Vo svojom poslednom rozhovore pre Forbes z minulého roku ste hovorili o tom, že vašou absolútnou prioritou je zlepšenie kvality poskytovaných služieb a projekty, ktoré zvyšujú komfort klientom. Čo si pod tým máme konkrétne predstaviť?
Niké je stabilnou a tradičnou značkou. Patríme k lídrom v našom segmente. No ak si chceme udržať významnú pozíciu, potrebujeme prinášať neustále inovácie, vylepšovať ponúkané služby. A, samozrejme, nesmieme zabúdať na technický vývoj. Tipovanie sa za tie roky výrazne obmenilo. Ak nezachytíme trend, budeme strácať konkurencieschopnosť.
Prečo je pre vás zákaznícka skúsenosť taká dôležitá?
Je veľmi dôležitá, pretože nám pomáha v napredovaní. Ak sa klient cíti komfortne, ak sú jeho opodstatnené požiadavky vypočuté, rád sa vracia a využíva naše služby. Dnešný svet je rýchly, konkurencia je silná a ten, kto sa neprispôsobí potrebám zákazníkov, stráca ich dôveru.
Hovoríme prioritne o digitálnom prostredí, ktoré musí byť „user friendly“?...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.