Hodnotenie - bodovacia škála
StoryEditor

Hejt alebo oprávnená kritika?

03.02.2023, 17:45

Agentúrou mesiaca sa stala Elite Monday Lovers. Ale ani v nej zrejme teraz nestrieľajú šampanské.

Krátko po začiatku nového roka som v redakcii Stratégií opäť privítala porotu a pozreli sme si spolu prihlásené reklamy. Agentúry nám ich poslalli hojne, od porotcov však postupne zaznievali hlasy, že nám asi posielajú úplne všetko čo v uplynulých týždňoch vyrobili. 

Agentúrou mesiaca sa stala Elite Monday Lovers. Ani nie preto, žeby niektorá z ich prác zaknihovala mimoriadny úspech, ale rozhodla kvantita. Jednoducho, z Elite nám prišlo toľko prihlášok a body boli také mizivé (nielen pre práce tejto agentúry, ale pre všetky), že po sčítaní to jednoducho, takto vyšlo. 

Mimochodom, do rebríčka Agentúry mesiaca počítame iba body za práce, ktoré sa umiestnia v jednotlivých kategóriách na prvých troch miestach, aby sme eliminovali prípadný kobercový nálet. A tento mesiac body od zadávateľov a agentúr priemerujeme, preto sú nižšie ako v minulých kolách. 

Do finálového hodnotenia, ktoré býva vždy v novembri, porota poslala z januára iba jednu prácu - Giving Tuesday, ktorá vznikla in house v Nadácii Pontis. Gratulujem, bola to v podstate jediná reklama, ktorá aspoň trošku zdvihla porotcov zo stoličiek. 

Dobre nakročené mali ešte spoty pre ČSOB aj PR kampaň Lidl, no na postup im body nestačili (zadávatelia ich síce poslali do finále, ale kreatívci mali iný názor). 

Kompletné výsledky si môžete pozrieť v nasledujúcich článkoch. Ale aby som zakončila text optimisticky, v čase, keď ho píšem, už máme za sebou februárové kolo. A to bolo omnoho prajnejšie. Svetlo na konci tunela teda existuje... Ale o tom zase o mesiac. 

V Online zabodovala Nadácia Pontis, väčšina prác však prepadla.

Centová diéta získala nadštandardné body.

Video pre Slovanet si zaslúži pozornosť. Kvôli 3D craftu.

Porote sa páčila vianočná rádiová kampaň Hyundai. Ale iba trošku

V televíznej reklame vyhral Zlatý Bažant. Body boli ale nízke

Social media aj influenceri: Najviac bodov získala práca pre Škodu

Výzva zamestnancom Dráčika je najzaujímavejším využitím média

V kategórii Promo, Activation Event sme dobrú prácu hľadali márne

Medzi vizuálmi si bolo z čoho vyberať, porota si nevybrala

OOH: Stále rovnaká bodová mizéria

 

 

 

01 - Modified: 2023-02-03 16:12:00 - Feat.: 0 - Title: Peter Stopiak o Hodnotení Stratégií: Kritikou sa nešetrilo, bolo cítiť rozčarovanie 02 - Modified: 2023-02-03 16:16:16 - Feat.: 0 - Title: Katka Bahurinská o Hodnotení Stratégií: Želajme si v novom roku viac dobrých nápadov, odvahy aj zábavy
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. september 2024 12:58