Do tejto kategórie dostávame prihlášky iba zriedka. Tentokrát prišla len jedna, no bola skvelá a páčila sa aj našej porote.
O práci agentúry TRIAD Creative Fast Aid sa medzi reklamnými tvorcami aj zadávateľmi hovorí už dlhšie. Na Zlatom klinci si vyslúžila bronz.
Tentokrát nám pristála v Hodnotení Stratégií. Ako dopadla? Výborne! Stala sa najlepšie hodnotenou prácou októbra. Od zadávateľov dostala 6,25 bodu a od kreatívcov rovnú 6. Ešte ju budeme teda vidieť v záverečnom hodnotení, ktoré chystáme už o mesiac.
"Cieľom bolo získať leady a awareness u zahraničných marketérov a potenciálnych klientov. Model je natrénovaný na našich kampaniach. Pošlem vám hotovú prezentáciu s opísanými nápadmi. Na konci sa dozviete, že toto boli tie rýchle nápady, ak chcete aj tie skvelé, musíte promptnúť ozajstných ľudí v agentúre. Apku sme poskytli zadarmo neziskovkám a využili ju ako selfpromo voči klientom."
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov. Zostáva vám 54% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-11-06 16:15:53 - Feat.: - Title: Zadávatelia a agentúry majú rozdielne pohľady. Občas zabúdame, na čo tu reklama vôbec je
02 - Modified: 2023-11-07 14:32:54 - Feat.: - Title: PR: Nešťastný timing, problematická práca, ktorá ešte viac polarizovala
03 - Modified: 2023-11-06 15:50:15 - Feat.: - Title: Celá porota zdieľa hodnoty "bratislavskej kaviarne", ale stúpiť na otlak polovici Slovenska je skôr provokácia ako propagácia
04 - Modified: 2023-11-07 15:21:29 - Feat.: - Title: Digital social media: Dominoval Orange, ale veľká diera do sveta to nebola
05 - Modified: 2023-11-06 13:34:31 - Feat.: - Title: Kategória Film - televízna reklama porotu tentokrát nezaujala