Kofola ukazuje, aké dôležité je mať message, sklamnie z O2 a HarMMasan pobavil Associate Creative Director MullenLowe GGK Peter Ižo komentuje augustové Hodnotenie Stratégií.
Hodnotenie Stratégií: Najviac bodov získali uletené, pekné a zmysluplné práce Backstage z Hodnotenia Stratégií píše Digital Strategy Director agentúry Digiline Tomáš Cako.
Attila a HarMMasan sú nezastaviteľní: Vyhrali aj kategóriu Promo, activation, event A to so skvelými bodmi, v priemer dostali 5 a pol bodu od každej poroty.
Vizuál: Zopár prác získalo slušné body, nadštandard sme ale nenašli Do celoročného finále nik nepostupuje.
Social media: Kategórii dominoval Attila Végh so svojou vysnívanou reklamou na toaletný papier Porota túto prácu ohodnotila vysoko a budeme ju ešte vidieť vo finálovom hodnotení.
Out of home: Porote sa najviac páčila práca JANDL pre Bratislavskú vodárenskú V augustovom Hodnotení Stratégií nepatrila kategória OOH k najsilnejším. Tomu zodpovedali aj body porotcov.
Audio reklama: Mám chuť zavolať na infolinku a znovu si vypočuť ich šialenú čakaciu pieseň, odkazuje Jaro Vígh Jedno z najväčších prekvapení augustového Hodnotenia Stratégií sa objavilo v kategórii Audio reklama.
Kampaň: Víťazná práca je zmysluplná a efektívna Hovorí porota o kampani Telekomu Darovanie máme v krvi, ktorá v augustovom Hodnotení Stratégií získala najvyššie body.
Media: Prémiový klient si žiada prémiový prístup. Alebo VIP vizitku Exkluzívna vizitka, NFC technológia a víťazstvo v kategórii Media. Gratulujeme Slovak Telekom MUW k výbornej práci. Vlastne, hneď k dvom.
HarMMAsan v Influencer marketingu: Práca, ktorá konkurencii vytrela zrak Kategóriu Digital Influencer marketing doslova ovládla práca Elite/Monday Lovers pre Harmasan. Porota nešetrila chválou.
Online reklama: Legenda sa vracia so skvelými bodmi Vtipné video Kauflandu a THIS IS LOCCO zaujalo našu porotu až tak, že mu udelila titul najlepšieho spotu za mesiac august. Gratulujeme.
TV reklama: Najvyššie body získal Láskyplný piatoček Kofole a Wiktor Leo Burnett to však nestačilo na postup do ročného finále.
Už dlhšie mám problém s kategóriou Influencer marketing. Jeden post alebo reels nestačí Backstage z júlového Hodnotenia píše Head of Content Omnicom Media Group Linda Bezáková.
Mali by sme vôbec pustiť niektoré práce do hodnotenia? Pýta sa po júlovom Hodnotení Stratégií copywriter THIS IS LOCCO Martin Polakovič. Tu sú jeho postrehy.
Digitál vyhral Maťo Homola v tiktokovej kampani pre Hyundai Autorom tejto práce je agentúra Respect APP.
THIS IS LOCCO a HEINEKEN úplne ovládli kategóriu Vizuál Porota si vyberala hneď z dvoch skvelých prác. A vyhral odkaz na Tour de France.
OOH: Táto práca bude baviť nielen porotu, ale aj turistov Hovorí o reklame, ktorú pre Zlatý Bažant urobila agentúra THIS IS LOCCO, Matúš Kvas.
Craft: Zabodovala QR knižnica pre Telekom. Mal som zimomriavky, hovorí porotca Konečne kategória a práca, ktorá priniesla finálového účastníka Hodnotenia Stratégií.
Audio reklama: Vyhralo ticho a Čas na seba Respect APP zabodoval netradičnou formou audio reklamy. Dôležitým obsahom podľa nej môže byť aj čas na seba a svoje myšlienky.
Online: MUW mali dobrý nápad a pripravili zaujímavé riešenie V kategórii Online film a video najlepšie zaskórovala agentúra MUW Saatchi and Saatchi. A to so svojou ďalšou prácou z konceptu Rešpekt pre Telekom.
TV reklama: Insight pôsobí unaveno, ale ninja dekorácia mu dodáva sviežosť Hovorí o víťazovi kategórie televízna reklama Súboj susedov Peter Michalka z agentúry Elite/Monday Lovers.
Hodnotenie bola pre mňa super nováčikovská skúsenosť Agentúrou mesiaca sa stala MUW Saatchi and Saatchi, ktorá má na konte aj najlepšie hodnotenú prácu Nová výbava arogance pre ČSOB poisťovňu.
Lenka Bónová: V júnovom hodnotení nás nič zásadne neohromilo ani nepobúrilo Agentúrou mesiaca sa stala MUW Saatchi and Saatchi, ktorá má na konte aj najlepšie hodnotenú prácu Nová výbava arogance pre ČSOB poisťovňu.
Media: Priznanie chatbota je zaujímavým a efektívnym nápadom AI trošku v inej podobe priniesla agentúra EFFE Bratislava. A porota túto prácu poslala rovno do ročného hodnotenia Stratégií. Výborné, gratulujeme!
#rešpekt darcom ovládol televízne reklamy aj craft V obidvoch kategóriách sa práci MUW pre Telekom podarilo získať viac ako 5 bodov od obidvoch porôt, postupuje tak do ročného Hodnotenia.