Víkendové politické diskusie: Hlavná téma predčasné voľby. Aké kampane chystajú? Aj túto sobotu a nedeľu sa v diskusných reláciách predstaví osem slovenských politikov.
Hejt alebo oprávnená kritika? Agentúrou mesiaca sa stala Elite Monday Lovers. Ale ani v nej zrejme teraz nestrieľajú šampanské.
Peter Stopiak o Hodnotení Stratégií: Kritikou sa nešetrilo, bolo cítiť rozčarovanie Vedúci oddelenia marketingu spoločnosti Allianz - Slovenská poisťovňa píše svoje postrehy k Hodnoteniu Stratégií.
Katka Bahurinská o Hodnotení Stratégií: Želajme si v novom roku viac dobrých nápadov, odvahy aj zábavy Copywriterka agentúry BigKids píše Backstage z januárového hodnotenia.
Video pre Slovanet si zaslúži pozornosť. Kvôli 3D craftu Ani jedna práca si však nevybojovala postup do finále. Od piatich bodov mali všetky reklamy ďaleko.
Digital PIE 2023: Prináša viacero zmien a noviniek, už žiadne obmedzenia v počte prihlásených prác Už aj teraz môžete prihlasovať svoje práce do prestížnej marketingovej súťaže. Slávnostné vyhlásenie víťazných prác prirpavuje organizátor na apríl.
Porote sa páčila vianočná rádiová kampaň Hyundai. Ale iba trošku Pozrite sa, ako dopadli v Hodnotení Stratégií kategórie Audio, Selfpromo a PF.
Silná zostava hlási návrat! Moderátorka Ostrihoňová pozvala do prvej časti expremiérku Radičovú Panelová diskusia sa bude striedať vo štvrtky po 22:00 hodine s talkshow Adely Vinczeovej Trochu inak.
V televíznej reklame vyhral Zlatý Bažant. Body boli ale nízke Agentúry prihlásili iba tri televízne práce. Dieru do sveta však s nimi na hodnotení v januári neurobili.
V Online zabodovala Nadácia Pontis, väčšina prác však prepadla Porota bola počas celého Hodnotenia Stratégií v januári mimoriadne kritická.
Social media aj influenceri: Najviac bodov získala práca pre Škodu Ani agentúru Socialists však zrejme body od poroty veľmi nepotešia.
Výzva zamestnancom Dráčika je najzaujímavejším využitím média V januárovom hodnotení Stratégií v kategórii Médiá najviac zabojoval Pretlak s Elite - Monday Lovers.
V kategórii Promo, Activation Event sme dobrú prácu hľadali márne Porote sa z troch prihlásených nepáčila ani jedna.
Medzi vizuálmi si bolo z čoho vyberať, porota si nevybrala Ako-tak spokojní môžu byť iba v Elite. Pozrite sa, ako dopadla v januárovom Hodnotení Stratégií kategória Vizuál.
OOH: Stále rovnaká bodová mizéria Hodnotenie Stratégií v januári 2023: V kategórii Out of home sme videli dve práce a dve pomerne slabé hodnotenia.
Foodpanda začína rok 2023 s novou digitálnou agentúrou. V tendri zvíťazil tím PS:Digital Od 1.februára tak budú spoločnosti poskytovať digitálnu komunikáciu, ktorá bude zahŕňať stratégiu, kreatívu a kompletnú správu sociálnych sietí.
Dunaj zabral a vyhral deň, Mama na prenájom drží podvečer a Nemocnici pribudli diváci Celkovo najviac divákov v oboch hlavných cieľových skupinách si vo štvrtok pozrelo večerné spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie.
Veľký prieskum o influenceroch na TikToku: Platených spoluprác je o tretinu menej než na Instagrame Popredné miesta najsledovanejších a najúspešnejších Slovákov na TikToku obsadili profily tvorcov tvoriacich zábavné scénky.
Novým klaster riaditeľom Mondelez v Bratislave je Tomasz Szpyt Bude viesť juhovýchodný stredoeurópsky výrobný klaster, ktorý pozostáva z štyroch závodov v Bratislave, Székesfehérváre, Svoge a Aténach.
Dobré rádio sa posilňuje o nové hlasy a chystá sa na spustenie frekvencií v Bratislave Spravodajstvo vedie skúsený rozhlasový a televízny moderátor Pavol Michalka.
7 krokov k optimalizácii: Ako ušetriť na marketingu a nerobiť kompromisy Ako môže pomôcť moderný prístup k Marketing Mix Modelingu?
Namiesto tvárí z fotobanky vlastní zamestnanci: Optika Fokus ukazuje, že za značkou sú konkrétni ľudia Optika sa chce touto stratégiou kampaní priblížiť zákazníkom.
Tento týždeň budú Na hrane Krajniak s Kamenickým V relácii prinesú divákom aj exkluzívny prieskum agentúry AKO o náraste agresivity v spoločnosti.
Mama na prenájom znovu na čele, Dunaj tesne zdolal Nemocnicu. Tá prišla o desatinu divákov Celkovo najviac divákov v oboch hlavných cieľových skupinách si v utorok pozrelo večerné spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie.
Zodpovedné firmy sa môžu opäť uchádzať o ocenenie Via Bona Slovakia Nadácia Pontis otvorila nominácie na 23. ročník ocenenia.
Novou šéfkou marketingu a PR ČSOB je dlhoročná hovorkyňa Za marketing značky ČSOB, PR, internú komunikáciu, CSR a eventovú oblasť je od 1. februára 2023 podľa zistenia Stratégií zodpovedná Anna Jamborová, doterajšia hovorkyňa skupiny ČSOB.
Zľavomat má nového šéfa obchodu. Prichádza z Jandl a prináša know-how z hotelového biznisu Najväčší inšpiratívny portál na Slovensku posilňuje svoj tím o novú osobnosť vo vedení firmy. Michal Naď bude od 1. februára 2023 zastávať pozíciu Commercial Director na bratislavskej centrále Zľavomatu.
O2 má nový kreatívny koncept Magic Moments: Psíka Maxa nahradia reálni ľudia Pre O2 ho vytvorila agentúra TRIAD.
Rozhodovať o najlepšie komunikujúcich značkách bude odborná porota aj verejnosť Súťaž HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA oficiálne spúšťa hlasovanie verejnosti. Registrácia prác je v plnom prúde.
Kinohity február: Slovenská Slúžka, Striptér Magic Mike, Dokument o Kuciakovi a marvelovka Ant-man a Wasp Prinášame vám 12 filmových noviniek, na ktoré sa oplatí v druhom mesiaci roka vyraziť do kinosál.
Veľký prieskum o Slovensku: Míňame úspory, bojíme sa, že nebudeme schopní platiť účty a kúriť. Na jednu vec však nesiahame Slovenskí spotrebitelia sa menia a mení sa aj ich zákaznícke správanie.
Národná súťaž najlepších PR projektov PROKOP predlžuje termín prihlasovania prác Agentúry a zadávatelia môžu prihlásiť svoje najlepšie projekty až do 16. februára 2023 do 24:00 hod.
SkyShowtime štartuje na Slovensku. Široká ponuka seriálov a filmy z Universal Pictures a Paramount Pictures Na Slovensku bude táto nová európska streamovacia služba dostupná od 14. februára za 5,99 eur mesačne.
Mama na prenájom znovu začiakom týždňa zabrala, stala sa najsledovanejším programom dňa Celkovo najviac divákov si v pondelok nenechalo ujsť večerné spravodajské relácie trhového lídra Počasie a Televízne noviny.
Nemáte svojho Content Huntera? V PS:Digital majú celé oddelenie Nestačia nám content creatori, influenceri, (video)blogeri či social media „čokoľvek“ ľudia? No nestačia.
Firmy si čoraz viac uvedomujú hodnotu marketingu. A to je šanca pre prieskum trhu Hovorí v rozhovore pre špecializovanú prílohu Stratégií Marketingový výskum Rastislav Kočan.
Špecializovaná príloha Stratégií: Bez marketingového výskumu sa už nepohneme V prílohe sa podrobnejšie pozrieme na trendy, zmeny a očakávania od prieskumov ako takých.
Grayling Slovakia posilňuje agentúrny tím Nové tváre prichádzajú do tímov Public Relations aj Public Affairs.
Prieskum: Markíza, Expres a Nový Čas sú naďalej najpopulárnejšie slovenské médiá. Zabodoval aj dvojtýždenník TV Max Vyplýva to z výsledkov národného prieskumu spotreby, médií a životného štýlu Market & Media & Lifestyle – TGI.
Nový dizajn fliaš aj plechoviek a súťaž o epické ceny. Coca Cola sa stala bránou do sveta Marvel Coca-Cola spolu s mediálnym a zábavným konglomerátom Disney odštartovala marketingovú kampaň „Multivesmír na teba čaká“.
Šéfkou riadenia značky a zákazníckej skúsenosti 365.bank sa stala Tereza Molnár Oficiálne bude novou šéfkou riadenia značky a zákazníckej skúsenosti.
Iveta zostáva televíznym počinom roka, v sobotu zabrali Záhady tela Piatok podvečer bol sledovanejší ako prime-time, v sobotu sa darilo RTVS a nedeľu stále ovláda kontroverzná miniséria na Jojke.
Tipos štartuje s novým konceptom Pri príležitosti 30. výročia Tiposu bol vydaný špeciálny stierací žreb.
O2 ako prvý operátor na Slovensku prináša Netflix ako súčasť paušálov O2 má okrem nových paušálov aj nový komunikačný koncept - Pretože nám záleží.
Čaká nás festival zimných športov. Eurosport prinesie štyri podujatia Majstrovstiev sveta Warner Bros. Discovery Europe ponúkne vo februári a marci 120 hodín živého vysielania z MS v zimných športoch vrátane alpského lyžovania, biatlonu, snowboardingu a akrobatického lyžovania.
Do kín mieri nevšedná komédia Villa Lucia, ktorej koproducentom je televízia JOJ Tvorcovia v nej stavili na silné, charizmatické herecké obsadenie a prepracované kaskadérske scény a najmodernejšie digitálne technológie.
Voyo pritvrdzuje! Prináša šokujúcu spoveď o boji Matthewa Perryho so závislosťou na alkohole Obľúbený herec novinárke Diane Sawyer odhalil skrytú tvár Chandlera Binga z Priateľov – na natáčanie chodil s ukrutnou opicou, kradol analgetiká a podstúpil desiatky detoxikácií.
Po fenomenálnom úspechu The Last of us HBO poteší fanúšikov: Bude aj druhá séria Prvá séria sa stala historicky druhým najúspešnejším debutom HBO. Hneď za Rodom draka.
Stavili na neopozeranú tvár. Mikrofón v Let´s Dance zveria moderátorke Telerána Popri Viktorovi Vinczem bude veľkolepú tanečnú šou moderovať Lucia Hlaváčková.
Víkendové politické diskusie: O predčasných voľbách aj o ochrane špeciálnej prokuratúry Ale aj o pohyboch na politickej scéne a preskupovanie síl pred voľbami. Alebo čaká Slovensko úradnícka vláda?
Milada Halová: Máme byť nároční na seba, hrať sa, posúvať hranice a nerobiť priemernú robotu Milada Halová, riaditeľka Brand manažmentu Tatra Banky a Raiffeisen banky, spomína na svoje začiatky a túžbu tvoriť, ktorú dnes preklápa do svetovo oceňovaných komunikačných výstupov.
Bez servítky dobehlo Mamu na prenájom, Dunaj po utorkovom páde najsledovanejší V obchodne podstatnej komerčnej cieľovke sa darí dobovému Dunaju, Nemocnica láka starších divákov a preto výraznejšie vyhráva nad konkurenciou v univerzálnom publiku.
Otázky a odpovede k registrácii a autorizácii influencerov. Čo treba urobiť, aby ste sa nedostali do konfliktu so zákonom Koho sa nové povinnosti týkajú a čo treba robiť?
Rada pre mediálne služby o chaose medzi influencermi: Kto sa musí naozaj registrovať? Oznamovaciu povinnosť majú iba tí, ktorí na sociálnych sieťach zarábajú.
Do interného tímu Kiwi.com prichádza na pozíciu media relations manager Daniela Chovancová Kiwi.com hlási ďalšiu posilu. Do interného komunikačného tímu prichádza Daniela Chovancová, ktorá predtým pôsobila v Alza.cz na pozícii hovorkyne. V Kiwi.com bude mať na starosti komunikáciu s médiami a koordináciu agentúr v regióne CEE.
Ako uspieť na LinkedIn: Postujte aspoň raz za týždeň, nezabudnite na hashtagy a aj tu vyhráva video LinkedIn už zverejnil ďalšie štatistiky, podľa ktorých si v roku 2022 pozreli jeho užívatelia o 22 percent viac postov vo svojom feede.
Nefunguje vám reklama? Experimentujte s netradičnými formátmi, radia experti Zabudnite teraz na chvíľku na tradičnú online či televíznu reklamu, vizuály alebo influencer marketing (áno, aj toto už radíme medzi povinnú jazdu) a pozrime sa na niečo menej opozerané a opočúvané.
IAB Slovakia si zvolilo nové vedenie. Združenie má už 58 členov Predsedom zostáva Matej Kolarovský z GroupM, ktorý povedie tím správnej rady.
RTVS vyťahuje ďalšiu novinku. Ako na problematických psíkov poradí Juraj Bača Spolu s dogkaučom Jurajom Ferkom budú v relácii pomáhať rodinám, v ktorých sa pes stal problémom a zároveň predstavia užitočné rady a príbehy, v ktorých sa pes stal nenahraditeľným členom rodiny.
Nečakané rozhodnutie! Druhá šanca sa v Česku nedočká ani druhej série Kým Markíza netrpezlivo čaká na nové scenáre tretej série Druhej šance, nám sa podarilo zistiť, že TV Nova natáčanie druhej série stopla.
Voyo dostáva konkurenciu. Prichádza streamovacia služba Prima+ aj s originálnou produkciou Česká televízna skupina vstupuje ako ďalší silný hráč na pole plateného videa na vyžiadanie.
Simona Salátová a Joe Trendy budú mať vlastnú show v Rádiu Expres Reláciu Vzťahy s.r.o. bude Express vysielať každú sobotu na poludnie.
Marketing je ako urinácia v neznámom prostredí po tme A stratégia, jediný spôsob, ako oba fenomény zvládnuť. Píše Strategy Planner Elite/Monday Lovers Šimon Gál.
Robbie Williams opäť v reklame. Stáva sa hlasom legendárneho kocúra Felixa Kocúr stojí za vraj neodolateľne chutným krmivom pre mačky.
Radu partnerov KPMG na Slovensku posilnil Radoslav Krátky Radoslav Krátky sa od novembra 2022 stal novým Associate Partnerom KPMG na Slovensku pre oblasť daní a práva. Do KPMG prináša rozsiahle skúsenosti s poskytovaním komplexných daňových služieb pre lokálne aj medzinárodné spoločnosti.
Berte si príklad od skúsených stratégov, takto si upracete svoje sociálne siete Sociálne siete sú už viac ako dekádu súčasťou spoločenského aj osobného života väčšiny obyvateľov Slovenska (vo veku 15 – 79 rokov).
Diskusia Na hrane bude tentoraz s Eduardom Hegerom Relácia ponúkne exkluzívny prieskum agentúry AKO o politikoch rozdeľujúcich spoločnosť.
Bude to Na nože! Odhalený vizuál aj detaily novej reality šou, ktorú poznáte ako Áno, šéfe Aký je stav slovenského gastra? Pozrie sa na to nová televízna šou na Markíze.
Mama na prenájom pokračuje vo víťaznom ťažení. Opäť porazila aj večerné programy Podľa sledovanosti to vyzerá tak, že Markíza konečne našla náhradu za svoj kedysi veľký fenomón, seriál Oteckovia?
Influenceri majú nové povinnosti voči štátu. Splňte si ich čo najskôr, radí právnik Ak zdieľate svoje videá na niektorej z platforiem, registrácii sa nevyhnete. Ako na to?
Respect APP má novú Head of Art Od januára sa ňou stala skúsená Csilla Polák, ktorá sa do agentúry vracia po 5 rokoch.
Záujem o tovar z druhej ruky rastie – ľudia chcú šetriť a myslia aj na ekológiu Inflácia je najvyššia za posledné desaťročia, a tak je prirodzené, že sa ľudia snažia ušetriť. Jedným zo spôsobov je aj nákup tovaru z druhej ruky.
Posila v Markíze. Voyo má novú digitálnu riaditeľku Luciu Oravčíkovú V rámci TV Markíza však koordinuje obchodný rozvoj slovenskej verzie Voyo Katarína Targošová.
Zoznam súťažiacich Let´s Dance je kompletný. Poslednou odtajnenou je Gabriela Marcinková Markíza neprezradila už len mená moderátorov tanečnej šou. V porote bude sedieť aj jej minuloročný víťaz Ján Koleník.
THIS IS LOCCO: K 10. narodeninám sme si dali titul Agentúra roka. Trh nám tento úspech doprial CEO Rasťo Bahurinský a Creative Director Juraj Kováč v rozhovore pre Stratégie hovoria o svojej ceste k úspechu aj o plánoch do budúcnosti.
Mama na prenájom naberá na sile, podvečer ovládla s rekordnou sledovanosťou Rodinnému podvečernému seriálu na Markíze sa darí lepšie ako večernému programu.