Porotcovia dávali pomerne nízke body a žiadna z prihlásených prác nezískala vstupenku do celoročného hodnotenia, ktoré bude už na budúci mesiac.
V tejto kategórii sme hodnotili až sedem prác. Porota však nad nimi tentokrát nejasala. Nebola to žiadna katastrofa, to nie, ale ani jeden televízny spot nezískal od obidvoch porôt potrebných päť bodov.
Najspokojnejší môžu byť nakoniec v TRIADE. Ostro sledovanú kategóriu totiž vyhrala ich práca pre Uniqa Dobrú noc.
Čo bolo zaujímavé? Pri bodovaní sa naše poroty absolútne nezhodli. Zadávatelia dali pomerne vysoké body - zhodne v priemere 5,30 prácam pre Uniqa a Orange. Kreatívci reklamných agentúr ich však videli úplne inak a u nich nezískali ani 4.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov. Zostáva vám 63% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-11-06 16:15:53 - Feat.: - Title: Zadávatelia a agentúry majú rozdielne pohľady. Občas zabúdame, na čo tu reklama vôbec je
02 - Modified: 2023-11-07 14:32:54 - Feat.: - Title: PR: Nešťastný timing, problematická práca, ktorá ešte viac polarizovala
03 - Modified: 2023-11-06 15:50:15 - Feat.: - Title: Celá porota zdieľa hodnoty "bratislavskej kaviarne", ale stúpiť na otlak polovici Slovenska je skôr provokácia ako propagácia
04 - Modified: 2023-11-07 15:21:29 - Feat.: - Title: Digital social media: Dominoval Orange, ale veľká diera do sveta to nebola
05 - Modified: 2023-11-06 14:46:24 - Feat.: - Title: Craft: Príťažlivé edukačné video? Je to možné, ak sa spojí THIS IS LOCCO a Kaufland