Najsledovanejšia televízna a mediálna skupina Markíza Group očakáva rast mediálneho trhu. Podľa prezentácie je televízny trh u nás stále vysoko konkurenčný a tak to má zostať aj nasledujúcom období. V Markíze čakajú, že celková produkcia bude budúci rok v miernom poklese na úrovni mínus 4,5 percenta, no rast reklamných investícií do televízie by mal rásť, a to v intervale 3 až 5 percent.
Výrazne vysoký záujem o televízny priestor prináša aj naďalej nadpriemernú vypredanosť reklamy, a to nie len v prime-time. “Limituje nám to potom pri kvalitnom plánovaní a možnostiach pracovať s prípadným novým dopytom od zadávateľov. Preto prichádzame, tak ako po ostatné roky, s inflačnou obchodnou politikou aj pre rok 2025. Cieľom je vybalansovať dopyt a ponuku a naďalej znižovať vysokú vypredanosť,” informovala Markíza.Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.