V novembri boli podarené práce, ktoré bolo radosť hodnotiť Čo sa v novembri preberalo na pravidelnom Hodnotení Stratégií, aké práce zabodovali a čo sa znich dá odniesť, hodnotí to marketingový riaditeľ Wolt Sk Adam Lazár.
Médiá: Walkswagenky sú právom Top prácou mesiaca Aj dve kvalitné prihlášky môžu urobiť mimoriadnu kategóriu. V tomto kole Hodnotenia sa nám to stalo v Médiách.
Promo, Activation & Event: V tejto kategórii sme našli priemer Do celoročného Hodnotenia reklamy v Stratégiách nepostupuje nik.
Digital Social: Jedna prihláška a skvelé body pre MUW a Telekom Práca Čakanie na odpoveď mimoriadne zarezonovala. A to aj v kategórii Digital social media.
Hodnotenie Stratégií: S kvalitnou prácou sme sa stretli v každej kategórii Backstage z novembrového Hodnotenia Stratégií píše Juraj Šútovec, CEO & Creative Director Popcorn Advertising.
Digital influencer: WALKswagenky opäť zahviezdili Skvelé body posunuli túto kampaň do finále v ďalšej kategórii.
Film - TV reklama: Zabodoval ďalší spot MUW pre Telekom Na účasť v ročnom finále, ktoré bude na budúci týždeň však práca získala málo bodov.
PR: čLOVEk prichádza do Orangeu Po prvých spotoch a sociálnych sieťach pokračuje komunikačný koncept čLOVEk internou komunikáciou. A práve tá sa celkom páčila našej porote.
OOH: Stručné, jasné a zodpovedné posolstvo chváli aj konkurencia ČSOB sa nápad so zmenou textu na displeji bankomatu naozaj podaril.
Vizuál: Škoda, že sa táto práca nedostala k väčšiemu publiku Najlepším vizuálom mesiaca sa stala práca Istropolitany pre Týždeň Máte ich prečítaných?
Online film a video: Uspela práca s mrazivým insightom, v ktorej všetko hrá Kvalita vyhrala nad kvantitou. Presne toto si hovorila naša porota v novembri, keď sme sa stretli na Hodnotení reklamy.
Craft: Lúčnica si vydupala suverénne víťazstvo Aj kategória Craft potvrdila, že november bol mimimoriadnym mesiacom. Hlavne pre Lúčnicu a Made by Vaculik.
Kampaň: Toto je práca, ktorá presahuje hranice nášho reklamného trhu V novembrovom Hodnotení Stratégií sme mali menej prác. O to boli ale kvalitnejšie.
Zadávatelia a agentúry majú rozdielne pohľady. Občas zabúdame, na čo tu reklama vôbec je Backstage z októbrového Hodnotenia reklamy v Stratégiách píše Head of Marketing Communications Slovenskej sporiteľne Peter Holík.
Celá porota zdieľa hodnoty "bratislavskej kaviarne", ale stúpiť na otlak polovici Slovenska je skôr provokácia ako propagácia Čo sa v októbri dialo na pravidelnom Hodnotení Stratégií, aké práce sme videli a čo sa z nich dá odniesť, hodnotí Senior Copywriter & Ideamaker agentúry Free Andy Eva Myjavcová.
PR: Nešťastný timing, problematická práca, ktorá ešte viac polarizovala Takto hodnotí porota vizuály pre DPOH z dielne Robera Slováka.
Digital social media: Dominoval Orange, ale veľká diera do sveta to nebola V tejto kategórii sme opäť videli rozpor medzi hodnotením našich dvoch porôt.
Craft: Príťažlivé edukačné video? Je to možné, ak sa spojí THIS IS LOCCO a Kaufland Kupónová reality show dostala atraktívne spracovanie a od poroty Hodnotenia Stratégií vstupenku do ročného finále.
Nevýslovne dobrá ponuka Hyundai: Je to veľmi podarená kampaň a skvelý insight, chváli porotca Práca agentúry Respect APP zabodovala vo viacerých kategóriách. Okrem kampane je to aj najlepšia audio reklama a tiež promo.
Od nového Orange sme čakali veľa, vyhral aspoň kategóriu Out of home Nový komunikačný koncept čLOVEk sa ocitol vo viacerých kategóriách októbrového Hodnotenia Stratégií.
Prácu mesiaca október sme našli v nezvyčajnej kategórii Selfpromo Do tejto kategórie dostávame prihlášky iba zriedka. Tentokrát prišla len jedna, no bola skvelá a páčila sa aj našej porote.
Vizuál: Bravó! Viac takýchto reklám treba, hodnotí porotca víťaza kategórie Agentúre THIS IS LOCCO a značke Zlatý bažant to spolu už zopár mesiacov výborne funguje. Svoje zladenie teraz potvrdili zaujímavým vizuálom, s ktorým vyhrali kategóriu.
Kategória Film - televízna reklama porotu tentokrát nezaujala Porotcovia dávali pomerne nízke body a žiadna z prihlásených prác nezískala vstupenku do celoročného hodnotenia, ktoré bude už na budúci mesiac.
Online film a video vyhrala práca s posolstvom, z ktorého mrazí Práca Ateliéru Pútnici a Divino pre Slovenskú sporiteľňu patrila rozhodne medzi víťazov októbrového Hodnotenia Stratégií. Zaslúžila si vysoké body aj pochvalné slová od poroty.
September bol na Hodnotení špičkový, nekazme si náladu prácami, ktoré tam nepatrili Tento mesiac bol plný silných predklincových prác. Tvrdí Creative Director, freelancerka Katka Králiková v backstage z Hodnotenia Stratégií.