Malo ísť o najcitlivejšiu vianočnú reklamu toho roka s heslom „Vzájomný rešpekt je najkrajší darček“, no u konzervatívnejšej časti Slovákov vzbudila pohoršenie. Pobúrilo ich, že mladík v reklame spieva „teta sa pýta, či som sám, nevie, že dievča nehľadám“, čo u nich vyvolalo dojem, že má záujem o mužov. Dokonca vznikla proti reklame petícia.
Prešlo pár dní a prišla nečakaná zmena. Televízie počas reklamy vysielajú už len skrátenú verziu aktuálneho spotu, kde sa vytratila práve pasáž s týmto textom. Ustúpil teda Telekom konzervatívnej časti divákov a skrátil verziu, aby ich neprovokoval? Túto teóriu mohol potvrdzovať aj fakt, že v skrátenej verzii zostal text "mama chce vnúča, dáva lekcie, že tesné slipy ničia spermie", kde práve slovo spermie brali konzervatívci tiež rozpačito a ohradili sa aj voči tejto časti textu. No táto v reklame zostala.
Telekom však to, že by ustúpil konzervatívnemu spektru Slovákov, nepripúšťa. "Skrátenie televízneho spotu vychádza z našej mediálnej stratégie, ktorá počas kampane divákom ponúka aj kratšie stopáže spotov. Originálne znenie televízneho spotu je plne k dispozícii na oficiálnom Youtube kanáli Slovak Telekom, alebo na Facebooku Slovak Telekom," poslal nám Telekom svoje oficiálne stanovisko.Zaujímal nás aj ich názor na petíciu, ktorý vznikla kvoli ich reklame. "Reakcie zákazníkov na vianočnú kampaň sú rôzne. Od negatívnych, dokonca vulgárnych až po naozaj pozitívne a veľmi povzbudzujúce. Uvedomujeme si, že každý má právo na svoj názor, pokiaľ je vyjadrený slušne. Úcta k druhému a schopnosť slušne diskutovať je pre našu spoločnosť dôležitá. Rešpektujeme vznik tejto petície, aj keď máme na to odlišný pohľad," doplnil stanovsko Telekom.