Hejt alebo oprávnená kritika? Agentúrou mesiaca sa stala Elite Monday Lovers. Ale ani v nej zrejme teraz nestrieľajú šampanské.
Peter Stopiak o Hodnotení Stratégií: Kritikou sa nešetrilo, bolo cítiť rozčarovanie Vedúci oddelenia marketingu spoločnosti Allianz - Slovenská poisťovňa píše svoje postrehy k Hodnoteniu Stratégií.
Katka Bahurinská o Hodnotení Stratégií: Želajme si v novom roku viac dobrých nápadov, odvahy aj zábavy Copywriterka agentúry BigKids píše Backstage z januárového hodnotenia.
Video pre Slovanet si zaslúži pozornosť. Kvôli 3D craftu Ani jedna práca si však nevybojovala postup do finále. Od piatich bodov mali všetky reklamy ďaleko.
Porote sa páčila vianočná rádiová kampaň Hyundai. Ale iba trošku Pozrite sa, ako dopadli v Hodnotení Stratégií kategórie Audio, Selfpromo a PF.
V televíznej reklame vyhral Zlatý Bažant. Body boli ale nízke Agentúry prihlásili iba tri televízne práce. Dieru do sveta však s nimi na hodnotení v januári neurobili.
V Online zabodovala Nadácia Pontis, väčšina prác však prepadla Porota bola počas celého Hodnotenia Stratégií v januári mimoriadne kritická.
Social media aj influenceri: Najviac bodov získala práca pre Škodu Ani agentúru Socialists však zrejme body od poroty veľmi nepotešia.
Výzva zamestnancom Dráčika je najzaujímavejším využitím média V januárovom hodnotení Stratégií v kategórii Médiá najviac zabojoval Pretlak s Elite - Monday Lovers.
V kategórii Promo, Activation Event sme dobrú prácu hľadali márne Porote sa z troch prihlásených nepáčila ani jedna.
Medzi vizuálmi si bolo z čoho vyberať, porota si nevybrala Ako-tak spokojní môžu byť iba v Elite. Pozrite sa, ako dopadla v januárovom Hodnotení Stratégií kategória Vizuál.
OOH: Stále rovnaká bodová mizéria Hodnotenie Stratégií v januári 2023: V kategórii Out of home sme videli dve práce a dve pomerne slabé hodnotenia.
Julo a tí druhí. A prečo sa Testomačka nedá kúpiť? O tom, ako prebiehalo decembrové Hodnotenie Stratégií píše Pavol Paulenda - Senior Copywriter agentúry TRIAD.
Hodnotenie Stratégií: December bol mimoriadne silný, víťaz prevalcoval konkurenciu Zaraguza nenechala nič na náhodu. S 93 bodmi sa stala Agentúrou mesiaca. Zabral im Satinský aj ďalšie reklamy.
Exekúcia občas zaostávala za nápadom Radovan Pokojný, Marketing General Manager KIA Sales Slovakia, bol celý rok pri Hodnotení Stratégií. Teraz píše backstage z novembra.
Jaroslav Vígh: Čo je to dobrá reklama? Creative director MUW Saatchi & Saatchi píše o tom, ako sa v novembri hodnotila reklama v Stratégiách.
Hodnotenie Stratégií: V novembri najviac zaujali reklamy Kauflandu, a to hneď v niekoľkých kategóriách Prácou mesiaca sa stala epizóda Mäsiarka, ktorá je súčasťou kampane Nespokojní zamestnanci.
Róbert Slovák: Aj priemerné reklamy sú už dnes nadpriemerné Founder/Creative Director, Róbert Slovák a jeho priatelia o hodnotení reklamy v Stratégiách.
Eva Tiko Rajčáková: Teším sa úprimnej snahe otvárať spoločenské témy Výkonná riaditeľka Rady pre reklamu Eva Tiko Rajčáková sa celý rok zúčastňovala Hodnotenia reklám v Stratégiách. A takto hodnotí výsledky aj celkovú úroveň slovenskej reklamy.
Peter Rajčák: Hodnotili sme reklamu v Stratégiách a občas nie a nie získať nadpolovičnú väčšinu hlasov Creative Duke Ateliéru Pútnici komentuje, ako porota prišla k definitívnym výsledkom ročného Hodnotenia reklám. Nebola to vždy jednoduchá debata.
Hodnotenie Stratégií: Absolútni víťazi roku 2022. Toto sú top práce slovenskej reklamy Do finálového hodnotenia postúpili všetky práce, ktoré počas roku získali v priemere aspoň 5 bodov od kreatívcov aj zadávateľov.
Hodnotenie reklamy za september 2022: Videli sme silné kampane aj online Agentúrou mesiaca je oh my DOT.
Hodnotenie reklamy v Stratégiách: Prácou mesiaca je Faster than a train V októbri sme hodnotili práce z predchádzajúceho mesiaca. Naši porotcovia z radov zadávateľov aj kreatívcov to zhrnuli takto.