StoryEditor

Zákazníkom je brand purpose ukradnutý. Hľadajú len kvalitnú službu či produkt za dobrú cenu

06.11.2023, 11:22
  • Brand purpose je trend, ktorý posúva značky dopredu k novým výzvam. Aký má vývoj a presah do spoločenskej zodpovednosti?

  • A podľa čoho sa pri nakupovaní rozhodujú zákazníci?

  • Z reklamného hľadiska sa nám k tomu vyjadrili Daniel Bradáč z Generations a Kamil Charvát z MUW Saatchi & Saatchi. 
image

Kamil Charvát, MUW Saatchi & Saatchi.

Kamil Charvát

Chief Operating Officer

MUW Saatchi & Saatchi

Brand purpose je trending téma, ktorá sa často dostáva na pretras, či už v online diskusiách na Linkedin, osobných s klientmi, prípadne pri prezeraní case studies svetových aj lokálnych prác. V tejto súvislosti som si všimol, že jeho chápanie aj prínos sú vnímané pomerne široko – od apologétov, ktorí ho vnímajú ako univerzálne riešenie pre každú značku, až po odmietačov, ktorí ho považujú len za ďalší zbytočný buzzword. A niekde medzi nimi som našiel dve zistenia týkajúce sa témy brand purpose, o ktoré by som sa tu rád podelil.

Tým prvým je, že áno, hoci sa teraz o brand purpose veľa hovorí a píšu sa články do Stratégií, napokon to nie je úplne nová vec. Svoju relevanciu a rolu v spoločnosti hľadali značky dávno pred tým, ako sa brand purpose stal trendom. Slovak Telekom v minulosti nazýval misiou svoju rolu digitalizátora Slovenska, teda firmy, ktorá inovuje a posúva Slovensko smerom do digitálnych čias.

Ako sieťový líder, ktorého infraštruktúru využíva väčšina veľkých firiem a má výborné pokrytie na celom Slovensku, v rámci ESG podporuje digitálne vzdelávanie mladých ľudí v programe Enter....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-11-03 15:51:49 - Feat.: - Title: Telekom rieši nepríjemné otázky za vianočným stolom. Ukazuje, že rešpekt je ten najkrajší darček 02 - Modified: 2023-11-03 12:09:51 - Feat.: - Title: Značky by si mali nájsť originálny priestor a vedieť ľudí spájať 03 - Modified: 2023-10-30 14:18:00 - Feat.: - Title: Treskoslovenská retro treska má prvý hraný televízny spot 04 - Modified: 2023-10-12 10:07:46 - Feat.: - Title: Telekom si v novom spote pripomenul tragédiu na Zámockej. Hovorí, že LGBTI+ komunita nemá žiť v strachu 05 - Modified: 2023-11-02 10:46:09 - Feat.: - Title: Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2023 11:04