Čaká nás nečakaný zvrat. Do Druhej šance sa vrátia herci Adam Bardy a Viktor Ibara V šiestej epizóde tretej série tohto úspešného seriálu si zahrá epizódnu postavu pacienta aj Oliver Oswald, bývalá tínedžerská hviezda seriálu Oteckovia.
Trh eventov sa stabilizuje, ale stále ešte nie sme v predcovidovej ére Hovorí to prezident BTL komunikačnej asociácie a šéf Leopard Production Tomáš Ručkay pre špecializovanú ročenku Stratégií Eventy 2024.
Na chate bez energie a plynu? SPP odhaľuje, ako by vyzeral kábel cez celé Slovensko V novej kampani z dielne This is Locco značka predstavuje svoju ponuku dvoch energií pod jednou strechou, navyše po celom Slovensku.
Sunday ADucation: Je Zlatý Klinec druhý najlepší reklamný event v Európe? Októbrová epizóda nedeľnej adukácie je venovaná porovnaniu sviatku slovenskej reklamy so zahraničnou konkurenciou.
Víkendové diskusie: O súdržnosti koalície, vládnej kríze, i demisii ministerky Dolinkovej Premiér Slovenskej republiky Robert Fico si to tento víkend namieri do oboch politických debát STVR. Už tradične v nich bude diskutovať len s moderátorom, bez politického oponenta.
STVR prekvapuje. Ani Gudiak, ani Šuran. V O 5 minút 12 sa za mesiac objaví už tretí moderátor Slovenská televízia posadí do moderátorskej stoličky svojej najdôležitejšej politickej diskusie Moniku Šebovú.
Hviezda seriálov Alžbeta Ferencová si to namierila do filmu. Bude v ňom hrať pod parou Producent Rudolf Biermann do novej snímky, ktorá príde do kín budúci rok, obsadili tandem z kontroverzného seriálu Iveta. Okrem herečky Ferencovej na filme pracuje aj dramaturg Petr Kolečko.
Ako to vyzerá, keď dieťa stretne anjela? Dobrý anjel prichádza s novou kampaňou Kampaň z dielne THIS IS LOCCO produkčne zastrešili Endrius s režisérom Danom Dekanom.
Petra Polnišová sa lúči s VÚB. V poslednom spote hovorí, že investovanie nemusí byť španielska dedina Spolupráca banky s herečkou trvala deväť rokov a toto je ich derniéra. Zároveň v súčasnosti prebieha tender na obstaranie reklamnej agentúry.
Klienti čakajú od eventoviek vysokú úroveň kreativity. A dnes už každý videl takmer všetko Michal Svarinský, Managing Director eventovej agentúry INSTITUTE OF PROMOTION, ktorá je autorom vlastnej eventovej platformy Tyršák, hovorí o skúsenostiach a výzvach, ktoré jej tento priestor ponúka, a tiež o efektivite eventov či o kríze talentov.
Eventy 2024: Aj slovenské podujatia môžu byť svetové Stratégie prinášajú opäť pravidelnú ročenku, v ktorej monitorujeme svet eventov, aktivácií, živých podujatí a zážitkového marketingu.
Let´s Dance turné odštartovalo. Pozrite si, ako známa šou roztancovala Michalovce Tanečná horúčka opäť ovládla Slovensko. Konečne vyrazila šou Let‘s Dance priamo medzi svojich divákov do desiatich miest po celom Slovensku s jedinečným programom plným najväčších hviezd.
JOJ 24 oslavuje druhé narodeniny. Aké mílniky sa jej za ten čas podarilo dosiahnúť? Najnovšia spravodajská televízia na Slovensku začala vysielať 2. októbra 2022 ako ôsma slovenská stanica z portfólia JOJ Group.
Robert Fico žaluje novinára Bárdyho a žiada od neho až 100 tisíc eur Podľa informácií samotného Bárdyho by malo ísť o najväčšiu žalobu proti novinárovi v histórii Slovenskej republiky. Navyše nežaluje len jeho, ale aj vydavateľa knihy, spoločnosť Ringier Slovakia Media.
V Tipose končí šéfka marketingu Martina Fatyková, doterajšia Head of Marketing, oznámila svoj koniec v národnej lotériovej spoločnosti dnes ráno prostredníctvom sociálnej siete LinkedIn.
Festival Golden Drum zverejnil shortlisty. MUW Saatchi & Saatchi ich má 7 Slovenské agentúry získali dokopy 17 finálových miesteniek. Body za túto súťaž sa počítajú aj do rebríčka Agetúra roka 2024.
ADMA názor: Zmenia TikTok Ads pravidlá hry? Môže pribudnúť kvalitná kreatíva aj nuda Ovplyvnia TikTok Ads pravidlá hry? Akú stratégiu zvoliť pre úspech na tejto sociálnej sieti? Tieto otázky sa pýtame expertov digitálnych agentúr združených v ADMA.
Marketingový riaditeľ McDonald‘s: Humor je pre nás kľúčový „Humor vytvára pozitívnu emocionálnu väzbu so zákazníkmi," zdôrazňuje šéf marketingu značky pre Česko, Slovensko a Ukrajinu Martin Troup.
Dominiku v Extrémnych premenách potrápi nielen problém s váhou, ale aj vzťah k mame Aj dnes, v stredu 2. októbra prinesie TV Markíza inšpiratívny príbeh ročnej premeny jednej účastníčky v tejto chudnúcej šou. Dokáže 21-ročná dievčina schudnúť a konečne prestane prežívať, ale začne už žiť.
Šéfkuchár Martin Záhumenský sa objavuje v novej 360° kampani Kauflandu Spot pripravila agentúra THIS IS LOCCO a produkciu zastrešili PROTOS PRODUCTIONS s režisérom Pavlom Soukupom.
Pivovar Šariš má nového manažéra Od septembra tohto roka sa ním stal Petr Kwaczek, dlhoročný sládok českého Pivovaru Radegast.
Babička z Lidla sa adaptovala v Litve Kampaň agentúry Slovák & Friends, ktorá komunikovala Lidl ako "Jednotku v čerstvosti" sa objaví v litovských médiách.
Lina oslavuje jedinečnosť v novej brandovej kampani od Triadu Novú brandovú kampaň pre Linu od Sedity si opäť pod svoje krídla vzala agentúra Triad Praha a hovorí: „Viem, že smiem. Lina je iná.“
ksebe.sk a agentúra ui42 motivujúcim spotom lámu bariéry okolo duševného zdravia Pri príležitosti Mesiaca duševného zdravia prichádza nová kampaň, ktorá má cieľ prelomiť stigmu vyhľadania psychologickej pomoci - znížiť bariéry, ktoré bránia ľuďom vyhľadať pomoc a ukázať, že starostlivosť o duševné zdravie je rovnako dôležitá ako starostlivosť o telo.
4ka: Od začiatku fungujeme na trhu ako jeho narušiteľ, ani tento rok nechystáme vianočnú kampaň Svieža, slobodná, sebavedomá. A rebelská. Taká je značka 4ka. Mobilný operátor (štvrtý na trhu) funguje už deväť rokov. Kam sa mu za ten čas podarilo dostať, ako dnes vníma svoj pozicioning a ktorú cieľovú skupinu považuje za svoju kľúčovú? Aj o tom sme sa rozprávali s marketingovým riaditeľom SWAN-u Rolandom Kyškom a ...
Dve pódia a takmer 50 spíkrov. Už o týždeň sa stretneme na Strategie Forum Najväčšia marketingovo-mediálna konferencia je za dverami. Hlavnými témami sú príležitosti a výzvy slovenských médií, meranie efektivity, budovanie značiek a focus na mladých.
Každý môže zdolať svoj Everest! Slovenská sporiteľňa novou kampaňou povzbudzuje Slovákov Banka spustila novú kampaň, ktorá je pokračovaním partnerstva s Luciou Janičovou, prvou Slovenkou na vrchole najvyššej hory sveta.
Zlatý klinec 2024: Agentúrou večera je THIS IS LOCCO, pozrite si kompletný rebríček Na striebornej priečke MUW Saatchi & Saatchi, bronzová je Istropolitana Ogilvy.
Huliakov pád zo stoličky v O 5 minút 12 má dohru. Poslanec zúri, STVR situácia mrzí Poslanec sa sťažuje po páde na zdravotné problémy a Slovenská televízia plánuje podrobne prešetriť nielen bezpečnosť modulov štúdia, ale aj uniknutie videozáznamu s pádom.
Poverenému šéfovi STVR Igorovi Slaninovi predĺžili mandát do konca roka 2024 Do funkcie štatutárneho zástupcu STVR menovali bývalého šéfa Media RTVS 1. júla, pôvodne mal Slanina byť na poste do dnes, 30. septembra.
Pečie celé Slovensko novým lídrom trhu, Zradcovia opäť vybuchli Dobový seriál TV Markíza Dunaj, k vašim službám, už nie je jediným programom na trhu, ktorý dokáže prilákať ku obrazovkám cez polmiliónové publikum.
Prima Cool Sk nadupáva program. Prinesie novú krv do Partičky, Ťažkú drinu aj Banánov Tieto dni štartujú na novej slovenskej televíznej stanici hneď tri projekty, ktoré si už stihli podmaniť české televízne publikum.
Zlatý klinec je za nami. Nezabudnite prihlásiť svoje práce aj do ADC Europe Do tejto súťaže môžu poslať svoje prihlášky iba tie reklamy, ktoré zaskórovali na Zlatom klinci.
Osobnosťou slovenskej reklamy je Juraj Vaculík: Do reklamného dôchodku v žiadnom prípade neodchádzam Klub reklamných agentúr sa tento rok rozhodol pre novinku. Na Zlatom klinci otvorili agentúry pomyselnú Sieň slávy, do ktorej chcú "umiestňovať" osobnosti, ktoré zásadným spôsobom formovali reklamnú brandžu na Slovensku.
O 5 minút 12 znovu bez moderátora Gudiaka. Nie je s ním vedenie televízie spokojné? Slovenská televízia prekvapivo tvrdí, že pracujú na tom, aby mala relácia viacerých stabilných moderátorov, ktorí sa budú vo vysielaní striedať.
Štartuje nové Pečie celé Slovensko. Čo o šou prezradil režisér Jeffo Minařík? Relácia, ktorá si získala státisíce divákov na Slovensku, sa už túto nedeľu 29. septembra o 20.30 hodine vracia na Jednotku s premiérovou štvrtou sériou.
Nestihli ste Zlatý klinec? Alebo si chcete pripomenúť najdôležitejšie momenty večera? Slovenská reklama mala svoj veľký deň. Už po 30-ty krát udelili prestížne ceny Zlatý klinec.
Zlatý klinec 2024: Najlepšie kampane majú Kofola, Slovak Telekom a Dr. Max Kampaň je kráľovská kategória, kto ju na súťažiach kreativity vyhrá, má v rukách všetky tromfy.
Zlatý klinec 2024: THIS IS LOCCO obhájilo svoje pozície a opäť je Agentúrou večera Posledné dva roky táto agentúra dominuje reklamnému trhu. Potvrdila to aj na odovzdávaní cien Zlatý klinec.
Nepoznaná hrdinka. JOJ Svet odhalí príbeh mladej francúzsko-slovenskej partizánky Na tomto neuveriteľnom dokumentárnom filme pracovala oceňovaná dokumentaristka Veronika Homolová Tóthová dva roky. Pozrieť si ho môžete dnes, 29. septembra o 17:00 hodine na JOJ Svet.
Zlatý klinec 2024: Najlepšia slovenská reklama. Pozrite si kompletné výsledky Porota rozhodla o držiteľoch zlatých, strieborných a bronzových klincov. Najúspešnejšou agentúrou aktuálneho ročníka je This is Locco.
Víkendové diskusie: O vládnej kríze, stabilite koalície i parlamentnej kultúre V troch politických debatách bude tento víkend diskutovať päť politikov. V dvoch sa totiž objaví rovnaký diskutujúci a to minister práce Erik Tomáš.
Meta dostala v Írsku pokutu 91 miliónov eur za zle zabezpečené heslá Írsky úrad dospel k záveru, že Meta porušila viacero článkov európskeho Všeobecného nariadenia o ochrane osobných údajov, teda GDPR.
Inkognito s novinkou. Hádači privítajú medzi sebou kolegu zo zahraničia Výrazne vyťaženého českého herca Jakuba Prachařa si môžete teraz okrem šou Česko Slovensko má talent pozrieť aj v ďalšej relácii TV JOJ:
Čedok predstavil pred zimnou sezónou novú vizuálnu identitu a slogan Slogan „Stále je čo objavovať“ prepája komunikáciu cestovnej kancelárie a bude v inom svetle propagovať cestovateľské zážitky a zaujímavé miesta - tvrdí Čedok.
Promiseo oslavuje 15 rokov kreativity a partnerstiev Pri príležitosti významného míľnika si marketingová agentúra, pôsobiaca na trhu od roku 2009, pozvala všetkých, ktorí sa zaslúžili o jej vznik a napredovanie.
Zlatý klinec 2024: Už dnes sa dozvieme, kto získa najcennejšie kovy Napätie vrcholí. Dnes večer sa slovenská reklama oblečie do gala. Oslavuje 30. výročie Zlatého klinca. Prídete aj vy?
Grand Hotel Kempinski High Tatras s novou riaditeľkou obchodu a marketingu Novou riaditeľkou obchodu a marketingu tatranského Grand Hotela Kempinski sa stala Miriam Lackovičová.
Grátis telka pre každého. Kreator Group zastrešil najnovšiu kampaň pre Towercom Towercom si ako partnera vybral multidisciplinárny Kreator Group, ktorý tvoria agentúry Wiktor Leo Burnett, Starmedia, DataConcept, Socialist a Leopard Production.
MADE BY VACULIK opäť posilňuje Agentúra MADE BY VACULIK sa rozrastá. Kreatívu aj account posilní až 8 nových členov.
TikTok Ads sú tu! Pre väčšinu značiek to bude čoskoro povinná jazda Mediamixy rezonujú očakávaním. Značky už môžu využívať reklamy na TikToku aj na slovenskom trhu. A čím skôr tak urobia, tým lepšie, hovoria experti na sociálne siete.
Vanesa z Extrémnych premien sa pri chudnutí postaví extrémnej výzve. Zvládne Ironmana? Diváci dnes uvidia v relácii Extrémne premeny Slovensko - Druhá šanca na život, silný príbeh mladej ženy. Tú okrem chudnutia bude trápiť aj psychický problém ohľadom príjmu potravy.
Vydavateľstvo denníka Šport má nového riaditeľa Novým riaditeľom vydavateľstva ŠPORT PRESS, ktoré vydáva denník Šport, sa stal od 1. septembra 2024 Peter Vavro. Zároveň sa stal aj konateľom spoločnosti.
E-shopy žijú v predstihu. Aké sú trendy v e-commerce pre vianočnú sezónu 2024 Vianočná sezóna sa blíži a vedia to aj e-shopy, z ktorých pre mnohé je práve úspešná vianočná sezóna dôležitá pre celoročné fungovanie. Spoločnosť Upgates, ktorá vyvíja riešenia pre e-shopy sa preto na základe svojich skúseností a dát pokúsila identifikovať hlavné trendy pre sezónu 2024. Okrem rastúceho podielu ...
Vzniká ďalšie online médium. Stojí za ním dlhoročný moderátor ta3 Novými online projektami, ktoré majú veľké ambície zaujať Slovákov a stoja za nimi dlhoroční moderátori či spravodajci lineárnych televízií, sa poslednú dobu akoby vrece roztrhlo.
Na telo sa vracia na obrazovky. Markíza potvrdila meno novej moderátorky Prvé vydanie politickej diskusnej relácie po letnej prestávke bude v nedeľu 20. októbra.
Martin Klinčúch sa stal hlavnou tvárou novej kampane Prvej stavebnej sporiteľne Ústredným motívom online videa je groteskné zobrazenie nákupnej posadnutosti. Martin v hlavnej úlohe improvizuje s množstvom predmetov, ktoré ho chcú zahltiť.
Láska k hudbe presahuje sluchové vnímanie. Fun rádio je prvé rádio aj pre nepočujúcich Populárne rádio pripravilo novú kampaň pri príležitosti Medzinárodného týždňa Nepočujúcich. „Hity, ktoré milujete, aj keď ich nepočujete,“ hudbu totiž môžeme vnímať aj srdcom, nielen sluchom.
mBank prináša po platobných prsteňoch ďalšiu novinku. A to platobné náramky Digitálna banka mBank potvrdzuje v platobných inováciách svoju pozíciu "trendsettera". S partnermi Mastercard a Niceboy uvedie do svojej ponuky elegantné náramky dostupné v siedmich variantoch.
Do kín mieri Koniec sveta. Krehký vzťahový film, v ktorom hrá veľkú rolu detský svet Množstvo slovenských hercov vo vedľajších roliach, neopakovateľní českí herci v hlavných roliach a, zdá sa, že priam mimoriadne talentovaný Vojtěch Veverka v hlavnej detskej role. Koniec sveta prichádza do kín už 26. septembra, na svoje si prídu milovníci láskavosti, dobra a statočnosti.
O2 do novej kampane obsadila svojho zamestnanca. Inžiniera 5G sietí Tomáša Kampaň, za ktorou stojí agentúra TRIAD, má navyše výraznú regionálnu rovinu. V každom okrese, kde O2 zmodernizovalo sieť, budú na bigboardoch, citylightoch a online formátoch upravené panorámy tak, aby boli typické pre danú lokalitu.
LinkedIn rastie a je iný ako ostatné sociálne siete Vyplýva to z veľkého prieskumu, ktorý v pribehu mája až júla 2024 zrealizovala spoločnosť Go4Insight. Prieskumu sa zúčastnilo takmer 2-tisíc respondentov, po kontrole odpovedí sa celkový počet znížil na 1847.
Nela Pocisková smeruje do ďalšieho projektu TV Markíza. Na placi aj s partnerom Filipom Tůmom Herečka si to namierila do populárneho seriálu z lekárskeho prostredia. Kým v Nemocnici na JOJ-ke hrala lekárku, v tomto projekte si ukáže v polohe pacientky.
Futbalová hviezda Zlatan Ibrahimović sa stala globálnym ambasádorom značky XTB Legendárny hráč bude súčasťou doteraz najväčšej marketingovej kampane spoločnosti XTB, ktorá propaguje širokú škálu investičných riešení na 14 trhoch po celom svete.
Očakávania praskli. Reality hra Zradcovia Slovákov nezaujala. V Česku skončili podobne Zradcovia sú pritom jeden zo zahraničných reality formátov, ktorý postupne uvádza s úspechom väčšina európskeho trhu. Na TV JOJ nezabrali, aj keď z formátu cítiť silný potenciál.
Futbal Markíze funguje: Pri predaji reklamy zvolili inú cenotvorbu, prišli golden breaky Televízny líder naberal práva na futbal postupne. Futbalovú Ligu majstrov vlastnil už dlhšie, a v roku 2020 uspel v tendri na domácu futbalovú súťaž (aktuálne pod názvom Niké liga). Keďže plánovali priniesť ďalšiu športovú nadstavbu a chceli zostať pri futbale, zareagovali na pozvánku zúčastniť sa na tendri na UEFA EURO ...
Digital News Report: Správy ľudí unavujú, hľadajú optimistickejší obsah a autenticitu Podľa najnovšieho prieskumu Digital News Report štandardnej žurnalistike šliapu na päty osobnosti sociálnych sietí, ktoré používateľom ponúkajú informácie a spravodajstvo v atraktívnejšej, osobnejšej a zábavnejšej forme. Orientujú sa často na YouTube, niekdajšieho kráľa video obsahu, ktorý naberá druhý dych. Tu je 6 ...
Alexander Smik a Róbert Slovák založili večernú školu marketingovej komunikácie ADtc. /adsetera/ Chcú pripraviť juniorov začínajúcich v reklame, ale aj profesionálov z príbuzných či vzdialených odborov na prax v reklame.
Tyršák potrebuje po ničivej povodni pomoc Pláž Tyršák sa stala srdcom letného života Bratislavy. Každoročne poskytovala priestor na relax, šport, stretnutia s priateľmi a bohatý kultúrny program. Tento obľúbený priestor, ktorý si za posledné roky získal tisíce fanúšikov.
Víkendové diskusie: Dopady povodní i vládneho balíka na zlepšovanie verejných financií V troch víkendových politických reláciách bude tentokrát diskutovať šesť politikov a jeden ekonóm z Rady pre rozpočtovú zodpovednosť. Hlavná téma - konsolidácia.
Šou aká tu ešte nebola. Nemôžete si byť ničím istý. Na obrazovky prichádzajú Zradcovia Unikátna reality hra je populárna na celom svete a v mnohých krajinách trhala rekordy sledovanosti. Na Slovensko ju prináša TV JOJ a ukáže odveký boj dobra so zlom. V hre na rozprávkovom hrade bude platiť hlavne sila taktiky, šikovnosť, lesť a zrada a to priamo v hlavnej úlohe.
Rozmanitosť dizajnu v centre pozornosti: 5. ročník Eastern Design Conference predstaví 14 rečníkov z rôznych kútov odvetvia Košice sú v týchto dňoch strediskom dizajnu. 20. a 21. septembra sa v miestnej Tabačke Kulturfabrik totiž po piatykrát koná konferencia Eastern Design Conference, venovaná kreativite, umeniu, remeslu a rozmanitosti tohto odvetvia.
Reklamný priemysel môže pomôcť klíme – a to kreativitou! Planéta Zem čelí bezprecedentnej hrozbe v podobe klimatickej krízy. Je to výzva, ktorá si vyžaduje reakciu z každej oblasti spoločnosti. Reklamný priemysel, s jeho obrovským vplyvom a dosahom, má v tomto boji jedinečnú šancu otvoriť masám oči.
Na obzore nová slovenská televízna stanica. Kedy štartuje konkurencia Markíza Doma? Nový TV kanál Prima LOVE SK patrí českej skupine Prima. Tá navyše toho túto jeseň podporí množstvom noviniek aj svoju ďalšiu nedávno spustenú slovenskú tématickú TV stanicu Prima COOL SK.
Značky sú rezervovanejšie v komunikácii celospoločenských tém. Nechcú polarizovať spoločnosť Tohtoročný prieskum Edelman Trust Barometer 2024 opätovne potvrdil, že biznis zostáva jedinou inštitúciou, ktorej ľudia dôverujú (s dôverou u 63%). Vládam naopak verí len 51%. Firemný sektor považujú ľudia zároveň aj za vôbec najkompetentnejší a tiež výrazne etickejší ako ostatné.
Markíza: Včerajšie problémy Voyo nás mrzia, robíme všetko preto, aby sa už neopakovali Televízia Markíza, pod ktorú patrí aj streamovacia platforma Voyo, reaguje na nespokojných divákov. Tí si včera nemohli pozrieť súboj futbalistov Slovana Bratislava v Lige majstrov.
Jojka ide do silného boja. Svoju menšiu stanicu JOJ Plus nadupala množstvom noviniek Tešiť sa môžu napríklad na premiérový seriál Profíci z Brooklynu, očakávanú reality šou Zradcovia, či seriálovú udalosť jesene v podobe Ostreľovača a mnoho ďalších.
Fanúšikovia Slovana hromžia: Voyo pred začiatkom zápasu s Celticom skolabovalo Kde pozerať prvý súboj Slovana Bratislava v skupinovej fáze Ligy majstrov? Tak túto otázku včera riešili tisícky fanúšikov belasých. Nakoniec mnohí, aj tí, čo si zaplatili, zostali sklamaní.