Prieskum LinkedIn o TOP manažéroch 2025: Slovensko boduje kvalitou komunikácie Európsky prieskum LinkedIn komunikácie TOP manažérov 2025, ktorý porovnáva komunikáciu lídrov v siedmich krajinách strednej a východnej Európy, poukázal na výrazné rozdiely v tom, ako vrcholoví manažéri pracujú so svojou profesionálnou reputáciou.
Osudy hrdinov na hrane života a smrti. Nemocnica uzavrie 13. sériu vo veľkom Vo finále 13. série Nemocnice pôjde o veľa. A to nielen v operačných sálach, ale aj v súkromí hlavných postáv. Diváci uvidia, ako sa v nemocnici aj mimo nej stupňuje tlak, tajomstvá prestávajú byť bezpečné a rozhodnutia z minulosti začnú mať tvrdé následky.
Ďalšie zmeny vo Wiktor Leo Burnett. Agentúra zásadne mení svoj lídership Do vedenia agentúry nastupujú nové mená - Michal Kopriva, Frederika Kovalčíková, Dominika Múdra, Vlado Lefík a ďalší.
Nechajte stres za dverami: Prečo sa Vianoce lepšie plánujú pri šálke kávy? Tchibo vo svojej vianočnej komunikácii pripomína, že je dôležité na chvíľu spomaliť, nadýchnuť sa a dopriať si malý moment pre seba.
TOP projekty reklamných producentov: Na čo sú tento hrdí, čo sa im podarilo? Slovenská reklamná produkcia má za sebou náročný rok. Ale aj projekty, ktoré stoja za pozornosť.
Menej je niekedy viac. A inokedy je viac jednoducho viac V porote novembrového Hodnotenia Stratégií bola za kreatívnu časť aj Michaela Stanová, Creative Director reklamnej agentúry CALL CRISPY. Zhrnula, čo ju najviac zaujalo.
Skvelé! Väčšinou to bol dobrý priemer až nadpriemer Zlatica Hartmanová, Marketing Communications Manager KOOPERATIVA poisťovňa zhrnula, čo sa udialo v novembri na Hodnotení reklamy v Stratégiách. Aj ona potvrdila, že to bolo výborné kolo.
Novembrové Hodnotenie Stratégií: Nahí od MUW a Telekomu sa zaradili medzi najlepšie práce roka Porota Hodnotenia Stratégií dala práci Nahí v kategórii Kampaň mimoriadne ocenenie. 7,30 bodov od zadávateľov a 6,80 od kreatívcov. Gratulujeme k titulu TOP práca mesiaca.
V slovenskej EFFIE súťaží o najefektívnejšiu kampaň roku 2025 takmer 50 prác Už niekoľký rok po sebe lokálne kolo prestížnej licencovanej súťaže zaznamenáva rastúci trend v počte prihlášok. Či tomu bude zodpovedať aj viac ocenení, sa dozvieme 30. januára 2026 v Divadle Aréna.
Braňo Závodský pripravuje na sviatky špeciálne zimné podcasty Relácia Braňo Závodský Naživo sa do éteru Rádia Expres vráti v druhej polovici januára. Dovtedy si môžete vypočuť jeho novú sériu rozhovorov.
Seriál All Her Fault ovládol SkyShowtime. Kritici ocenili výkon hlavných herečiek Svoju premiéru na streamingu odštartoval nový, dlho očakávaný dramatický seriál All Her Fault. Prvé dve epizódy sú už teraz dostupné na streamovanie, ďalšie epizódy budú vychádzať každý týždeň.
Online nákup potravín na Slovensku sa za tri roky strojnásobil. Najsilnejšie sú Vianoce Online nákup potravín sa na Slovensku definitívne etabloval ako bežná súčasť života domácností. Dáta zároveň vyvracajú predstavu, že je to výsadou hlavného mesta. Bratislavský kraj tvorí približne 25 % objednávok, zatiaľ čo 75 % vzniká v regiónoch.
Epica Awards 2025: Bubliny získali tri zlatá a dve striebra Ďalšia svetová súťaž kreativity oznámila svoje výsledky. A priniesla aj ocenenia pre slovenskú reklamu.
Meníme skladbu jedálnička. Na Slovensku aj globálne Ľudia začínajú obmedzovať fastfood a sladkosti a viac siahajú po vitamínoch. Ukazuje to prieskum WIN Worldviews Survey.
Všetky deti si zaslúžia písať Ježiškovi z domova, odkazuje Nadácia Kooperativa Emotívnu kampaň, ktorou chceli upriamiť pozornosť na tému detí bez stáleho domova, vznikla v agentúre THIS IS LOCCO.
Michal Kopriva je novým managing directorom agentúry Wiktor Leo Burnett Musel som si zvedomiť to, že môj výkon sa nedá merať počtom stretnutí alebo jobov, ale tým, či agentúra ako celok funguje lepšie. - hovorí v rozhovore pre Stratégie nový managing mirector WLB.
Ide do tuhého. STVR prinesie už v nedeľu vypečené finále 5. série Pečie celé Slovensko Už v nedeľu 21. decembra o 20:30 hod. odvysiela Slovenská televízia na Jednotke finále piatej série obľúbenej pekárskej šou. O titul „Majster pekár“ zabojuje trojica finalistiek – Lenka Kaur, Jana Simová a Viktoria Kaniuk.
Bauer Media Audio rozširuje audioXi o in-game audio reklamu vďaka partnerstvu s Audiomob Klienti tak môžu veľmi prirodzene osloviť aj publikum v interaktívnom hernom prostredí a svoju audio reklamu doplniť o klikateľný sprievodný banner, čím získajú merateľné možnosti zapojenia a výkonu.
Plzeňský Prazdroj má nového riaditeľa firemných vzťahov a komunikácie Stal sa ním Richard Stonavský. Vo funkcii nahradil Pavlínu Kalousovú, ktorá sa po viac než piatich rokoch na tejto pozícii presunula do vedenia spoločnosti Asahi Europe & International, ktorej súčasťou je aj Prazdroj.
AI urýchľuje produkciu a otvára nové možnosti, no kreativitu ľudí zatiaľ nenahradí Reklamných producentov sme sa pýtali, čo sa reálne udialo vo svete produkcie pod vplyvom AI a čo sa neudialo, hoci by si to mnohí hráči priali.
Plný energie, zážitkov a chuti napredovať. Hyundai praje rok 2026 s apelom na písmeno N Inšpiráciou a ústredným motívom PF 2026 N, ktorú pre Hyundai Slovensko pripravila agentúra Respect APP, sa stal nový model IONIQ 6 N, v ktorom je zhmotnená technologická vyspelosť značky a jej pokrokový duch.
Skorumpovaná moc sa bojí, že bude na smiech a v hanbe Na Slovensku vznikla nová streamovacia platforma. Kultúra+ mení absurdnú realitu na zábavnú fikciu. Aké sú jej ciele, vysvetľujú v podcaste OK360° Soňa Lexmanová z SKPR STRATEGIES a Šimon Gál z TRIADU.
Komička Simona prichádza na Voyo s novinkou. Po striptíze odhalí svoj pohľad na Vianoce Po úspešnom stand-upe Simona Donaha! pred troma rokmi si Voyo pre predplatiteľov pripravilo nový Špeciál so Simonou First. Nový stand-up ponúka pohľad na sviatočný čas úspešnej komičky plný irónie a úprimného humoru. Simona First sa v ňom pozerá na Vianoce bez prikrášľovania – presne tak, ako ich všetci poznáme.
Digital News Report 2025: AI pretvára personalizáciu správ a budúcnosť médií Najnovší Digital News Report 2025 z dielne Reuters Institute ukazuje, že prepojenie AI a spravodajstva prináša nielen príležitosti, ale aj zásadné dilemy.
Tesco sťahuje spot s Ferom Jokeom z televízie aj online Pre portál Aktuality.sk to potvrdila hovorkyňa spoločnosti Mária Zerzanová.
Edenred má novú kreatívnu agentúru Reklamná agentúra Elite/Monday Lovers bude od nového roka zastrešovať komplet komunikáciu značky Edenred na Slovensku.
Agentúra Hype spustila kampaň pre Borec s ex-hooliganom v hlavnej úlohe Agentúra Hype spustila v decembri pre klienta ST. NICOLAUS a produkt Borec kampaň, v ktorej hlavným protagonistom je Matej "Rarach" Jurášek.
Produkčné tendre sa kultivujú, no cesta k férovosti ešte neskončila Už rok je v platnosti Memorandum o férovom tendrovaní v reklamnej produkcii. Aké výsledky priniesla táto iniciatíva?
Hádky, fyzické ataky a urážky v parlamente, či snaha oslabiť postavenie kajúcnikov V politických debatách odznejú aj témy ako Úrad na ochranu oznamovateľov, poslanci prelomili veto prezidenta, opozícia zvoláva protest. Poslanca Ferenčáka odvolali z postu predsedu výboru a on ohlásil odchod z poslaneckého klubu Hlas-SD.
Bača a Honelník sú rekordéri slovenskej reklamy: 15 rokov efektivity v praxi Kreatívny koncept značky COOP Jednota z dielne agentúry JANDL oslavuje neuveriteľných 15 rokov na trhu. Najdlhšie fungujúci fluent device v slovenskej histórii si za ten čas získal masívnu obľubu verejnosti, no pre marketérov je predovšetkým dokonalou prípadovou štúdiou stratégie „fresh consistency“.
Škoda vo vianočnej kampani oslavuje spoločnú radosť z objavovania V kampani sa stretáva minulosť a prítomnosť jednej rodiny – od spomienok na prvé auto v 90. rokoch až po dnešné diskusie o elektromobilite.
Bude to veľkolepé. Do kín prichádza legendárny Avatar so svojím 3. pokračovaním Avatar: Oheň a popol je tretie pokračovanie výnimočnej série od vizionárskeho režiséra Jamesa Camerona. Po dvoch rokoch sa opäť vrátime na planétu Pandora, aby sme sa stretli s rodinou Jakea a Neytiri a zažili s nimi nový epický príbeh. V kinách ho uvidíte už od 18. decembra.
STVR ukázalo zábery náhrady za Milujem Slovensko. Vsádza na cestovateľskú šou Telerozhlas vstupuje do roka 2026 s ambíciou osloviť celé rodiny. Nová cestovateľsko-zábavná šou Na správnej ceste má priniesť svieži vietor do piatkového prime time.
Novým intendantom Rádia Slovensko je Milan Urbaník Slovenská televízia a rozhlas oznamuje, že od 15. decembra 2025 sa novým intendantom Rádia Slovensko stane Milan Urbaník. Na pozícii nahradí Romana Bomboša.
TV JOJ v špeciálnom vydaní NOVÉHO BÝVANIA si to namieri do španielskeho Alicante Vo vrcholiacej televíznej sezóne budú diváci spolu s moderátorom Vladom Voštinárom a realitným tímom hľadať ideálny domov v obľúbenej prímorskej destinácii.
Fio banka si drží lojalitu klientov vďaka zrozumiteľnej a stabilnej stratégii Jan Bláha, obchodný riaditeľ Fio banky, v rozhovore vysvetľuje, prečo dnes dôvera rozhoduje viac než pôsobivé reklamné kampane.
Divákov v kine prekvapila Táňa Pauhofová. Dala im niečo, čo každému z nás chýba Telekom prekvapil návštevníkov kina netradičným vianočným darčekom – daroval im vzácny čas, aby konečne poslali správu, ktorá im už dlho leží na srdci.
Rastislav Iliev po 10 rokov končí v ta3: Skutočným dôvodom je môj Instagram, sťažujú sa na mňa politici „Zo dňa na deň a bez upozornenia. Vraj pohár trpezlivosti už pretiekol a "konečne sa budem môcť slobodne venovať Instagramu a moderovaniu mojich projektov," týmito slovami oznámil moderátor svoj koniec v spravodajskej televízii.
Výborný výkon THIS IS LOCCO na EFFIE EUROPE. Z prestížnej súťaže efektivity berú zlato a dva bronzy Už shortlisty naznačovali, že EFFIE Europe bude pre slovenskú reklamu úspešné. Včera bol galavečer a THIS IS LOCCO si z neho odnieslo až tri kovy. Gratulujeme!
Nikoleta Lörincová: Naša sila je v spájaní ľudí, značiek a komunít Nikoleta Lörincová, vedúca úseku Corporate Affairs spoločnosti Kaufland Slovenská republika rozpráva, ako sa značka zaradila medzi „love brand“.
Let´s Dance prekvapuje. Na parket sa vracajú bývalí šampióni. Poznáme prvé mená Tri dekády najsledovanejšej slovenskej televízie, veľký návrat šampiónov a súboj, aký Let’s Dance ešte nezažila. Ikony minulých ročníkov sa po rokoch stretnú v tanečnej aréne, tento raz aj za priamej účasti divákov.
Vďaka kampani získala aplikácia Práca za rohom takmer 25-tisíc nových používateľov Aplikácia Práca za rohom uviedla svoju prvú gamingovú kampaň, ktorú pripravila agentúra McCANN Prague v spolupráci s kreatívnym štúdiom Good Game.
Skončili ste. Chcete sa vrátiť tam, odkiaľ pochádzate? Zaútočil Kaliňák na redaktora Markízy Serebryakova Jeho útok prišiel pri novinárskych otázkach na tlačovej konferencii po rokovaní vlády. Markíza vyzýva politikov na kultivovanú a vecnú diskusiu: „Rozdielne názory sú prirodzenou súčasťou komunikácie medzi politikmi a novinármi, no nikdy nesmú prerásť do osobnej roviny."
Vyplácajú sa značkám influenceri? Ak firmy vedia, čo robia, majú potenciál Influenceri dokážu značkám priniesť výkonnosť aj dôveru zákazníkov, ale rovnako ľahko môžu prepáliť rozpočet. Čo rozhoduje o úspechu?
Princezná stokrát inak: Výpravná, vtipná a hviezdne obsadená rozprávka už má trailer Princezná, ktorá sa každé ráno prebúdza v inom tele? V rozprávke Princezná stokrát inak sa spojilo čaro klasických českých rozprávok s témami dnešnej doby, a to hľadaním vlastnej identity, tlakom na prispôsobovanie sa okoliu a odvahou byť sám sebou. Film vstúpi do slovenských kín 29. januára 2026.
Od Toy Story k značkám: Príbehy menia biznis Matthew Luhn, veterán štúdií Disney/Pixar, vystúpil na Biznis konferencii Sporiteľne a prezradil, ako zapojiť príbehy do budovania značiek a prečo na to potrebujete aj dáta.
Slovenské a české e-shopy tápu v dátach a cenotvorbe Ukazuje to aktuálny prieskum spoločnosti Seyfor realizovaný v spolupráci s agentúrou B-inside.
JOJka sa dnes symbolicky rozlúči s Oľgou Feldekovou v poslednej tohtoročnej Sedmičke Uctia si tým pamiatku glosátorky, ktorá mnoho rokov udávala tón múdreho humoru relácie. Na jej život, vtip a spoločné zážitky si kolegovia zaspomínajú o 22:40 hodine na TV JOJ.
Do novej vtipnej a vizuálne hravej vianočnej rozprávky STVR zlákala silné herecké mená Magický príbeh o sile lásky, odvahe konať správne a o tom, ako jediný dobrý čin dokáže zmeniť osud celého kráľovstva, vznikol v koprodukcii STVR, DANAE Production a Českej televízie.
Do FM Logistic prichádza nová obchodná riaditeľka pre strednú Európu Rosalinde van Lomwel prevzala nielen pozíciu riaditeľky predaja a marketingu, ale zároveň sa stala aj členkou výkonného výboru FM Logistic pre strednú Európu.
Česko-slovenský projekt sociálneho marketingu prvýkrát na svetovej scéne Na poli sociálneho marketingu sa odohral historický moment, ktorý posunul Česko a Slovensko na svetovú mapu tejto disciplíny.
Google predstavuje svojho AI asistenta Gemini v každodenných situáciách Influencerská kampaň vznikla v spolupráci so slovenskými a českými YouTube tvorcami a je zameraná na zvýšenie povedomia o AI asistentovi Gemini medzi generáciou Z.
Produkcia 2025: Je AI v reklamnej produkcii zázrak? Nie. Zatiaľ Špecializovaná príloha PRODUKCIA 2025 otvára zákulisie produkcie – sveta, o ktorom sa málo hovorí, no bez ktorého by nevznikli reklamy, seriály ani online videá.
LOVE BRAND 2025: Ako vzniká láska k značke? V ročenke LOVE BRAND 2025 sa dozviete, ako výrazné značky dokážu vytvárať hlboké emocionálne väzby so svojimi zákazníkmi.
Lidl stavil na zlato. V predvianočnej kampani ponúkne zákazníkom výhry takmer za 20-tisíc eur Investičná tehlička namiesto klasického zľavového kupónu? Žiaden problém. V čase, keď domácnosti citlivo vnímajú ceny a obchodníci súperia o vernosť zákazníkov, prichádza Lidl s kampaňou Zlaté Vianoce.
Zadávatelia nám už viac rozumejú. Produkčné tendre sú férovejšie Prezident Asociácie reklamných producentov, Michal Hlavačka, vysvetľuje, čo v tendrovaní stále škrípe a prečo chcú vstúpiť do európskych štruktúr.
Tipsport má novú PR agentúru a rozširuje na Slovensku svoj komunikačný tím. Povedie ho Boris Chmel Manažérom komunikácie a hovorcom sa stal Róbert Buček. Od novembra začal Tipsport spolupracovať s PR agentúrou Hugo Bach.
Zmena alebo len návrat k podstate? AI mení pravidlá hry pre značky Spôsob, akým ľudia vyhľadávajú informácie, sa mení. Môže za to (aj) umelá inteligencia. Aký to má dosah na viditeľnosti značiek a čo s tým má PR? Aj na tieto otázky sme hľadali odpovede s odborníkmi z PR branže.
Sunday ADucation: Ako vyzerá poľský, rakúsky a maďarský Zlatý klinec Mesiac sa s mesiacom snúbil, na ADC Europe sme spoznali ďalšie fantastické reklamy a ja som vynerdil ako vyzerajú národné kreatívne festivaly v okolitých krajinách. Príjemnú adukáciu, priatelia.
V 82 rokoch nás opustila Oľga Feldeková: spisovateľka s nezameniteľným humorom Slovensko prišlo o výraznú literárnu osobnosť. Odišla Oľga Feldeková, ktorá svojimi knihami, poviedkami aj televíznymi glosami formovala modernú slovenskú kultúru.
Hneď úvodom roka vyrukuje Disney+ s atraktívnym seriálom zo sveta modelingu V seriáli Krása od výkonného producenta Ryana Murphyho hlavné úlohy stvárnili Evan Peters, Anthony Ramos, Jeremy Pope, Ashton Kutcher a Rebecca Hallová.
Hollywood v pozore: Netflix kupuje Warner Bros a kľúčové franšízy ako Harry Potter Najväčší obchod v dejinách streamingu je na stole. Netflix oznámil, že za 72 miliárd dolárov preberie veľkú časť Warner Bros. Discovery vrátane ikonických filmových štúdií a platformy HBO Max.
O ekonomickej vízii Slovenska, budúcnosti EÚ, energopomoci a o pomeroch v koalícii Tento víkend nás znovu čaká päť politických diskusií, do ktorých pozvanie prijal prezident SR, ale aj všetci štyria podpredsedovia parlamentu. No znovu prišiel čas, keď bude v diskusiách chýbať účasť akejkoľvek političky.
Priamy prenos slávnostného žrebu MS 2026 vo futbale dnes odvysiela STVR i JOJka Priamy prenos slávnostného žrebovania otvorí šampionátovú spoluprácu medzi oboma slovenskýmmi vysielateľmi. Súčasťou podujatia vo Washingtonu budú aj hviezdy svetového šoubiznisu – nemecká topmodelka Heidi Klum a herci Kevin Hart a Danny Ramirez.
Publicis Groupe oslavuje sto rokov. Svoju históriu oživuje filmom vytvoreným pomocou AI Štvrtinu vianočného filmu tvoria živé zábery, zvyšná časť vznikla pomocou umelej inteligencie na základe fotografií, filmov a dokumentov z našich archívov.
Vieme, kto bude JOJke spievať v šou Milujem Slovensko. Ščevlíková aj Mollová skončili Nič prevratné sa neudeje. Televízia z Koliby si do vynovenej šou Milujem Slovensko podchytila spevákov, ktorí sú s ňou spätí už dávno. Do relácie sa vracia Samo Tomeček a pokračuje aj Martin Madej. Na Silvestra divákov poteší špeciálny hosť Ondrej Kandráč.
Druhá séria Sľubu vrcholí: Šok pred oltárom, dramatické priznania a veľká záhada Divácky megahit Sľub uzavrie druhú sériu mimoriadne napínavou epizódou. Populárne postavy čakajú veľké životné rozhodnutia - možnosti nových začiatkov, ale aj bolestivých koncov.
5 zásad, ako zdvojnásobiť účinok OOH vďaka kreatíve Čo odlišuje OOH, ktoré je „len“ viditeľné, od toho, ktoré skutočne funguje? Prinášame odporúčania tímu špecialistov z System1 a JCDecaux.
Explózia dramatických zvratov v Dunaji: Julo ponížený, SNP vypuklo a záhada malej Elizy Posledná epizóda 12. série obľúbeného dobového seriálu TV Markíza priniesla ďalšie dramatické momenty tejto jesene. Julo odhalil Alenkinu špionáž, Walter siahol po zbrani a budúcnosť malej Elizy zostáva po bombardovaní sirotinca tragickou záhadou.
JOJ Šport 2 rozširuje dostupnosť. Od decembra je súčasťou ponuky UPC Športová ponuka sa na televíznych obrazovkám pre slovenských divákov opäť rozrastá.
Rekord, aký tu ešte počas Dňa s Nadáciou Markíza nebol. Vyzbierali vyše 150 000 eur Dvanásty ročník Dňa s Nadáciou Markíza vyzbieranú sumu pošle na dobudovanie a rozšírenie detského psychiatrického stacionára v Prešove. Vďaka divákom a ich darcovským esemeskám či darom online, partnerom aj zamestnancom Markízy sa podarilo prekonať vlaňajší rekord 150 000 eur – výsledná suma dosiahla 180 000 eur.
Prekvapivé. STVR to budúci rok skúsi s novou politickou diskusiou Verejnoprávny vysielateľ pripravuje novú reláciu, v ktorej budú študenti grilovať otázkami politikov priamo na školách. Nepripomína vám tento formát vyhrotenú situáciu počas diskusie premiéra so študentmi v Poprade?
Do Sľubu mieri nečakaná posila. Pred finále druhej série vstúpi do deja Maroš Kramár Podvečerný hit Sľub sa blíži k záveru druhej série a tvorcovia si do predposlednej epizódy pripravili obrovské prekvapenie. Na scénu prichádza Maroš Kramár v úlohe nového lekára.
Kaufland chce rozhýbať Slovensko: stal sa hlavným partnerom playoff v padelovej lige Podpora obchodného reťazca dáva tomuto dynamickému raketovému športu priestor, aby sa rozšíril aj medzi slovenskou verejnosťou.
Nemenná chuť Vianoc s Pilsner Urquell: Pre chvíle, ktoré nechceme meniť Vianočná kampaň Pilsner Urquell "Nemenná chuť Vianoc", pripomína, že niektoré vianočné tradície milujeme ich také, aké sú, a nechceme ich meniť.
Technológia a stratégia sú silné len vtedy, keď ich dopĺňa dobrý nápad Prvá slovenská digitálna agentúra ui42 rozširuje svoje služby o nové kreatívne oddelenie, ktoré spája strategické myslenie, technologickú precíznosť a silný kreatívny prístup.
Cyril Hric preberá vedenie právnych služieb v KPMG na Slovensku Povedie tím, ktorý zohráva čoraz významnejšiu úlohu pri poskytovaní komplexných riešení KPMG pre firmy pôsobiace v dynamickom prostredí.
Po dlhej chorobe zomrel šéfredaktor SITA Martin Dargaj Informáciu o úmrtí svojho kolegu a šéfredaktora dnes potvrdila agentúra SITA.
ADMA názor: Kvalitný, AI-optimalizovaný obsah je kľúčom k viditeľnosti značky Odborníkov z digitálnych agentúr združených v ADMA sme poprosili, aby poradili značkám: Čo majú robiť, ak chcú byť súčasťou vyhľadávania?
Markíza uvedie dva vianočné špeciály: Retro Sľub a Dunaj s dojímavým príbehom z vojny Televízia Markíza opäť stavia na osvedčenom recepte: Pred Vianocami uvedú špeciálne epizódy Sľubu a Dunaja, ktoré ponúknu retro atmosféru, silné príbehy a emócie, aké k sviatkom neodmysliteľne patria.