Agentúra Istropolitana Ogilvy tvorí nové kreatívne oddelenie. Víta v ňom ďalšiu posilu Je ňou Roman Hríbik. Stáva sa Associate Creative Director
Kampaň Bielej pastelky ukazuje Lásku na prvý pohľad Zbierka prichádza vo svojom 21. ročníku s ďalším unikátnym konceptom. Prvýkrát aj na TikToku.
Stratégie majú novú šéfredaktorku "Mojou prioritou bude zachovať punc profesionality magazínu," hovorí Lucia Ležovičová.
Prieskum: Ktoré značky pív obľubujú Slováci? Tri štvrtiny slovenskej populácie pijú pivo. Približne pätina ho pije pravidelne, polovica príležitostne.
Nová sezóna Extrémnych premien s Molnárom: Účastníci vážia dokopy takmer dve tony! Štvrtá séria slovenskej verzie celosvetovo úspešnej reality šou o chudnutí odštartuje na obrazovkách televízie Markíza začiatkom septembra.
Elektromobilita je nezvratná súčasť dopravy budúcnosti V auto moto rezonuje téma elektromobility. Dopravu budúcnosti prezentovala širokej verejnosti prostredníctvom eventov v rôznych mestách na Slovensku aj značka Mercedes-Benz. „Najviac nás teší, že si k našim elektromobilom tak našli cestu aj ľudia, ktorí im z dôvodu absencie kvalifikovaných argumentov a objektívnych informácií ...
Prieskum: Sledujete profily svojich obľúbených značiek na sociálnych sieťach? Z tých respondentov, ktorí svoje obľúbené značky sledujú, reagujú na ich príspevky najčastejšie vo forme liku, prípadne sa zapoja do šúťaží.
Objednať a zaplatiť jedlo cez WhatsApp je realitou. Meta investovala do nového biznisu Novinka funguje zatiaľ na ázijskom trhu. Takto by mohla vyzerať u nás.
Zlatý klinec zverejnil členov poroty. Predsedami budú Peter Darovec a Peter Rajčák Pozrite sa, kto bude v kmeňovej porote. Je medzi nimi aj stratég.
V MUW Saatchi&Saatchi nejdeme po krátkodobých víťazstvách Kamil Charvát, šéf agentúry hovorí pre Stratégie o tom, ako dnes funguje vedenie agentúry, čo bude pre ňu challenge roka, ale aj o tom, prečo sa zapojili minulý rok do vakcinačnej kampane.
Tvoja tvár znie povedome: Toto je osmička účinkujúcich Od 4. septembra 2022 sa môžu diváci tešiť počas desiatich nedeľných večerov už na siedmu sériu šou s hudobnými číslami slovenských aj svetových hviezd populárnej hudby.
Prieskum: Využívanie streamovacích služieb na Slovensku. Číslom jeden je Netflix Mladí ľudia si myslia, že streamovacie služby môžu postupne úplne nahradiť klasickú televíziu.
Digitálny týždeň: Majstrovstvá sveta v EXCELI nie sú výmysel! A tiež: Tínedžeri opúšťajú Facebook a Z Fold 4 dehonestovaný Mix Fold 2
Užívatelia iPhonov pripravte sa. Apple chystá viac reklám v telefónoch Reklamy sa majú dostať predovšetkým do troch vybraných aplikácií.
Život po pandémii: neistota pretrváva Zadávatelia sa s nami podelili o skúsenosti, čo všetko zmenila pandémia, situácia na Ukrajine či inflácia, aký dosah evidujú na správaní spotrebiteľov a klientov, na značku či výdavky na reklamu. Ponúkajú tiež odporúčania, ako by mali firmy reagovať v prípade budúcich kríz.
Tínedžeri opúšťajú Facebook. Je nudný, hovoria Iba 32 % tínedžerov používa Facebook. Unikol interný dokument Facebooku.
McDonald‘s začína opätovne otvárať svoje reštaurácie na Ukrajine Má to byť prejav podpory tejto krajine.
Disney predstihol v počte predplatiteľov streamovacích služieb Netflix Disney zvyšuje trhový podiel v čase, keď má Netflix ťažkosti so získavaním ďalších predplatiteľov.
V Indii je zakázaný, v Amerike najobľúbenejší, rodičia sa majú pred ním na pozore. TikTok Prinášame najzaujímavejšie štatistiky o TikToku.
Augustová kinohity: Tešiť sa môžete na nový film s Bradom Pittom, pokračovanie love story After aj hororu Sirota, deti potešia dva animáky Pozrite si 12 filmových premiér tohto mesiaca.
Ľuboš Machaj potvrdil ďalšie nové meno v RTVS Novou šéfkou marketingu a komunikácie je Zuzana Ťapáková.
Slovenským firmám uteká vlak vo využívaní umelej inteligencie Najviac systémy AI v rámci Európy využívajú podniky v Dánsku.
Markíza kompletne mení vizuálnu podobu. Pracovala na nej s kreatívnou a dizajnérskou agentúrou Red Bee Creative z Londýna Všetky stanice skupiny Markíza dostali jednotný poznávací znak „M“. Ten má byť „stredom vesmíru“ a symbolom stability. Mení sa aj font písma.
Kedy ste naposledy zavolali niekomu len tak? Pýta sa Liga za duševné zdravie V novej kampani známe osobnosti telefonujú svojím priateľom.
Telekom uvádza na trh úplne novú MIXI ponuku pre predplatené karty Kampaň štartuje HERO videom, v ktorom hlavná hrdinka počas svojej obyčajnej cesty domov narazí na neobyčajný MIXI automat.
Marketéri sú často osamotení mohykáni. Aj preto je pre nich externá konzultácia často vítaná Martin Krajniak, ktorý pracuje pre konzultačnú spoločnosť patriacu Devín Band-u.
Slováci sú fajnšmekri. Potrpia si na kvalitu piva Ivan Schwarz je šéfom v regióne EMEA pre Budvar. Pre Stratégie hovorí aj o tom, že pivovar nie je síce odkázaný na dovoz surovín, na druhej strane sa zvýšili ceny vstupov. Budvar však nepoľaví zo svojej kvality, cenu bude musieť preniesť k zákazníkom. To, čo vníma, je, že napriek všetkému je tu trend presunu z lacnejších ...
Slovenská asociácia výskumných agentúr prijala nového člena Stala sa ním prieskumná agentúra NMS Market Research Slovakia
Ako osloviť mladých? Tak ako to robia tieto značky Pozrite si reklamy za prvý polrok 2022, ktoré si mladí ľudia najviac zapamätali.
Novartis spúšťa kampaň. Je plná napätia, ale aj starostlivosti o hlavného hrdinu Kampaň má komunikovať riziko infarktu myokardu.
Digitálny týždeň: Ako by podľa AI vyzerala úplne posledná selfie na svete? A tiež: Instagram + NFT = VL! a Sonic v 16-bit na Windows
Nový riaditeľ RTVS predstavil ďalšiu zmenu vo vedení. Obchodu bude šéfovať Miriam Kittler Na pozícii vystriedala Igora Slaninu.
Lujza Garajová Schrameková končí! Po jednej sezóne v porote šou Tvoja tvár znie povedome ju nahradí boxerista Attila Végh TV Markíza tak chce vyťažiť maximum zo športovcovej popularity. Ten hviezdil v jarnej televíznej sezóne na tanečnom parkete Let´s Dance.
TV Markíza chce zabodovať u divákom zvučným menom. Do nového seriálu obsadila Táňu Pauhofovú, ktorá pôjde ako Výnimočná Nikol všetkým na nervy Ako sa z obyčajnej upratovačky stane naozaj netradičná posila slovenskej polície? Odpoveď prinesie už na jeseň seriálová novinka televízneho lídra.
Tesco má novú PR manažérku. Stala sa ňou Mária Zerzanová Reťazec chce viac komunikovať svoje prospešné aktivity.
Spoločnosť Xerox oznámila zmenu na pozícii generálneho riaditeľa Predstavenstvo vymenuje Stevena Bandrowczaka.
Júlové Hodnotenie reklám: silné vizuály, vydarený online spot, ale aj diskusia o zdravom regále Agentúrou mesiaca je THIS IS LOCCO, najvyššie hodnotenou prácou je vizuál agentúry Wiktor Leo Burnett pre Heineken Slovensko.
Týždeň sociálnych médií: Na Youtube môžete z dlhých videí strihať aj krátke, Meta bojuje s americkými vydavateľmi a Google predlžuje termín pre vyraďovanie cookie A s čím novým prichádza tento týždeň Twitter, Pinterest, LinkedIn či TikTok?
10-dňová agentúra od TRIADu bude pracovať pre bratislavský developerský projekt Pozrite si vizuálizácie a výsledok v metaverze.
Facebook končí s nákupmi v priamom prenose. Pre predajcov má náhradu Live shopping event tu bol od roku 2019. Facebook chce uprednostniť Reels.
Britská vláda zrušila účet na TikToku. Obáva sa úniku dát do Číny TikTok chce obavy vyvrátiť. „Čínska vláda nás o dáta nikdy nežiadala,“ hovorí.
Prieskum: Spoločnosť prechádza veľkými zmenami a ešte viac sa polarizuje Covid nám zobral zabehnutú a nenarušiteľnú každodennosť. Vojna na Ukrajine zase predovšetkým naše predstavy o budúcnosti, o návrate do normálu.
Slovenská sporiteľňa má posilu na komunikácii. Do tímu prichádza bývalá novinárka Katarína Ragáčová má skúsenosti z viacerých slovenských médií.
Čínska polícia začala vyšetrovať influencerku, ktorá sa kŕmila žralokom bielym Video je stiahnuté z internetu, ľudia sú pohoršení.
Ďalší úspech pre Slovensko. Režisér Maroš Milčík prináša z Berlin Commercial Awards Zlato Slovenský režisér získal 9 shortlistov. Zvíťazil krátky film pre Asus.
Meta nám ponúka cielený obsah, kopíruje TikTok, lobuje v politike aby odstavila konkurenciu. Čoho sa ešte od Zuckenberga dočkáme? Reklamy z Reels môžu budúci rok americkému gigantovi generovať viac ako 1 miliardu dolárov ročného príjmu.
Marketer´s View: Do roka chceme pôsobiť jednotne na všetkých trhoch regiónu Hovorí Michal Vodák, COO Heureka Group.
Inšpirácia: Najväčší NFT event. Jedno dielo vytvorilo 15 000 ľudí Aj takto môže vyzerať experiment s NFT databázou.
Juraj Kováč: O prácach na Zlatom klinci by nemali rozhodovať "ľudské kvetináče" Všetky novinky tohtoročnej súťaže kreativity reklám približuje šéf združenia ADC, ktoré je jedným z jej organizátorov.
Uber plánuje pokoriť dopravu. Ponúkne napojenie na vlak či autobus. Začína v Európe V pláne je prepojiť 37 krajín.
McDonald‘s ČR a SR má novú generálnu riaditeľku Stala sa ňou Yuliya Badritdinova, doterajšia CEO McDonald‘s Ukrajina.
Nové spotrebiteľské právo je na obzore Ak ste tradičným alebo online obchodníkom alebo pomáhate obchodníkom ich produkty predať spotrebiteľom, mali by ste zbystriť pozornosť. Čoskoro by sa totiž mal schvaľovať nový zákon o ochrane spotrebiteľa.
Šéf Mattoni sa stal prezidentom Európskej asociácie výrobcov minerálnych vôd Po vzore Česka a Slovenska chce presadiť zálohovanie v celej EÚ.
Prieskum: Ako súvisí atraktivita obsahu s vnímaním online reklamy? Pozrite si výsledky prieskumnej štúdie Project Trinity, od spoločností Teads a Havas Media Group.
Svetové automobilky na sociálnych sieťach: Najviac sa darí Mercedes-Benz Prinášame ukážky príspevkov či prehľad formátov, ktoré fungujú najlepšie. Živé videá na Facebooku prinášajú najvyššiu výkonnosť, využívajú ich ale najmenej.
Firma Mars má v strednej Európe novú posilu. V pláne je rozvoj zamestnancov Team v strednej EÚ posilní Richard Lemerle.
Digitálny týždeň: Tínedžeri už strávia viac času na TikToku ako na YouTube A tiež: PSko do záhrady a opice z Otherside znova na scéne.
Z RTVS chce rešpektované médium. Pozreli sme sa na plány Ľuboša Machaja s verejnoprávnym telerozhlasom Ľubošovi Machajovi začína plynúť päťročný mandát v pozícii generálneho riaditeľa RTVS.
Gmail mení dizajn. Dostupný bude pre každého Pre užívateľov chce Google pripraviť jednoduchý prístup k aplikáciám a uľahčiť vyhľadávanie.
Šokujúca zmena! Na moderátorskej stoličke Farmy vystriedal Evelyn Marek Fašiang TV Markíza pritom ešte začiatkom roka v klientskej brožúre predstavovala komičku ako tvár Farmy aj pre tento rok.
Vydavateľ Fulmek: Politici potrebujú palicu proti médiám, nechápu, že našou úlohou je kritizovať ich Nová mediálna legislatíva, ktorá začne platiť už od augusta, okrem iného prináša aj rozšírenie práva politikov a verejných funkcionárov na vyjadrenie. „Nie je to možné považovať za formu ochrany novinárov. Nepokryte to bolo politikmi komunikované ako forma ochrany politikov," hovorí v rozhovore za predstavenostvo Asociácie ...
Nadácia Rádia Expres pomáha deťom zo slabších rodín Okrem táborov, ktoré zriaďuje už niekoľko rokov, im toto leto daruje škoslké tašky.
Pán prsteňov, House of dragon, Príbeh služobníčky a ďalšie novinky. Streamovacie služby odštartujú na jeseň silné seriálové trháky Streamovacie spoločnosti zo 14 očakávaných seriálových hitov prinesú až 11 úplných úplných noviniek.
A zuby zuby zzzúúú čisté. CURAPROX a TRIAD predstavujú novú kampaň Alebo ako "božtek" propaguje elektrickú zubnú kefku.
Samsung predstavuje zážitkové virtuálne ihrisko SpaceTycoon na platforme Roblox Virtuálny priestor v metaverze umožňuje používateľom vyskúšať si interaktívny spôsob prezentácie produktov.
Prvá dáma Ukrajiny Olena Zelenská je na titulnej strane Vogue Magazín nazval aktuálnu cover story Príbehom odvahy.
Google chce dobehnúť Instagram či TikTok. Vo svojich mapách predstavil nové funkcie Čo prinesú vynovené Google Maps?
Kofola vstupuje do nového segmentu. Ponúka funkčné vody Ako prvé uviedla vody značky Semtex. Reprezentujú mladosť a nespútanosť.