StoryEditor

Backstage z Hodnotenia Stratégií: Január plný výborných prác

Diskusie pokladám za veľmi dôležité pre rast profesionality brandže.

Opäť sme sa stretli pred obrazovkami a trošku sa nepočuli a trošku si skákali do reči. No napriek tomu vzniklo niekoľko zaujímavých debát.

Hneď prvá sa strhla pri hodnotení televíznych spotov, kde sme sa dlhšie zaoberali kampaňou Lidlu a pre niekoho viac, pre niekoho menej zjavnou inšpiráciou tvorbou Márie Švarbovej....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2021-02-25 08:18:15 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: Top prácou mesiaca je Let's play pre Slovnaft 02 - Modified: 2021-02-24 08:21:23 - Feat.: 0 - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: V januárovom Hodnotení sme „zabŕdli“ do dôležitých tém
01 - Modified: 2021-11-26 18:56:59 - Feat.: - Title: Backstage finálneho Hodnotenia Stratégií: Slovenské reklamy sú ako bonboniéra 02 - Modified: 2021-11-26 17:02:21 - Feat.: - Title: Backstage finálneho Hodnotenia Stratégií: Do úvahy sa brali aj stratégia a etickosť prác 03 - Modified: 2021-11-26 19:08:35 - Feat.: - Title: Toto sú najlepšie slovenské reklamy roka podľa Hodnotenia Stratégií 04 - Modified: 2021-11-23 06:53:24 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Top prácou je Zdieľaj s rozumom a agentúrou mesiaca sa stala MUW Saatchi & Saatchi 05 - Modified: 2021-11-23 06:48:55 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Líderské kampane a výborný craft
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. október 2024 01:39