicom a Denníkom N zaoberať už v utorok 10. decembra.
Víkendové diskusie: Čo ak lekári výpovede nestiahnu i ceny plynu a energetická pomoc Pripravené sú aj otázky na politikov ako napríklad prečo sa odvolávanie M. Šutaj Eštoka odkladá na február a ako koalícia zvláda nominácie a voľbu predsedu NR SR či Rady STVR.
V novembrovom Hodnotení Stratégií sme našli výnimočné práce, ale pri jednej sme naozaj zdvíhali obočia Backstage z novembrového Hodnotenia Stratégií píše marketingová riaditeľka NAY Anička Olvecká.
Odišli legendy televízie a rozhlasu: Športový komentátor Dutka a hlásateľka Herrmannová Stanislav Dutka zomrel v piatok, 6. decembra vo veku 76 rokov a Dana Herrmannová opustila svet o deň neskôr, 7. decembra vo veku 93 rokov.
Mladí slovenskí kreatívci medzi najlepšími v Európe Súťaž Young Creatives Competition, ktorá patrí pod Eurobest, zverejnila shortlisty.
Everest bol v novembrovom Hodnotení Stratégií favoritom. No narazil na príliš silného súpera Backstage z novembrového Hodnotenia Stratégií píše Štefan Andrejco.
Novinka Markízy bude chcieť získať státisíce divákov po Mame na prenájom Keď jeden sľub zmení všetko. TV Markíza prinesie už čoskoro nový denný rodinný seriál s názvom Sľub.
Bubliny sú nezastaviteľné. Také hodnotenie, aké dostali od poroty Stratégií, ste ešte nevideli Novembrové Hodnotenie reklamy v Stratégiách absolútne ovládla vianočná kampaň Telekom.
JOJ s ďalším kalibrom. Prinesie rodinnú ságu plnú emócií a mystiky. Pozrite si ukážku Za seriálom Ranč, ktorý odštartuje v prvom polroku 2025, stojí tvár z pozadia populárnych televíznych seriálov, kreatívna producentka a tentoraz aj scenáristka Danica Hričová.
Reportérka Markízy mi takmer vtrhla do toalety, sťažuje si Danko. „Nie je to pravda," bráni ju televízia Martina Töröková sa rozhodla, že v reportáži si preverí obvinenia, o ktorých sa v parlamente šepká už dlho. A to, že Andrej Danko užíval počas pracovnej doby alkohol.
Mafra Slovakia ukončí vydávanie časopisov Moja Chalupa a RUNGO Dôvodom je fakt, že napriek verejným prísľubom predstaviteľov ministerstva financií, že sa DPH na časopisy zníži na 5 percent, od 1. januára dochádza naopak k jej zvýšeniu na 23 percent.
Pozrite si prvé zábery z filmu Černák, druhej časti najúspešnejšieho filmu tohto roka Miki Nikto neunikne následkom svojich činov. Ani MIKI. Film ČERNÁK príde do kín už 30. januára 2025 a uzavrie príbeh, ktorý svojím začiatkom vyvolal masívne spoločenské diskusie.
Hellmann‘s je oficiálna majonéza Vianoc. Značka to tvrdí vo svojej najnovšej kampani Lokalizáciu vianočnej kampane pre český a slovenský trh zastrešila marketingová agentúra Kreativ Gang.
Voyo už dosahuje na magickú hranicu milión predplatiteľov. Aké nové projekty prinesie? So silnou základňou 950 tisíc predplatiteľov vstupuje Voyo do roku 2025 s ambíciou zaujať ešte širšie publikum. Na divákov čakajú nové exkluzívne hrané aj dokumentárne seriály či ďalšia séria šou Survivor Česko & Slovensko.
Rozprávkoví hrdinovia vzdávajú hold deťom v nemocniciach Princ Bajaja, Červená Čiapočka a Lomidrevo na interview zaujali. Ako vznikali pútavé TV spoty nám prezradil Martin Motáček, group creative director EFFECTIVITY international, kam patrí aj agentúra Relations, ktorá kampaň vytvorila.
ADMA názor: Social media manager musí byť majster v multitaskingu. Točí, strihá, vymýšľa a ešte aj sleduje trendy Expertov digitálnych združení ADMA sa pýtame na profil social media managera súčasnosti.
Novou country manažérkou spoločnosti Swappie pre Česko a Slovensko je Hana von Harsdorf Fínska spoločnosť Swappie, založená v roku 2016, vstúpila na český trh v roku 2021 a na Slovensko v roku 2022. Oba trhy teraz zastupuje nová Country manažérka Hana von Harsdorf.
Refresher prináša ďalší projekt Glow & Know. Platforma má byť sprievodca svetom krásy Na slovenský a český trh vstupuje nová platforma, ktorá môže vypĺniť dieru na trhu v beauty segmente.
Televíznych divákov lákajú Pečie celé Slovensko a Dunaj. Vyskočila Druhá šanca Počas víkendu sa stala trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase verejnoprávna Jednotka.
Viac zábavy do komunikácie: Kreativ Gang a nákupné centrum Nivy spájajú sily Od januára 2025 sa tím skúsených kreatívcov pod vedením Petra Kubaľáka pustí do realizácie ambicióznej komunikačnej stratégie na rok 2025.
Do šou 2na1 mieri Milan Ondrík: Čakajte záchvaty smiechu aj plač Už dnes, 4.decembra sa diváci môžu tešiť na premiérovú epizódu zábavnej šou 2 na 1 autorskej a moderátorskej dvojice Adela Vinczeová a Dano Dangl.
VÚB banka má novú a skúsenú posilu v PR tíme. Je ňou Jana Tuhá Jana Tuhá sa stala od novembra novou špecialistkou marketingovej komunikácie vo VÚB. Prináša so sebou bohaté skúsenosti z riadiacich pozícií v médiách aj z PR agentúr.
Telekom premenil dáta z mobilných sietí na hudbu pomocou AI. Prispeli aj Slováci Spoločnosť Deutsche Telekom transformovala za pomoci umelej inteligencie anonymizované mobilné dáta z desiatich európskych krajín do podoby jedinečnej hudobnej kompozície „Melody of Europe“.
Poznáme finalistov ocenenia pre Globálneho marketéra roka 2024 Odborná porota vybrala finalistov ocenenia pre Globálneho marketéra roka 2024. Medzi nominovanými sú zástupcovia spoločností AB InBev, DoorDash, Kraft Heinz, The Walt Disney Company a Cisco. Meno držiteľa ocenenia bude známe na konci januára 2025.
Známe tváre úsmevom podporili kampaň na vianočný benefičný koncert Úsmev ako dar Nová kampaň Bez úsmevu to nie je ono od Yolka Agency pre Úsmev ako dar zdôrazňuje, že bez úsmevu a pomoci deťom by Vianoce nemali svoje čaro.
Registrácia otvorená: HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA spúšťa už svoj 11. ročník Slovensko opäť spozná názvy najlepšie komunikujúcich spoločností! Súťaž HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA dnes oficiálne spustila registráciu prác do svojho 11. ročníka. Táto prestížna marketingová súťaž, ktorá oceňuje excelentnosť v komunikácii so zákazníkom aj tento rok prináša niekoľko ocenení vo viacerých kategóriách.
Santa Claus, havária a padajúce žreby. Takto sa začínajú Vianoce v BILLA BILLA sa rozhodla tieto Vianoce pobaviť, prekvapiť a sústrediť sa na skutočné potešenie zákazníkov. V novej kampani, ktorú spúšťa už v tieto dni, prináša zákazníkom niečo neobvyklé – vianočné žreby.
Vianočné vystavenia a tematické pivné balenia už lákajú zraky zákazníkov supermarketov Značka obľúbeného plzenského ležiaka každoročne pripravuje špeciálnu vianočnú kampaň formou televíznych spotov, online kampaní, ale aj vystavení priamo na predajných miestach.
Vyhnite sa najčastejším chybám v PPC kampaniach. Zle nastavené ciele znamenajú nižšie predaje Spoločne so špecialistami na túto časť digitálu sa pozrieme na efektivitu PPC kampaní a možnosti, ktoré prinášajú, ale aj riziká, ktoré netreba podceňovať.
Epický animák Vaiana 2 počas víkendového štartu v kinách lámal rekordy V USA počas otváracieho víkendu zarobil rekordných 221 miliónov dolárov a stal sa tak 3. filmom spoločnosti Disney v tomto roku, ktorý počas otváracieho víkendu prekonal hranicu 150 miliónov dolárov. Vaiana lákala do kín aj slovenských divákov.
Regionálny marketing IKEA povedie Rostislav Čítek Rostislav Čítek je novým marketingovým manažérom IKEA pre región Slovensko, Česká republika a Maďarsko. V organizácii doteraz pôsobil ako Integrated Media Manager.
Vzniká film o športových legendách. Ondreja Nepelu a Hildu Múdru stvárnia Adam Kubala a Arabela, Jana Nagyová Prvá klapka filmu o nezameniteľnom krasokorčuliarskom talente padne už v decembri tohto roka. Originálne kostýmy trénerky Hildy Múdrej, detaily scenára z pamätí jej syna, ale aj zákutia osobnej cesty Nepelu za slobodou, to všetko bude tvoriť mozaiku celovečerného filmu o velikánovi slovenského športu.
Anketa Stratégií: Produkčný trh u nás je dosť špecifický. Aké má prednosti a nedostatky? Magazín Stretégie medzi produkčnými agentúrami hľadal odpoveď na otázku čo najviac charakterizuje slovenský produkčný trh.
Sunday ADucation: Európske ADC a svetový Telekom Aká by to bol decembrový blog, ak by som v nej nespomínali Vianoce? K tomu sneak peek z ADC Europe a 100-ročná španielska babička. Peknú ADukáciu priatelia.