StoryEditor

Markíza v roku 2025: Cenu za reklamu zvýši o vyše 16 percent a prinesie nové seriály

05.11.2024, 14:55

V budúcom roku sa zároveň posúva veková hranica divákov v obchodnej cieľovej skupine, na ktorej výsledky sa sústreďujú súkromní vysielatelia.

Najsledovanejšia televízna a mediálna skupina Markíza Group očakáva rast mediálneho trhu. Podľa prezentácie je televízny trh u nás stále vysoko konkurenčný a tak to má zostať aj nasledujúcom období. V Markíze čakajú, že celková produkcia  bude budúci rok v miernom poklese na úrovni mínus 4,5 percenta, no rast reklamných investícií do televízie by mal rásť, a to v intervale 3 až 5 percent. 

image

Počet divákov pre tento rok.

Markíza
Výrazne vysoký záujem o televízny priestor prináša aj naďalej nadpriemernú vypredanosť reklamy, a to nie len v prime-time. “Limituje nám to potom pri kvalitnom plánovaní a možnostiach pracovať s prípadným novým dopytom od zadávateľov. Preto prichádzame, tak ako po ostatné roky, s inflačnou obchodnou politikou aj pre rok 2025. Cieľom je vybalansovať dopyt a ponuku a naďalej znižovať vysokú vypredanosť,” informovala Markíza.

image

Nárast ceny za reklamu pre rok 2025.

...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/archiv-clankov, menuAlias = archiv-clankov, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. november 2024 08:13