Najlepšie OOH v augustovom Hodnotení Stratégií má Triad a Fun rádio V kategórii out of home si zmerali sily tri práce agentúry Triad pre troch rôznych klientov.
Digital - Influencer marketing: Slovník odcudzených slov potvrdil svoju dominanciu Pre prácu THIS IS LOCCO to však bola jedna zo slabších kategórií. Nič lepšie sa tu však v augustovom Hodnotení nenašlo.
Vizuál: Víťazom kategórie je applepie s prácou pre Tauris 6 vizuálov prihlásili agentúry do augustového Hodnotenia Stratégií. Ako to s nimi dopadlo?
Online film a video: Ako robí autíčko? Pýta sa Istropolitana v kampani na nový Opel? Agentúry poslali do tejto kategórie 5 prihlášok, ale finalistu roku 2024 sme medzi nimi nenašli.
Juraj Šútovec o Hodnotení Stratégií: Bolo to skvelé kolo, mnohé práce budú bodovať aj na Zlatom klinci Creative & Strategic Director Popcorn Advertising Juraj Šútovec zhrnul, čo dôležité sa udialo na augustovom Hodnotení Stratégií.
Film, TV reklama: Vianočný spot môže zabodovať aj v lete Ukázalo to augustové Hodnotenie Stratégií, v ktorom medzi televíznymi spotmi dominovala reklama pre Telekom.
Kampaň: Slovník odcudzených slov sa stal rekordérom mesiaca Case studies sú kvôli Zlatému klincu hotové. A to je pre Hodnotenie Stratégií žatva. V auguste nám prišli naozaj výborné kampane.
Craft: Víťazom kategórie je reklama, ktorá pohla spoločnosťou MUW a Telekom urobili globálnu kampaň pre viacero trhov. Porota Stratégií pri nej ocenila výtvarnosť, prácu so svetlom aj vycibrené copy.
PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie PR patrí pri Hodnotení Stratégií k najslabším kategóriám. V auguste sme dostali len dve prihlášky, ale obidve boli výnimočné.
Promo, Activation, Event: Kofola výborne zasahuje svoje cieľové skupiny a buduje si brand awareness Toto bola ďalšia skvelá kategória, do ktorej nám agentúry poslali špičkové práce. Porota ich ocenila výborným hodnotením.
Médiá: Skvelá kategória, z ktorej štyri práce postupujú do ročného finále Slovník odcudzených slov patrí jednoznačne k najlepším reklamným počinom tohoto roka. Dokazuje to aj Hodnotenie Stratégií, kde sa táto práca pravidelne umiestňuje medzi najlepšími v jednotlivých kategóriách.
Digital – social media: ShakeHack zaujala jednoduchou a trefnou ideou Agentúry rozohrali v tejto kategórii naozaj tvrdý súboj. Prihlásili viacero veľmi kvalitných prác. O víťazovi však tentokrát nebolo pochyby.
Tomáš Jarinčík o júlovom Hodnotení Stratégií: Niektoré práce sme pochopili až po vysvetlení, niektoré vôbec Client Service Team Leader Media and Digital Services zhrnul, čo všetko dôležité sa udialo pri júlovom Hodnotení reklamy v Stratégiách.
Matúš Kvas: Škoda, že v niektorých kategóriách nebolo čo hodnotiť Máme čas letných dovoleniek. A to sa prejavilo aj na júlovom Hodnotení reklamy v Stratégiách. Backstage z nášho sedenia napísal Matúš Kvas z agentúry Mannschaft.
Media a Audio: Výber bol slabší, body priemerné V týchto kategóriách sme dostali iba po jednej prihláške. Pozrite sa, ako si s týmito prácami poradila porota.
Najlepší vizuál mesiaca júl má Zvolenský a Istropolitana Porota dostala do tejto kategórie šesť prác. Body však boli viac-menej priemerné.
OOH: Bohovský, mňamkovský, skrátka najlepšovský! Aj taký môže byť Zvolenský Zadávatelia dali tejto práci Istropolitana Ogilvy výnimočné body. Kreatívci išli výrazne nižšie.
Selfpromo: Istropolitana chcela osloviť študentov na party. Podarilo sa jej to? Potenciálni stážisti dostali na študentskej party mADnesium.
Digital: V influencer marketingu zabodovala PSS, v social media Orange Cikindeles a mikropríbeh zo života otcov. Ako tieto dve práce ohodnotila porota Stratégií?
Online film a reklama: V tejto kategórii sme objavili prácu mesiaca Výborná idea, ktorá sa pretavila až do produktu. Aj preto sa Swipe od MUW a Telekomu stal jednoznačným víťazom júlového Hodnotenia Stratégií.
Film, TV reklama: Swipe bodoval vysoko. A naprieč kategóriami Hodnotili sme šesť prác, iba jedna z nich dostala od našich porôt viac ako 5 bodov.
Digital social media: Najlepšia práca mesiaca? SWIPE MUW Saatchi & Saachi poslali do júnového hodnotenia v tejto kategórii dve práce. V článku zistíte, ako uspeli. A dozviete sa tiež, ako skončila kategória Influencer marketing.
Kampaň a PR: Porote sa najviac páčili kampane pre Billu a Tatra banku V tomto článku sa dozviete, ako dopadli na júnovom Hodnotení Stratégií kategórie PR a Kampaň.
Out of home: O2 a Triad priniesli zaujímavý street art 5 prihlášok do kategórie a nula postupujúcich do finále. Ale TRIADu to uniklo iba o chlp.