Víkendové diskusie: O transparentnosti volieb či o scenároch vývoja po voľbách V relácii Na telo uvidíte aj výsledky nového exkluzívneho prieskumu preferencií od agentúry FOCUS.
Nemocnica sa ani bez Dunaja výrazne nenadýchla, Odznak Vysočina nepresvedčil Najsledovanejším nespravodajským programom dňa u mladšieho a produktívneho diváka sa stal podvečerný seriálový hit Mama na prenájom. V univerzálnom publiku malo najviac divákov Najlepšie počasie na TV Joj.
TIPOS predstavuje nové letné spoty pre stieracie žreby aj pre obľúbené LOTO Spoločnosť TIPOS v uplynulých dňoch predstavila dva nové televízne spoty, v rámci ktorých promuje dvojicu svojich produktových liniek.
Markíza vyťahuje svoju novú hviezdu Vratka Sirágiho do hlavného spravodajského bloku Moderátor počasia v Teleréne a tanečník otvorene priznal, že hľadá novú moderátorskú výzvu a posun v kariére. Jeho zamestnávateľ ho vypočul.
Deutsche Telekom spája mladých Európanov tisíckami bezplatných hudobných zážitkov Svoju letnú aktivitu nazval "Leto radosti, mladosti a slobody" (Summer of Joy, Youth & Freedom)
Slovenská pošta s novým produktom. Môžete si vybrať dizajn komerčnej známky Primárne je určená pre firemných zákazníkov, ktorí ju môžu použiť „ako bežnú známku“ na korešpondenciu, firemnú prezentáciu či ako darček.
Top obalovým trendom sú ekologické materiály. Obal by ale nemal byť atraktívnejší ako produkt O inováciách a eko trendoch v oblasti papiera, obalov aj dizajnu sme sa viac dozvedeli na Raňajkovom dizajn menu spoločnosti Europapier.
Stanislav Matějka je podpredsedom Európskeho združenia regulátorov rozhlasového a televízneho vysielania Je už druhým slovenským zástupcom v predsedníctve EPRA. Bývalý dlhoročný riaditeľ Rady pre mediálne služby Ľuboš Kukliš zastával od roku 2021 až do ukončenia výkonu funkcie riaditeľa slovenského regulátora v EPRA pozíciu predsedu.
Hodnotenie Stratégií v máji: Agentúrou mesiaca je THIS IS LOCCO Najlepšie hodnotenou prácou Nespokojný kamionista Ďusi, ktorý získal 5,25 bodu od zadávateľov a 6,25 od kreatívcov.
Kampaň: Najviac rezonovala práca THIS IS LOCCO pre Kaufland Hodnotili sme dve práce od tej istej agentúry pre rovnakého klienta.
Online film a video: Víťaz vraj balansuje na hrane znesiteľného trápna V tejto kategórii sme našli prácu mesiaca. Zabodovala aj v iných, ale tu bola najsilenejšia.
Mio Valúšek o májovom Hodnotení Stratégií: Žiadnu šupu sme nenašli Backstage z májového Hodnotenia poroty píše Associate Creative Director Istropolitana Ogilvy Mio Valúšek.
Digital influencer a Social Media: Opäť skórovala práca pre sieť lekární Dominancia agentúry THIS IS LOCCO ná májovom Hodnotení Stratégií sa potvrdila aj v kategóriách DI a social media.
Craft: Kamionista Ďusi je vtipný, uveriteľný, pekne natočený a zrežírovaný V Crafte sa nám stretli tri práce od agentúry THIS IS LOCCO.
Vizuál posunul podarený headline a víťaz kategórie je na svete Kategória Vizuál býva už tradične silná.
Milan Ondrík sa predstaví v dvoch filmoch na filmovom festivale v Karlových Varoch Na filmoch, ktoré dostali vstupenku na prestížny Medzinárodný filmový festival, sa ako koproducent podieľala aj slovenská DNA Production.
OOH: U zadávateľov #Rešpekt citylight zabodoval, kreatívci krútili nosom V tejto kategórii už dlhšie nemáme čo hodnotiť. Agentúry, posielajte nám viac prác.
Film - TV reklama: Klobúk dole za to, čo THIS IS LOCCO robí pre Kaufland Počet prác v kategórii televíznej reklamy bol vysoký, do ročného hodnotenia však postupuje iba jedna.
Médiá a Promo: Dr. Max prišiel s odvážnou gamingovou kampaňou. "Super nápad", hovorí porotca Práca THIS IS LOCCO pre sieť lekární zabodovala vo viacerých kategóriách. V Médiách bola najsilenejšia. Do finálového hodnotenia postupuje aj v kategórii Promo & Activation, Event.
Výber aj cena za influencera musí stáť na dátach. Kto si pýta priveľa a kto by si zaslúžil viac? O influencer marketingu založenom na dátach sme sa rozprávali s Managing Directorom Data on Steroids Jánom Starečkom.
Jakub Hankovský: Pred voľbami čakajme aj čudné prieskumy od agentúr na jedno použitie V podcaste Stratégií OK 360° hovorí Jakub Hankovský o tom, aký vplyv majú politické prieskumy na rozhodovanie voličov.
Lekárne Dr. Max hlásia zmenu na pozíciách výkonného a komerčného riaditeľa Lekárne Dr.Max na Slovensku majú od 1. júna nových členov vedenia spoločnosti. Z pozície výkonného riaditeľa bude jednotku na slovenskom lekárenskom trhu viesť Marián Jánoš. Miesto komerčného riaditeľa obsadí Emil Huraj.
Dobré rádio opúšťa sieť Regiomedia Najmladšia multiregionálna stanica zameraná na šírenie len dobrých správ avizuje od 1. júna zmenu v obchodnom zastúpení a klientom v týchto dňoch predstavuje nové obchodné koncepty.
Reklamný fotograf a kameraman: Tento biznis potrebuje autentickosť a tú AI nedosiahne Majú za sebou dlhoročnú prax, úspešné reklamné kampane a vydobili si uznania doma aj v zahraničí. "Slovenská produkcia je na svetovej úrovni. No nestačí byť dobrý, treba sa vedieť predať," zhodujú sa v rozhovore pre Stratégie fotograf Milan Debnár a kameraman Martin Ondruš.
Veľká zmena vo vedení agentúry TRIAD. Anna Ölvecká končí Oznámila to prostredníctvom postu na sociálnej sieti LinkedIn.
Jún v kinách: Štyri animáky aj megahity Transformers, Flash či Indiana Jones Prinášame vám zoznam 12 najzaujímavejších filmov, ktoré čaká premiéra v slovenských kinosálach v šiestom mesiaci roka.
Z nežnej predavačky rázna policajtka! Dunaj síce pauzuje, no Hilmerová na Markíze zostáva Na obrazovky televízneho lídra namiesto dobového seriálového hitu prichádza už od 1. júna každý utorok a štvrtok o 20:30 hodine nový český kriminálny seriál Odznak Vysočina, v ktorom hlavnú úlohu stvárni obľúbená slovenská herečka.
Ak si chce značka CSR aktivitami len zlepšiť imidž, hrozí jej reputačné riziko a greenwashing O životnom cykle značky a jej komunikácii s verejnosťou nám porozprával Andrej Mitaš, CEO & Managing Director v GALTON Brands, ktorý má viac ako pätnásťročné skúsenosti s budovaním značiek.
Hosťami diskusie Na hrane budú tentoraz Milan Majerský a Peter Pellegrini Divákov čaká aj exkluzívny prieskum agentúry AKO o spájaní strán a o takzvanej druhej voľbe voličov.
Finále Dunaja pokorilo rekordy. Čo všetko vieme o septembrovom pokračovaní? Dramatické vyvrcholenie jarných dejových línií prvého dobového romantického seriálu TV Markíza pritiahlo k obrazovkám rekordných 493-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Pozitívna zákaznícka skúsenosť zvyšuje hodnotu firmy. Tieto značky a inštitúcie ju robia najlepšie Vo vysoko konkurenčnom prostredí je zákaznícka skúsenosť dôležitý nástroj, ako sa odlíšiť od konkurencie, budovať dlhodobé vzťahy so svojimi zákazníkmi, zvyšovať lojalitu a atraktivitu v očiach zákazníka.
Expert na gaming: Existuje iba jedno riziko, že značky premrhajú svoju šancu Podľa Ladislava Dyntara, zakladateľa agentúry Good Game, si u nás značky stále dostatočne neuvedomujú, aké možnosti im prostredie gamingu ponúka.
Pre tri štvrtiny Slovákov je pri online nakupovaní dôležitá rýchlosť doručenia Až 75 percent Slovákov považuje za dôležité rýchle doručenie tovaru, ktorý nakúpili v online obchode.
Dominik Kožuch: Baví ma obyčajné nápady pretaviť do zaujímavých projektov Predstavujeme mladých a šikovných ľudí z reklamy, PR, médií aj sociálnych sietí. Jednoducho talenty z brandže.
Po úmrtí Dana Heribana zažíva Druhá šanca ďalší problém. Extrémnu stratu divákov Kým záverečná epizóda 2. série úspešného seriálu prilákala k obrazovkám v rámci jesennej sezóny rekordné 563-tisícové publikum nad 12 rokov, repríza prvých dielov nezaujala ani 200 tisíc divákov.
Prima prichádza s novinkou, ktorá nepoteší. Divákov donúti vydržať pri reklame dlhšie Preskakovanie reklamy v spätnom zhliadnutí u internetových prevádzkovateľov, ktorí ponúkajú kanály skupiny Prima, bude od júna možné až po štyroch minútach.
V Isadore chystali unikátne dresy pre profi cyklistov. Smelý plán skolaboval, no teraz si ich môžu kúpiť všetci Isadore pozitívne reaguje na negatívne udalosti vo svete procyklistiky.
Nahradí umelá inteligencia vo výskume trhu ľudskú prácu? MNFORCE, stredoeurópsky špecialista na kvantitatívny prieskum trhu, spúšťa nový webový nástroj na báze umelej inteligencie (AI), ktorý pomáha klientom s tvorbou dotazníkov.
PS:Digital hlási zmenu na pozícii Managing Director. Blaženu A. Sedrovičovú nahradí Martin Piteľ Managing Directorka končí po ôsmich rokoch. Z agentúry však neodchádza.
Chceli by ste pracovať v televízii? CME spúšťa druhý ročník unikátneho projektu Cieľom dvojročného študijného programu je pripraviť účastníkov na prácu pre televíziu. Po dokončení kurzu majú totiž záruku dlhodobej spolupráce na programoch pre TV Markíza a TV Nova.
SodaStream prichádza s novými prístrojmi. Ich uvedenie na trh podporí kampaň aj nová vizuálna identita Komplexný redizajn vizuálnej identity, komunikácie aj produktového portfólia je odpoveďou na rastúci trend domácej prípravy čertstvej perlivej vody a dopyt po prémiových produktoch.
Braňo Macko: S nerozumnými klientami nepracujeme, iba rozumní dokážu počúvať O budovaní značiek nám porozprával Creative director/CO – owner z reklamnej agentúry PONYHOUSE.
O komunikáciu lídra v renovácii notebookov a počítačov Techsavers sa postará agentúra Vizua Spoločne prichádzajú s vynovenou vizuálnou identitou, logom a komunikačnou stratégiou.
Víťazom víkendu je finále MS v hokeji, zabrala Mama na prenájom a Neskoro večer Teplé počasie ubralo televíziám množstvo sledujúcich. Len tri relácie mimo spravodajstva a hokeja dokázali prilákať ku obrazovkám cez 300 tisíc divákov.
Telekom daruje nekonečné dáta a vzdáva rešpekt všetkým, ktorí sa vedia rozdať Novú kampaň pod komunikačným konceptom #Rešpekt pripravila agentúra MUW Saatchi & Saatchi.
Istropolitana Ogilvy a THIS IS LOCCO si z kyjevského festivalu KIAF odnášajú cenné kovy Istropolitana má tri striebra a tri bronzy, THIS IS LOCCO jedno striebro a 4 bronzy.
Novým personálnym riaditeľom ASKO - NÁBYTOK je Peter Krchňák Prináša skúsenosti z retailu, predovšetkým z maloobchodných reťazcov, ako je Tesco, Lidl alebo OBI.
Marketingový riaditeľ Wolt: Kuriéri sú tvárou našej značky, dôležitým PR a trošku aj rizikom „A zároveň jednou z najdôležitejších komunikačných liniek, akousi špeciálnou B2B komunikáciou,“ tvrdí Adam Lazár, marketingový riaditeľ spoločnosti Wolt SK.
Víkendové diskusie: O tom, či hrozí zrušenie priamej voľby prezidenta i o spájaní pravice Čisto mužské osadenstvo vo víkendových politických reláciách príde oživiť prezidentka SR Zuzana Čaputová.
Gigant Google prináša novú éru reklám posilnených umelou inteligenciou Pokroky v oblasti generatívnej umelej inteligencie môžu slúžiť ako správny marketingový nástroj, ktorý pomôže lepšie sa rozhodovať, riešiť problémy a zvýšiť kreativitu.
Striemeri Disney+ a Skyshowtime v júni uvedú nového Avatara aj druhú sériu Star Treku Aké najzaujímavejšie novinky uvedú budúci mesiac dve na Slovensku najnovšie svetové streamovacie služby?
Content agency mení názov na Contedy a posilňuje svoje rady o Miroslava Gerbela Táto transformácia prináša nielen nový názov, ale aj ďalšie zmeny, ktoré posilnia postavenie agentúry na trhu influencer a content marketingu.
Slováci podľahli hamburgerom. Vlani si ich objednali viac ako pol milióna 28. máj je Medzinárodným dňom hamburgerov. Ľudia po celom svete si na tomto jedle pochutnávajú už viac ako sto rokov. Podľahli mu aj Slováci. Mestom s najväčším počtom objednávok tohto pokrmu na zákazníka je Banská Bystrica.
Politika si pýta vyboostované egá. Všetko vedia najlepšie a keď je zle, môžu za to ostatní, hovorí marketingový stratég Rozhovor so známym marketingovým stratégom Pavlom Minárom si môžete prečítať, pozrieť vo videu alebo vypočuť ako podcast.
RTVS prichádza s novinkou. Nadšencom hudby ponúkne novú reláciu Na šnúre Moderátormi programu budú Viera Ráczová z Rádia_FM a Oliver Rehák z Denníka N.
Nastupuje nová Generácia Zem. ČSOB v novej kampani oceňuje zodpovednosť mladých Koncept kampane vytvorila agentúra MUW Saatchi & Saatchi a o produkciu spotu sa postaral Playground13.
V mediách to vrie. Kým Markíza od novej stanice odskočila, Jojka sa potichu rozrastá Aké zameranie bude mať nová televízna stanica, ktorú prinesie na slovenský mediálny trh televízna dvojka?
Eurovea predstavuje redizajn svojho loga a identity Po 13 rokoch prevádzky sa Eurovea stala najväčším nákupným centrom na Slovensku, keď oficiálne 25. mája otvorila brány novej obchodnej pasáže.
Tomáš a Diana víťazom dňa, premiéra Hornej Dolnej s poctou Heribanovi zabrala Nový komediálny seriál seriál TV Joj s hereckými hviezdami však počas odvysielaných dvoch dielov rýchlo strácal divákov.
Exodus českých staníc zo Slovenska: Nafúknutá bublina, alebo veľký problém? Operátori, ale aj kábloví prevádzkovatelia sú zatiaľ vo vyjadreniach, či vypnú stanice ČT a Prima Group opatrní a tvrdia, že situáciu vyhodnocujú. No jeden sa už vyjadril, že ČT vypínať nebude!
Agentúra roka 2023: Štatút súťaže Metodika aj súťaže, ktoré sa započítavajú do Agentúry roka, sa oproti roku 2022 nemenia.
Holandská arkádová sieť Gamestate prinesie do Bratislavy vzrušujúci herný zážitok Nová pobočka arkádového centra Gamestate prinesie od 1. júna do Bratislavy herné zážitky pre deti, mladých i dospelých.
Sú Mama na prenájom a Druhá šanca kvôli úmrtiu Dana Heribana v ohrození? Komediálny aj dramatický talent Daniela Heribana si získal fanúšikov filmov, seriálov i divadelných predstavení. Čo bude s projektami, na ktorých pracoval? A odíde jeho manželka z podvečerného romantického seriálu?
Televízie upravujú vysielaciu štruktúru kvôli tragickému úmrtiu herca Dana Heribana Populárny herec mal rozpracované televízne projekty, ku ktorým sa už bohužial nebude môcť vrátiť.
Dostanú Hry o tróny či Witcher konkurenciu? Prichádza prvý domáci fantasy seriál Vedma Čas odvekého súboja medzi temnotou a svetlom sa blíži. Novinka odštartuje v ponuke streamovacej služby Voyo už v piatok 16. júna.
Po USA stopol Netflix zdielanie prístupu aj ďalším krajinám. Príde na rad aj Slovensko? Na trhu streamovacích spoločností nastal ďalší zaujímavý fenomén. Streamovacie spoločnosti sa začínajú vo veľkom spájať.
Do diskusného kresla v Na hrane sa posadí prezidentka Slovenska Zuzana Čaputová Vo štvrtkovej politickej relácii ponúknu divákov aj prieskum agentúry AKO o schopnosti Slovákov ušetriť si financie z aktuálneho príjmu.
Rádio VIVA víta veľkú posilu. Rannú šou posilní známy influencer Rádio VIVA predstavilo svoj nový web, ktorý so sebou prináša aj viacero noviniek. Medzi tie najdôležitejšie patria vylepšený stream a atraktívne správy zo sveta hudby a z diania v rádiu.
České televízie dostanú už čoskoro na Slovensku stopku. Vo vzduchu visia aj žaloby Na Slovensku hrozí obmedzenie vysielania všetkých českých televíznych staníc, ktoré v krajine roky neplatia licenčné poplatky.
Zmena v manažmente Deutsche Telekom Services Europe Ján Jászberényi je Head of Communications. Zodpovedá za oddelenie marketingovej komunikácie, PR, CSR a internej komunikácie pre Slovensko a Českú republiku.
Patagonia hľadá v Európe novú agentúru. Na tender dosiahne len málokto, dôvod je nezvyčajný Svetová outdoorová značka vyhlásila výberové konanie na agentúru spravujúcu výkonostné kampane.
Peter Danada: Môj stand up na Effie bol pamätný. Na vystupovaní musím ešte popracovať Predstavujeme mladých a šikovných ľudí z reklamy, PR, médií aj sociálnych sietí. Jednoducho talenty z brandže.
Kreatívu operátora O2 bude naplno rozvíjať agentúra TRIAD O kreatívu značky O2 sa po novom bude starať agentúra TRIAD Advertising, ktorá v týchto dňoch úspešne obstála v tendri operátora.
Koniec Google Universal Analytics: Dobré rady, ako túto zmenu zvládnuť Pokiaľ pracujete s nástrojom Google Universal Analytics, alebo sa doň aspoň občasne prihlásite, potom ste už určite postrehli výrazné upozornenie spojené s odpočítavaním dní, hodín a minút do konca spracúvania dát.
Foodora spustila v Európe kampaň “Pretože Chcem” Kampaň vyzýva ľudí aby sa oslobodili od spoločenských konvencií a objednali si čokoľvek chcú a kedykoľvek chcú.
WhatsApp umožní upravovať správy do 15 minút od odoslania Nová funkcia bude k dispozícii približne dvom miliardám používateľov WhatsApp v nasledujúcich týždňoch.
Veda a výskum na Slovensku sa nemusí na nič hrať. Hlási kampaň Ministerstva školstva O vytvorenie kreatívy, ktorá komunikuje dosiahnutý pokrok a prínosy eurofondov v oblasti vedy a výskumu sa postarala agentúra Respect APP.
Google prichádza s novinkou. V Česku a na Slovensku začali predpovedať povodne Vraj vedia pred povodňami vďaka využitiu umelej inteligencie varovať až sedem dní dopredu.