Young Lions v Cannes: témou v kategórii Print bol rasizmus Pozrite sa, ako sa so zadaním popasovali Iveta Valentová a Václav Kudělka.
Menej reklamy a viac inovácií či spoločenskej zodpovednosti Medzinárodný festival kreativity Cannes Lions je viditeľne iný, ako bol doteraz. Píše Róbert Slovák.
Osobný postreh z Cannes: Dáta reflektujú iba minulosť, nie budúcnosť Monika Farkašová z Dotcom zhrnula svoj deň na festivale. Čo ju zaujalo?
Cannes Predictions: Netradičná helma a plávajúci bilboard Pozrite si ďalšie reklamy Cannskeho battle.
Rozmazaná nevydarená reklama získala Grand Prix v Cannes Vybrali sme najnovšie víťazné práce. Pozrite si dnešný prehľad ocenených reklám.
New York Festivals zverejnil shortlisty. Medzi stovkami zahraničných prác je osem od štyroch slovenských agentúr Pozrite sa, ktoré práce od dotcom advertising, EFFE, MADE BY VACULIK a THIS IS LOCCO postúpili do užšieho kola.
Slováci na pódiu v Cannes. Mladé levy vyhrali zlato v súťaži Young Lions Monika Farkašová a Jakub Svetlík si prevzali ocenenie v kategórii Media.
eyerim spúšťa letnú kampaň. „Ty máš osobnosť“ hovorí Z dielne agentúry Hype. Ide o prvú prácu agentúry pre eyerim.
Osobné postrehy z Cannes Píše Roman Roj, kreatívny riaditeľ z agentúry Dotcom Advertising. "Doležité je spojiť sa s vhodnými partnermi."
ŠKODA rozbehla vlastný TikTok kanál. Komunikovať chce hravou formou a nenútene Kanál prekonal hranicu 1000 followerov. Osloviť chce mladú cieľovku.
Reklama ukazuje, aký bol skutočný život počas pandémie. Za odvahu si odniesla Grand Prix z Cannes Malý nemecký reťazec bez servítky zobrazil všetko, o čo mladí prišli. Pozrite si ďalší výber top reklám.
Cannes Predictions: Burberry vs. Chanel 4 alebo keď sa porovnáva silný message s ľahkosťou bytia Pozrite si tipy na ďalších adeptov na výhru na súťaži v Cannes.
Young Lions v Cannes: Porote sa páčil nápad so špeciálnym balením jedla pre mužov s fúzami Ivana Viteková a Ivana Masarovičová získali v súťaži Young Lions shortlist.
Prieskum: Čo tvorí online košík Slovákov? V oblasti potravín a rýchloobrátkového tovaru je online, po klasickom diskonte, druhým najdynamickejšie rastúcim nákupným formátom.
Cannes udeľuje Grand Prix: Odnáša si ho aj netradičný bilboard v podobe bazéna Spoločnosť Adidas apeluje na fakt, že nie všetky ženy sa chcú, či môžu slobodne kúpať v plavkách.
Dva týždne po štarte Markíza KRIMI. Aké má čísla sledovanosti? Markíza hodnotí štart stanice úspešne a už od agusta ju zaraďuje do svojich obchodných balíkov. Rozširuje tak chýbajúce inventory.
Cannes Predictions: Chýbajúca kapitola v učebnici rozpútala v Indii diskusiu o tabu téme V druhej práci zasa hudba a technológia spríjemňuje každdennú liečebnú metódu. Ktorú reklamu by ste ohodnotli lepšie vy?
Appka BeReal stále rastie. V Amerike je obľúbenejší už len WhatsApp Aplikácia vás vyzýva byť naozaj sami sebou. Prečo rastie na popularite?
Asociácia public relations Slovenskej republiky má novú výkonnú riaditeľku Chod a aktivity asociácie zastrešuje Katarína Tešla, ktorá prevzala aj organizáciu prestížneho ocenenia PROKOP.
Danone kvôli inflácii obmedzuje sortiment predávaných výrobkov Niektoré supermarkety by mali dostávať výrobky s menej druhmi príchutí a menší výber veľkostí balenia.
Cannes Predictions: Podpora reálnej krásy žien alebo technológia, ktorá "oživila" človeka Obe reklamy podporujú dobrú myšlienku.
COOP Jednota podporila lokálne komunity vtipným TV spotom V spote si honelník opäť vysvetlil inštrukcie po svojom.
Rádio Melody prichádza po rebrandingu s imidžovou kampaňou. Pozrite sa, ako vyzerá Nové kampane štartujú aj Rádio Expres a Europa 2. Sú z dielne agentúry Zaraguza.
2muse Talks: Spotrebiteľské správanie & Cielený vs. sofistikovaný masový marketing „Je len veľmi málo dobrých segmentácií spotrebiteľov,“ hovorí Martin Kozár, autor kurzu Marketer´s Dilemma.
Mladé levy v Cannes: Natočili video, ktoré získalo shortlist Katarína Chudá a Martin Luther ukázali mileniálom extrémnu chudobu.
Cannes predictions: Idea clever balenia známych sušienok jednoznačne vyhráva Pozrite si ďalšie reklamy, ktoré budú súťažiť pred medzinárodnou porotou v Cannes.
Digtálny týždeň: Poznáte najväčšie produktové prepadáky Microsoftu? A tiež: Polestar svieti jasno a Sygic naviguje Indiu.
Najpočúvanejším rádiom je stále Expres, má aj najväčší podiel na trhu Vyplýva to z výsledkov prieskumu počúvanosti Radioprojekt, ktorý realizuje spoločnosť Median SK.
Infografika: MS v hokeji 2022 Prieskumná spoločnosť Kantar vyhodnotila top zadávateľov a top reklamy počas šampionátu vo Fínsku.
Kampaň pre 100 percentný prírodný radler 0,0 % vytvorili mikroinfluenceri Kampaň pre mileniálov je aj v televízii vytvorená vo formáte obsahu na sociálnych sieťach.
Značka Coca-Cola štartuje letnú kampaň Coke & Meal Prebiehať bude v online, v miestach predaja a prostredníctvom influencerov.
Expertná komisia odporúča na zvolenie za šéfa RTVS Búzu a Machaja Komisia odborníkov, ktorú Výbor Národnej rady pre kultúru a médiá zriadil v súvislosti s výberom nového generálneho riaditeľa, odporúča na post jedného z dvojice Tibor Búza a Ľuboš Machaj.
Klub kreatívcov má novú vizualitu. Ústredným motívom je hviezda Čistý minimalizmus s viacerými odkazmi navrhol Mykola Kovalenko.
Cannes predictions: Keď otázka odkiaľ príde dieťa, nemá rovnakú odpoveď Reklamný battle pokračuje tretím kolom tipovania.
Veľký úspech pre mladých kreatívcov: v Cannes získali zlato Monika Farkašová a Jakub Svetlík ukázali porote, ako vyzerajú sny detí v Afrike.
Jaroslav Rezník: RTVS sa za uplynulých päť rokov posunula dopredu najvýraznejšie v celej histórii Kandidát na šéfa verejnoprávneho telerozhlasu hovorí, že prioritou je vyriešiť financovanie inštitúcie.
Keby bola káva hudba, ako by znela? Odpoveďou je nová online kampaň pre Popradskú kávu Agentúra Zaraguza posúva značku k mladým.
Prieskum: Kam tento rok mieria Slováci na letnú dovolenku? V porovnaní s minulým rokom sa situácia zásadne zmenila.
Burger King bez hovädziny alebo spomienka na smutný pád Dvojičiek v New Yorku Reklamný Cannes predictions pokračuje s ďalšou dvojicou reklám.
Prieskum: Pod pojmom „Fake news“ nerozumieme všetci to isté Počet tých, ktorí vnímajú Slovensko ako súčasť informačnej vojny vedenej Ruskou federáciou, klesá. Vyplýva to z prieskumu agentúry Ipsos.